Gjest Bluebird1992 Skrevet 1. desember 2015 #20541 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg trodde faktisk et øyeblikk at jeg leste noe Anne-Brith hadde skrevet, og at jeg var i tråden som omhandler hennes blogg. Dette er tydeligvis ment å være sterk lesing, en dyp og rystende opplevelse som knytter fortelleren og leseren tettere sammen gjennom det at hun tar deg med på en følelsesmessig reise. En 'cliffhanger' som virkelig engasjerer og aller viktigst; skaper sterk sympati og dermed lojalitet for bloggeren. Jeg tipper malen de har fått er temmelig detaljert siden innleggene deres blir til forveksling like. For meg fremstår det som så manipulativt og lite genuint at effekten blir diametralt motsatt av hva hensikten er; de fremstår som mer kyniske og kalkulerte enn noensinne, og jeg føler meg dirty etter å ha lest det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 1. desember 2015 #20542 Del Skrevet 1. desember 2015 Gjetter meg til at bloggen ligger høyt på blogglisten i morgen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 1. desember 2015 #20543 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvorfor fortsetter ekteparet å dra på disse ultrakjipe charterferiene? Jeg leser bare bloggen i perioder, så korriger meg gjerne, men har de noensinne vært på reise på en mer selvstendig måte? Da tenker jeg på litt mer eksotisk enn helgetur i Køben. Bussloffing i Vietnam? Kulinarisk rundreise i Japan? Roma? Paris? Kulturlanghelg i St. Petersburg? San Fransisco, Golden Gate og Vestkysten? De fleste i denne alderen og med deres inntekt forsøker vel å komme seg ut av charterbobla av og til. Jeg kjenner ingen som bare drar på charter, selv ikke blant alle småbarnsforeldre vi omgås. Virker helt unormalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. desember 2015 #20544 Del Skrevet 1. desember 2015 Gjetter meg til at bloggen ligger høyt på blogglisten i morgen..Tja, det spørs. Mammatilmichelle lokker med at hun ikke kan ta bilder av seg selv fordi hun "ser skamslått ut". Den som lever får se, med mindre verden går under før den tid. Ikke det at vi hadde fått det med oss, for ingen av bloggerne ville vel tjent penger på å skrive om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 1. desember 2015 #20545 Del Skrevet 1. desember 2015 På Facebook med link til innlegget står det "Beklager om noen ble bekymret i går". Kødder du? Da hadde du vel ikke lagt ut noe i går og ventet til i dag. Tragikomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. desember 2015 #20546 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg trodde faktisk et øyeblikk at jeg leste noe Anne-Brith hadde skrevet, og at jeg var i tråden som omhandler hennes blogg. Dette er tydeligvis ment å være sterk lesing, en dyp og rystende opplevelse som knytter fortelleren og leseren tettere sammen gjennom det at hun tar deg med på en følelsesmessig reise. En 'cliffhanger' som virkelig engasjerer og aller viktigst; skaper sterk sympati og dermed lojalitet for bloggeren. Jeg tipper malen de har fått er temmelig detaljert siden innleggene deres blir til forveksling like. For meg fremstår det som så manipulativt og lite genuint at effekten blir diametralt motsatt av hva hensikten er; de fremstår som mer kyniske og kalkulerte enn noensinne, og jeg føler meg dirty etter å ha lest det.Nemlig. jeg skal ikke lese den bloggen igjen noensinne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2015 #20547 Del Skrevet 1. desember 2015 Brød og sirkus til folket. At de ikke blir flaue. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 1. desember 2015 #20548 Del Skrevet 1. desember 2015 Kommet kritisk kommentar på Facebook og Insta. Blir nok slettet så fort hun har tilgang til wifi eller sablet ned av fansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 1. desember 2015 #20549 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) fjernet Endret 1. desember 2015 av bnanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 1. desember 2015 #20550 Del Skrevet 1. desember 2015 http://imgur.com/UWykfgV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 1. desember 2015 #20551 Del Skrevet 1. desember 2015 Kommet kritisk kommentar på Facebook og Insta. Blir nok slettet så fort hun har tilgang til wifi eller sablet ned av fansen. Det jeg har sett flere ganger, er at hun lar kritisk kommentar stå, svarer høflig, men så har svarer personene aldri igjen, og det ser ut som hun har "vunnet". Det gjorde hun mot meg for lenge siden, rapporterte kommentaren min for "upassende innhold", slik at jeg ikke fikk kommentert mer, men fortsatt kunne lese. Tipper jeg ikke er den eneste hun har gjort det mot. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1. desember 2015 #20552 Del Skrevet 1. desember 2015 Det jeg har sett flere ganger, er at hun lar kritisk kommentar stå, svarer høflig, men så har svarer personene aldri igjen, og det ser ut som hun har "vunnet". Det gjorde hun mot meg for lenge siden, rapporterte kommentaren min for "upassende innhold", slik at jeg ikke fikk kommentert mer, men fortsatt kunne lese. Tipper jeg ikke er den eneste hun har gjort det mot.Virkelig? Nå vet ikke jeg hva du skrev, men den kommentaren som står på face nå er i allefall helt ok! Kan jo hende den får stå, altså... Men ordet jeg hele tiden sitter igjen med når det gjelder dette firmaet er uredelig... Håper virkelig ikke det lønner seg når det kommer til stykke... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. desember 2015 #20553 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvorfor fortsetter ekteparet å dra på disse ultrakjipe charterferiene? Jeg leser bare bloggen i perioder, så korriger meg gjerne, men har de noensinne vært på reise på en mer selvstendig måte? Da tenker jeg på litt mer eksotisk enn helgetur i Køben. Bussloffing i Vietnam? Kulinarisk rundreise i Japan? Roma? Paris? Kulturlanghelg i St. Petersburg? San Fransisco, Golden Gate og Vestkysten? De fleste i denne alderen og med deres inntekt forsøker vel å komme seg ut av charterbobla av og til. Jeg kjenner ingen som bare drar på charter, selv ikke blant alle småbarnsforeldre vi omgås. Virker helt unormalt. Og jeg kjenner ingen småbarnsforeldre som bussloffer i Vietnam eller er på kulinarisk rundreise i Japan. Heller ingen som drar på kulturlanghelg i St. Petersburg eller til San Fransisco, Golden Gate og Vestkysten med en 2-åring, så på meg virker det helt unormalt. Derimot tror jeg samtlige i min omgangskrets som for tiden nesten utelukkende er småbarnsfamilier er på chartertur opp til flere ganger i året. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 1. desember 2015 #20554 Del Skrevet 1. desember 2015 Virkelig? Nå vet ikke jeg hva du skrev, men den kommentaren som står på face nå er i allefall helt ok! Kan jo hende den får stå, altså... Men ordet jeg hele tiden sitter igjen med når det gjelder dette firmaet er uredelig... Håper virkelig ikke det lønner seg når det kommer til stykke...Det var et spørsmål om manglende merking av reklame, sikkert et halvt år siden nå. Kommentaren fikk stå, men jeg ble blokkert fra å svare henne videre, slik at det så ut som om jeg ikke klarte å svare henne. Utrolig barnslig og uredelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2015 #20555 Del Skrevet 1. desember 2015 Fin og velkjent strategi å blokkere kritiske røster midt i diskusjonen, da er det enkelt å "vinne" diskusjoner. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 1. desember 2015 #20556 Del Skrevet 1. desember 2015 Ser ikke ut til at CBE&Co. forstår problemstillingen med å skrive om barns sykdom på blogg som er åpen for alle, samt legge ut usmakelig "teaser-innlegg":https://www.instagram.com/p/-rRGE7Asau/?taken-by=carolinebergeriksenno (instagram) / http://i.imgur.com/LjCDZo2.png (skjermbilde)http://carolinebergeriksen.no/2015/12/01/takknemlig/#comments (blogginnlegg) / http://i.imgur.com/LxJRtXo.png (skjermbilde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Donpedro Skrevet 1. desember 2015 Populært innlegg #20557 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg sendte Ving en mail, jeg. Hei, Jeg ser dere bruker Fotballfrue aka. Caroline Eriksen til å skrive innlegg om hotellene deres. Synes dere virkelig dere får god reklame mht bloggingen hennes? Sutring, syke barn, savner julen hjemme, lei av maten, nesten ingen gode bilder fra stedet og "slitt hotell" er det jeg har fått med meg fra turen hun er på nå. Kan dere ikke være så snille og bytte henne ut med noen som kan blogge bedre og gi dere bedre reklame? Litt mer inspirasjon til oss som liker å reise på tur med barn? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 1. desember 2015 #20558 Del Skrevet 1. desember 2015 Og jeg kjenner ingen småbarnsforeldre som bussloffer i Vietnam eller er på kulinarisk rundreiseDet var naturligvis en spissformulering. Heller ikke før de fikk barn, reiste de på noe annet enn charter (korriger meg gjerne). Det er helt unormalt i den generasjonen, som ofte har vært verden rundt et par ganger før de har fylt 20. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2015 #20559 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Endret 1. desember 2015 av Francis Tullete siteringsfunksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steget Skrevet 1. desember 2015 #20560 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Syns nesten synd på ving. denne gangen har de bommet totalt. jeg har vært på det hotellet, og jeg kunne reklamert masse bra om det. det er et supert sted for barnefamilier.barnet deres er kanskje litt for ungt til å ha stor glede av mini land og aktivitetene, og de liker vel ikke sand? det er en super lekeplass det, men den har sand som underlagvet om flere som har reist dit flere ganger. men det lille cbe har skrevet vil ikke få noen til å reise dit. Endret 1. desember 2015 av Steget skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg