Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Syting og klaging, angrep det beste forsvar, lag temperatur og generer klikk.

De har ikke på noen måte sluttet med å photoshoppe bildene, bruke datteren i markedsøyemed og kjefte på leserne. Derfor er ikke innlegget hennes det minste troverdig. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenkte da jeg leste innlegget hennes, er at hun har lest her inne og faktisk fått med seg et par ting! Jeg ble faktisk nesten litt begeistret for at hun har skjønt at å legge seg i fosterstilling og grine kanskje ikke alltid er rette måten å gjøre det på. Og så tror jeg hun har skrevet det sjæl. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde jo ikke måtte lure på om bloggeren har skrevet et innlegg selv, men de har jo satt seg i den situasjonen på egen hånd. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære Lars Kristian Eriksen. Siden du leser her inne, har jeg et spørsmål til deg. Er du helt 100 % komfortabel med å le av oss som skriver i denne tråden og mene at vi har fått svar på tiltale i innlegget fra kona di i dag? Du synes ikke det er bittelitt flaut all den tid det faktisk var folk her inne som avslørte at du lot som du var andre enn deg selv gjentatte ganger i konas blogg? selv om du hevder at det var for å forsvare kona mot nettroll den gangen, så vet vel både du og ganske mange fler at det egentlig var for å få rett. Det handlet ikke akkurat om konas ære heller, all den tid du syntes det var nødvendig å utgi deg for noen andre slik at argumentene dine skulle bli tyngre når det skulle avgjøres hvorvidt det skulle være eller ikke skulle være timian i en oppskrift. Ikke akkurat noe å være stolt av egentlig.

Og enda tillater du deg å mene at det er folka i denne tråden som er de som er dumme?

Det er kanskje lurt å tenke på at det kanskje  er ikke sånn at det bare er folk som skriver i denne tråden på kg som syntes det var ørlitegrann teit å jukse i bloggen til konemor den gangen. Har du tenkt over at også andre enn oss som skriver her, syntes at det var dere og ikke kg som dreit på draget i vinter?

Det er nesten 10 000 mennesker som har tilgang på Stort og smått i sosiale medier. Du skal ikke ta for gitt at alle der (og i resten av verden) synes at du er kulere enn kg.

Dette er et tilsvar til en liten utveksling om oss dustene her på kg inne i gruppa for stort og smått om sosiale medier på FB, mellom Lars Kristian Eriksen og en annen. 

Synd at det ser ut som om  nå som kona faktisk begynner å forstå hva mange har sagt ganske lenge, når han tydeligvis fortsatt er sånn mer eller mindre nedsnødd. Veldig synd.

Endret av pøbelsara
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen, pøbelsara. :) 

Og i motsetning til LK evner vi i det minste å anføre noen argumenter for å underbygge synspunktene våre. Sånn i stedet for å bare poste smileyer som ler så de griner, lzm. Enda så oppskaket vi er.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Amen, pøbelsara. :) 

Og i motsetning til LK evner vi i det minste å anføre noen argumenter for å underbygge synspunktene våre. Sånn i stedet for å bare poste smileyer som ler så de griner, lzm. Enda så oppskaket vi er.

Så kjekt at de kan bonde litt over klein emojii-bruk (se siste kommentar på FB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klør i fingrene etter å mitraljøsetaste et par velvalgte ord om hvem som virkelig er nett-troll under eget og fiktive navn i den SoMe-gruppen. Det fins jo SÅ mange skjermdumper han ikke kan bortforklare.

Endret av Cornucopia
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Det klør i fingrene etter å mitraljøsetaste et par velvalgte ord om hvem som virkelig er nett-troll under eget og fiktive navn i den SoMe-gruppen. Det fins jo SÅ mange skjermdumper han ikke kan bortforklare.

Men innrømmet ikke han det på et vis, noe som at han hadde sunket like lavt som disse trollene? Rett meg om jeg tar feil, mener å ha lest det et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men innrømmet ikke han det på et vis, noe som at han hadde sunket like lavt som disse trollene? Rett meg om jeg tar feil, mener å ha lest det et sted?

Men han fortsetter jo på samme viset? Ref "stort og smått" på facebook:

Lars-Kristian Eriksen Haha Likte det selv. Var innom og tok en titt der tidligere idag og de er jo helt sjokkert.. Ingen der som er nett-troll selvsagt

Peter Selvfølgelig ikke. Troll? Nei, det har vi ikke sett Uttrykksikonet wink

Lars-Kristian Eriksen Men det føles godt at man fyller hverdagen til enkelte 🏼

Alts.. Han fortsetter jo i samme stilen som han alltid har gjort. "De på kg er så tragiske og trenger å skaffe seg et liv". Lurer på hvem som er mest tragisk jeg, folk som bruker en brøkdel av dagen sin på å komme med legitim kritikk mot en stor bedrift med sterk påvirkningskraft, eller en person som bruker store deler av dagen på å redigere konas gravidmage mindre, eller kommenterer under fiktive navn for å få rett ang timian i en matoppskrift...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det litt morsomme i sammenhengen er jo at det helt åpenbart er veldig mye faglig tyngde samlet bak svarene i denne tråden. Det kunne vært en interessant øvelse å få laget en liste over hva slags utdannelser, stillinger og kompetanse folk som poster her jevnlig har. 

Burde være noe som kunne appellere til LKE også, det - han virker jo ganske opptatt av titler og sånn. :filer: 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om all den tiden han må bruke på å gå gjennom alt som er skrevet om kona til enhver tid....

Innlegget om eksponering av barn er kanskje borte, men jeg syntes denne begrunnelsen (fra kommentarfeltet) for å ikke eksponere barn i bloggen var så god: 

http://imgur.com/ElDj6BP

Den begrunnelsen fikk også massiv støtte hos leserne og jeg kan ikke skjønne at den er mindre relevant nå. Man burde kunne forvente en god forklaring fra CBE på hvilken vurdering de har gjort som trumfet denne første vurderingen, og som gjør at de nå mener det er greit å gå til den andre ytterligheten med massiv eksponering av barn på blogg med tusenvis av lesere. Det er vanskelig å finne andre forklaringer enn at dreier seg om klikk, noe som forsterkes når det kommer betalte innlegg på toppen av det hele. Om det er andre gode forklaringer som blir oversett i diskusjonen så opplys oss!

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke ta innlegget hennes seriøst så lenge han fortsatt kaster ut nettroll-beskyldninger mot alle som er uenige med dem (bla "de på KG"). Enten så er de totalt uenig om dette eller så er hele innlegget bare en del av en ny strategi. For så vidt hadde det vært forfriskende dersom hun plutselig fant sin egen stemme oppi alt dette.

Endret av ¤flicka¤
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det litt morsomme i sammenhengen er jo at det helt åpenbart er veldig mye faglig tyngde samlet bak svarene i denne tråden. Det kunne vært en interessant øvelse å få laget en liste over hva slags utdannelser, stillinger og kompetanse folk som poster her jevnlig har. 

Burde være noe som kunne appellere til LKE også, det - han virker jo ganske opptatt av titler og sånn. :filer: 

haha, for en strålende ide! :fnise: Noe sier meg at det er ørlite faglig tyngde både her og der bak nikcene til noen her inne, ja. :filer:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke ta innlegget hennes seriøst så lenge han fortsatt kaster ut nettroll-beskyldninger mot alle som er uenige med dem (bla "de på KG"). Enten så er de totalt uenig om dette eller så er hele innlegget bare en del av en ny strategi. For så vidt hadde det vært forfriskende dersom hun plutselig fant sin egen stemme oppi alt dette.

Jeg tror definitivt at hun er smartere enn han er. :nikke: Og hun er i hvertfall mye mer lydhør enn han er. Og jeg tror alltid det beste om folk, så jeg tror ikke dette er avtalt strategi. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ble pappahjerte en r*vsleiker?

Har han ikke joinet UI? 

Hvis ikke.. da han gjorde det til fulltidsjobb og ville inn i bloggvarmen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Lars-Kristian daaaah.. alt du refererer til som bevis for at vi på KG er nettroll finner du jo i kommentarfeltet til CBE både på bloggen og IG, så tror du sauser sammen litt hvor du har lest hva.

.. og jada, jeg vet det er et forsøk på å gi stemmene her på KG lite legitimitet at du/dere konstruerer KG-kjerringene som de store stygge nettrolla. Hva var det det ble kalt? Jaaah, å skape en fiende (jf. mammapolitiet).

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...