Alvea Skrevet 8. desember 2015 #20741 Del Skrevet 8. desember 2015 Men de har jo sluttet med det der, altså. Kors på halsen og alt. De har i alle fall gjort det slik at det er umilig å vite om de gjør det enda eller om de har sluttet Man kan jo bare spekulere på hvorfor de har gjort det slik 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. desember 2015 #20742 Del Skrevet 8. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 8. desember 2015 #20743 Del Skrevet 8. desember 2015 Dette er en avsporing, men er det noen av dere som følger LK på snapchat? Har han sluttet å snappe? Tror ikke jeg har sett noen fra ham der på en måned eller to.. (Har aldri snappet noe til ham, så det er snålt om jeg skulle vært blokkert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. desember 2015 #20744 Del Skrevet 8. desember 2015 Dette er en avsporing, men er det noen av dere som følger LK på snapchat? Har han sluttet å snappe? Tror ikke jeg har sett noen fra ham der på en måned eller to.. (Har aldri snappet noe til ham, så det er snålt om jeg skulle vært blokkert)Jeg har heller ikke sett noe fra ham på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. desember 2015 #20745 Del Skrevet 8. desember 2015 Er det lov å nevne håret uten at det blir sett på som hets? Det ser ut som om det liksom er kuttet rett av i en og en bunt som ikke er helt like lange eller noe? Som om det er masse taustumper og ikke hår? Også ser det litt eh..fett ut? Skjønner ikke at det skal være sånn? Det er ikke noen god reklame for gevir-håret synes jeg da. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. desember 2015 #20746 Del Skrevet 8. desember 2015 Er det lov å nevne håret uten at det blir sett på som hets? Det ser ut som om det liksom er kuttet rett av i en og en bunt som ikke er helt like lange eller noe? Som om det er masse taustumper og ikke hår? Også ser det litt eh..fett ut? Skjønner ikke at det skal være sånn? Det er ikke noen god reklame for gevir-håret synes jeg da.Det er slik extentions ender med å se ut. Har kalt det hestehår, men din definisjon av det stemmer mer - taustumper. For at extentions skal se nogen lunde bra ut bør man skjære det med kniv, og ikke kutte det tvert av med saks - da blir det seende ut slik som hos CBE. Ser at det blir vanskelig å få til med den type klipp hun har, men dette burde frisøren vite og heller anbefale en annen designlinje. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 9. desember 2015 #20747 Del Skrevet 9. desember 2015 Helt krise fra et fashion-perspektiv. Caroline kan lite om styling og mannen er dårlig på Photoshop. Da ender det opp med denne glorete og amatørmessige smørja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 9. desember 2015 #20748 Del Skrevet 9. desember 2015 Hun er påfallende lik Camilla Pihl på disse nye bildene, noe som ikke lett lar seg gjøre m.t.p. Camillas veldig høye og fremtredende kinnben. Uttrykket er også likt; lett åpen munn og litt mysing som en liten kattunge. Hun later til å være tungt inspirert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 9. desember 2015 #20749 Del Skrevet 9. desember 2015 http://imgur.com/hdppL2X Tilføyelse:Og så var de så livredde for at noen skulle mene at CBE hadde lagt på seg over hoftene, at LKE måtte ty til kommentarjuks også om dette: http://postimg.org/image/3txp8g39f/full/Men magen er jo redigert større? Man ser lyktestolpene er dratt mot henne og da går magen utover. Uansett trist at de valgte å redigere magen, den ene eller andre veien.. Sier "de", for jeg har ingen tro på at LKE ikke visste om redigeringene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. desember 2015 #20750 Del Skrevet 9. desember 2015 Hun er påfallende lik Camilla Pihl på disse nye bildene, noe som ikke lett lar seg gjøre m.t.p. Camillas veldig høye og fremtredende kinnben. Uttrykket er også likt; lett åpen munn og litt mysing som en liten kattunge. Hun later til å være tungt inspirert.:kaffe i tastaturet:jeg sluttet å følge CPs blogg fordi jeg syntes det ene ansiktsuttrykket hennes ble litt ensformig, og ganske dumt på en voksen dame. CBE har jo mest drevet med "flekking av tenner mot solen" som en i kommentarfeltet beskrev det en gang. Fikk kaffe i tastaturet ved den beskrivelsen og. Helt utrolig hva folk kan lage seg et levebrød av. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 9. desember 2015 #20751 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Men magen er jo redigert større? Man ser lyktestolpene er dratt mot henne og da går magen utover. Uansett trist at de valgte å redigere magen, den ene eller andre veien.. Sier "de", for jeg har ingen tro på at LKE ikke visste om redigeringene. Ja, poenget er vel mest hvem kommer på å redigere en gravid mage? Endret 9. desember 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stina_00 Skrevet 9. desember 2015 #20752 Del Skrevet 9. desember 2015 Ja, poenget er vel mest hvem kommer på å redigere en gravid mage? Dette har vært diskutert opp og ned i mente før, men magen var redigert mindre - ikke større. Man blir bare litt lurt pga den lyktestolpen. Søstern jobber for et reklamebyrå og sitter stort sett kun med photoshop, og hun viste meg til og med hvordan det var gjort (ja altså, jeg trodde den var redigert mindre, hun mente større, så da viste hun meg :P). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 9. desember 2015 #20753 Del Skrevet 9. desember 2015 Skulle ikke bli noen mammablogg altså? Foreslår "Nelias jul" som nytt navn på bloggen. Jeg ønsker ikke å linke til bilder av barn så ingen screenshot fra meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 9. desember 2015 #20754 Del Skrevet 9. desember 2015 Dette har vært diskutert opp og ned i mente før, men magen var redigert mindre - ikke større. Man blir bare litt lurt pga den lyktestolpen. Søstern jobber for et reklamebyrå og sitter stort sett kun med photoshop, og hun viste meg til og med hvordan det var gjort (ja altså, jeg trodde den var redigert mindre, hun mente større, så da viste hun meg :P). Tror du siterte feil person. Det var ikke jeg som skrev om magen var redigert større eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 9. desember 2015 #20755 Del Skrevet 9. desember 2015 Til LK: Instagram husbands 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 9. desember 2015 #20756 Del Skrevet 9. desember 2015 Til LK: Instagram husbandshaha! Spot on & pricless 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 9. desember 2015 #20757 Del Skrevet 9. desember 2015 LKE slår til igjen, denne gangen hevder han at Clickbaits er en uting hos bloggere. Usikker på om jeg skal le eller grin.Imgur ville ikke laste opp, men det er under innlegget "Hva sier dere, sosiale medier-folk? Finnes den kunnskapen Sara Strand etterspør i Norge?" fra Kaja på SoMe siden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 9. desember 2015 #20758 Del Skrevet 9. desember 2015 LKE slår til igjen, denne gangen hevder han at Clickbaits er en uting hos bloggere. Usikker på om jeg skal le eller grin.Imgur ville ikke laste opp, men det er under innlegget "Hva sier dere, sosiale medier-folk? Finnes den kunnskapen Sara Strand etterspør i Norge?" fra Kaja på SoMe sidenAner jeg et lite sleivspark fra Øyvind S i samme tråd under spørsmålet fra LKE om hva som skal til for å kalle seg ekspert? "I motsetning til lege og ingeniør (for eksempel) er det ikke et beskyttet uttrykk" 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. desember 2015 #20759 Del Skrevet 9. desember 2015 Aner jeg et lite sleivspark fra Øyvind S i samme tråd under spørsmålet fra LKE om hva som skal til for å kalle seg ekspert? "I motsetning til lege og ingeniør (for eksempel) er det ikke et beskyttet uttrykk" 😉 tenkte det samme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 9. desember 2015 #20760 Del Skrevet 9. desember 2015 Dette har vært diskutert opp og ned i mente før, men magen var redigert mindre - ikke større. Man blir bare litt lurt pga den lyktestolpen. Søstern jobber for et reklamebyrå og sitter stort sett kun med photoshop, og hun viste meg til og med hvordan det var gjort (ja altså, jeg trodde den var redigert mindre, hun mente større, så da viste hun meg :P). Tok søsteren din feil, eller skrev du feil da du skrev at hun trodde den var redigert større? Forvirret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg