Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Nå kommer det snart noen inn her: Nå har jeg lest denne tråden lenge, aldri kommentert før, men nå har dere nådd et nytt lavmål, har dere ikke annet å bruke tiden deres på? Amnesty feks. (De støtter jeg forresten)

Jepp, det er som Aricia sier over her. 
Mulig det kan ha noe med et ekstra stort glass vin å gjøre etter at et par rutiner er utført.
Syns jeg hører fnising.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som hun har tatt til seg kritikken vedrørende eksponering av datteren på bloggen, nesten ingen bilder av henne på de siste innleggene. Bra! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det snart noen inn her: Nå har jeg lest denne tråden lenge, aldri kommentert før, men nå har dere nådd et nytt lavmål, har dere ikke annet å bruke tiden deres på? Amnesty feks. (De støtter jeg forresten)

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun har tatt til seg kritikken vedrørende eksponering av datteren på bloggen, nesten ingen bilder av henne på de siste innleggene. Bra! :)

Hvis det fortsetter slik er det fantastisk bra 😊 Ikke minst for barnet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det fortsetter! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag, 6. desember, er det ett år siden tråden ble opprettet. Gratulerer med dagen til denne fantastiske og underholdende tråd! Tusen takk til dere som holder liv i den, er kritiske, saklige (ikke til dere som skaper kvalme, for da blir vi alle sett på som tykke og misunnelige) og gir meg noe å lese når jeg kjeder meg :smilyblomst:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, 6. desember, er det ett år siden tråden ble opprettet. Gratulerer med dagen til denne fantastiske og underholdende tråd! Tusen takk til dere som holder liv i den, er kritiske, saklige (ikke til dere som skaper kvalme, for da blir vi alle sett på som tykke og misunnelige) og gir meg noe å lese når jeg kjeder meg :smilyblomst:

Vi må ha bursdagsfest!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett denne? Årets Edward Snowden, hihi:

https://popsikkel.wordpress.com/2015/11/25/popsikkel-internet-awards-2015/

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Nytt mamma-innlegg, denne gangen om tips til biltur med barn.

Hører frontene (mammapolitiet vs. CBE-defence force) kvesser neglene til kamp allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks sjokoladebiter fra kalenderen ble for mye sjokolade på en gang for CBE, som må porsjonere det ut.. Så var det dette med å være bevisst hvilke signaler man sender ut da. Hvorfor er det noe å nevne, liksom? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Seks sjokoladebiter fra kalenderen ble for mye sjokolade på en gang for CBE, som må porsjonere det ut.. Så var det dette med å være bevisst hvilke signaler man sender ut da. Hvorfor er det noe å nevne, liksom? 

Jeg har samme kalenderen og greit nok at Summerbird sjokolade er mektigere enn Freia så er det fortsatt små biter der det snakk om.

Flinke piker fråtser ikke vet du.

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme kalenderen og greit nok at Summerbird sjokolade er mektigere enn Freia så er det fortsatt små biter der det snakk om.

Flinke piker fråtser ikke vet du.

Det er godt mulig alle ikke er like sjokoholiker som meg altså :fnise: Men reagerer på hvorfor hun velger å formulere seg på den måten som hun gjør, i tillegg til at det er en litt spesiell "opplysning" å dele med leserne. Dette med språklig formulering og hvordan det oppfattes av mottakeren er hun godt kjent med vil jeg tro (hun vet jo at så og si alle leserne er jenter/kvinner, hun vet at mange har et anstrengt forhold til kropp mat)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lalalala59

Nettbrett i bil er et flyvende prosjektil! Handler om sikkerhet!

Ja. Trygg Trafikk sa til oss på jobben at selv i et sånt stativ er iPad et mordvåpen i bil fordi den flyr ut av stativet ved en kollisjon. De anbefalte også å ta av småbarn spenner i håret osv da det kan skape store skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbrett i bil er et flyvende prosjektil! Handler om sikkerhet!

Nå står det jo også i innlegget at hun anbefaler en fast holder til den som man kan sette fast i setet foran. Sier jo seg selv at man må ha det. Vi ahr en dvd spiller i bilen, den står fastspent i setet foran, som vi bruker ved lange turer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jo, selv med riktig utstyr. Ring selv og hør med Trygg Trafikk, de fraråder det.

Vel våres ble lagt inn i en anrettning som igjen var feste med seler rundt setet og festet bak.. Men nå er ikke jeg en perfekt mor som gjør alt riktig, så selv om vi fikk beskjed om at den var sikker, så har du sikkert rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...