Cavatina Skrevet 5. desember 2015 #20641 Del Skrevet 5. desember 2015 Nå kommer det snart noen inn her: Nå har jeg lest denne tråden lenge, aldri kommentert før, men nå har dere nådd et nytt lavmål, har dere ikke annet å bruke tiden deres på? Amnesty feks. (De støtter jeg forresten)Jepp, det er som Aricia sier over her. Mulig det kan ha noe med et ekstra stort glass vin å gjøre etter at et par rutiner er utført.Syns jeg hører fnising. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 5. desember 2015 #20642 Del Skrevet 5. desember 2015 Virker som hun har tatt til seg kritikken vedrørende eksponering av datteren på bloggen, nesten ingen bilder av henne på de siste innleggene. Bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 5. desember 2015 #20643 Del Skrevet 5. desember 2015 Nå kommer det snart noen inn her: Nå har jeg lest denne tråden lenge, aldri kommentert før, men nå har dere nådd et nytt lavmål, har dere ikke annet å bruke tiden deres på? Amnesty feks. (De støtter jeg forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 5. desember 2015 #20644 Del Skrevet 5. desember 2015 Virker som hun har tatt til seg kritikken vedrørende eksponering av datteren på bloggen, nesten ingen bilder av henne på de siste innleggene. Bra! Hvis det fortsetter slik er det fantastisk bra 😊 Ikke minst for barnet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. desember 2015 #20645 Del Skrevet 5. desember 2015 Virker som hun har tatt til seg kritikken vedrørende eksponering av datteren på bloggen, nesten ingen bilder av henne på de siste innleggene. Bra! Håper det fortsetter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2015 #20646 Del Skrevet 6. desember 2015 Tror ikke jeg vet om noen som er så nærtagne som fansen hennes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 6. desember 2015 #20647 Del Skrevet 6. desember 2015 I dag, 6. desember, er det ett år siden tråden ble opprettet. Gratulerer med dagen til denne fantastiske og underholdende tråd! Tusen takk til dere som holder liv i den, er kritiske, saklige (ikke til dere som skaper kvalme, for da blir vi alle sett på som tykke og misunnelige) og gir meg noe å lese når jeg kjeder meg 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonobo Skrevet 6. desember 2015 #20648 Del Skrevet 6. desember 2015 I dag, 6. desember, er det ett år siden tråden ble opprettet. Gratulerer med dagen til denne fantastiske og underholdende tråd! Tusen takk til dere som holder liv i den, er kritiske, saklige (ikke til dere som skaper kvalme, for da blir vi alle sett på som tykke og misunnelige) og gir meg noe å lese når jeg kjeder meg Vi må ha bursdagsfest! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 6. desember 2015 #20649 Del Skrevet 6. desember 2015 Vi må ha bursdagsfest!JA! Det hadde sikkert vært noe. Pakkelek også? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 6. desember 2015 #20650 Del Skrevet 6. desember 2015 Har dere sett denne? Årets Edward Snowden, hihi: https://popsikkel.wordpress.com/2015/11/25/popsikkel-internet-awards-2015/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 6. desember 2015 #20651 Del Skrevet 6. desember 2015 Nytt mamma-innlegg, denne gangen om tips til biltur med barn.Hører frontene (mammapolitiet vs. CBE-defence force) kvesser neglene til kamp allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 6. desember 2015 #20652 Del Skrevet 6. desember 2015 Seks sjokoladebiter fra kalenderen ble for mye sjokolade på en gang for CBE, som må porsjonere det ut.. Så var det dette med å være bevisst hvilke signaler man sender ut da. Hvorfor er det noe å nevne, liksom? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 6. desember 2015 #20653 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Seks sjokoladebiter fra kalenderen ble for mye sjokolade på en gang for CBE, som må porsjonere det ut.. Så var det dette med å være bevisst hvilke signaler man sender ut da. Hvorfor er det noe å nevne, liksom? Jeg har samme kalenderen og greit nok at Summerbird sjokolade er mektigere enn Freia så er det fortsatt små biter der det snakk om.Flinke piker fråtser ikke vet du. Endret 6. desember 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 6. desember 2015 #20654 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg har samme kalenderen og greit nok at Summerbird sjokolade er mektigere enn Freia så er det fortsatt små biter der det snakk om.Flinke piker fråtser ikke vet du.Det er godt mulig alle ikke er like sjokoholiker som meg altså Men reagerer på hvorfor hun velger å formulere seg på den måten som hun gjør, i tillegg til at det er en litt spesiell "opplysning" å dele med leserne. Dette med språklig formulering og hvordan det oppfattes av mottakeren er hun godt kjent med vil jeg tro (hun vet jo at så og si alle leserne er jenter/kvinner, hun vet at mange har et anstrengt forhold til kropp mat) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. desember 2015 #20655 Del Skrevet 6. desember 2015 Nettbrett i bil er et flyvende prosjektil! Handler om sikkerhet! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 6. desember 2015 #20656 Del Skrevet 6. desember 2015 Nettbrett i bil er et flyvende prosjektil! Handler om sikkerhet!Ikke om du fester den med riktig utstyr :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. desember 2015 #20657 Del Skrevet 6. desember 2015 Nettbrett i bil er et flyvende prosjektil! Handler om sikkerhet!Ja. Trygg Trafikk sa til oss på jobben at selv i et sånt stativ er iPad et mordvåpen i bil fordi den flyr ut av stativet ved en kollisjon. De anbefalte også å ta av småbarn spenner i håret osv da det kan skape store skader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. desember 2015 #20658 Del Skrevet 6. desember 2015 Nettbrett i bil er et flyvende prosjektil! Handler om sikkerhet!Nå står det jo også i innlegget at hun anbefaler en fast holder til den som man kan sette fast i setet foran. Sier jo seg selv at man må ha det. Vi ahr en dvd spiller i bilen, den står fastspent i setet foran, som vi bruker ved lange turer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. desember 2015 #20659 Del Skrevet 6. desember 2015 Ikke om du fester den med riktig utstyr :o)Jo, selv med riktig utstyr. Ring selv og hør med Trygg Trafikk, de fraråder det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 6. desember 2015 #20660 Del Skrevet 6. desember 2015 Jo, selv med riktig utstyr. Ring selv og hør med Trygg Trafikk, de fraråder det.Vel våres ble lagt inn i en anrettning som igjen var feste med seler rundt setet og festet bak.. Men nå er ikke jeg en perfekt mor som gjør alt riktig, så selv om vi fikk beskjed om at den var sikker, så har du sikkert rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg