Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Katt og mus, ingen tvil om at det går sport i å teste hvor grensene går. Finner dette ekteparet og særlig fotballfruemamnen ekstremt barnslig, obsternasig og trassig. Får håpe det snart vanker en klekkelig bot på dem. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille_Krokodille

Helt fantastisk at hun, etter å ha publisert et innlegget med regler for merking, faktisk ikke klarer å merke riktig... Tydeligvis ikke bare leserne hennes som 'sliter' med å forstå dette... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen hennes er sååå kjedelig for tiden....ville trodd at man på ferie kunne blogget om masse! Det kan jeg når jeg er på tur...

hvor er bilder fra byen,butikker,suvenirer,kunstnere på gaten osv??

jeg er lei av treningsbilder,mat på bordet og hotellet nå...er det bare meg eller?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen hennes er sååå kjedelig for tiden....ville trodd at man på ferie kunne blogget om masse! Det kan jeg når jeg er på tur...

jeg er lei av treningsbilder,mat på bordet og hotellet nå...er det bare meg eller?

Jeg bare fatter ikke de som finner bloggen hennes såååå inspirerende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare fatter ikke de som finner bloggen hennes såååå inspirerende. 

det er jo bra at vi bare kan velge bort de bloggene som vi synes er kjedelig😀 er mange der ute som er bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal absolutt ha kred for at bloggen har blitt såpass bra på merking! Føler kanskje dog at hun prøver å bagatellisere sponsede produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Hvis hun synes det er så fælt å få mammapolitiet på nakken er det jo bare å skjerme barnet og ikke eksponere barnet. Heller ikke dele opplysninger om henne ift kosthold, søvn og andre hverdagslige ting. Ingen som tvinger henne til å dele slike situasjoner. Selv om jeg synes mange av kommentarene er ufine, så er det jo hun som tillater det ved å dele så mye. 

Det finnes mammapoliti i virkeligheten også. De avfeier jeg med "du har din måte å oppdra dine barn på, jeg har min". Det må hun også lære seg å gjøre og stå for de valgene hun tar. Hvis hun føler seg som en dårlig mor pga andres kommentarer, er hun kanskje usikker på valgene hun tar.

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun synes det er så fælt å få mammapolitiet på nakken er det jo bare å skjerme barnet og ikke eksponere barnet. Heller ikke dele opplysninger om henne ift kosthold, søvn og andre hverdagslige ting. Ingen som tvinger henne til å dele slike situasjoner. Selv om jeg synes mange av kommentarene er ufine, så er det jo hun som tillater det ved å dele så mye. 

Det finnes mammapoliti i virkeligheten også. De avfeier jeg med "du har din måte å oppdra dine barn på, jeg har min". Det må hun også lære seg å gjøre og stå for de valgene hun tar. Hvis hun føler seg som en dårlig mor pga andres kommentarer, er hun kanskje usikker på valgene hun tar.

Tja, for min del blir dette avsnittet litt "det er din egen feil at du blir voldtatt, for du kledde deg utfordrende.."

Endret av Llise
skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Tja, for min del blir dette avsnittet litt "det er din egen feil at du blir voldtatt, for du kledde deg utfordrende.."

For en ypperlig sammenligning, gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro hun har kopiert Mamma til Michelle med den overskriften.

Det er jo typisk UI stil det der ;)
Det er jo a
kkurat sånn AnneBrith (VIlla Perlesukker) begynte å skive da hun begynte å blogge for UI :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmt at hun har falt for den UI stilen, æsj, trodde ikke hun ville begynne slik. Blir så krampaktig! Og hvor idiotisk er ikke Trine Grungs kommentar på Facebook under linken til dette politi innlegget? Alt den dama foretar seg er jo bare flaut. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo typisk UI stil det der ;)
Det er jo a
kkurat sånn AnneBrith (VIlla Perlesukker) begynte å skive da hun begynte å blogge for UI :)

Godt poeng.

Jeg synes i det hele tatt at det er både svært problematisk og temmelig uinteressant å psykologisere rundt sånne innlegg (dvs trekke slutninger om hvordan man tror Caroline må være som person og mor), men langt mer hensiktsmessig å se innlegget i relasjon til clickbaiting. Jeg mener det er lenge siden det var Caroline som snakket i bloggen - det er det pengene som gjør.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må regne med at mammapoliti, motepoliti og  interiørpoliti har meninger om det som skrives på bloggen. Den er offentlig, og alle har vel lov å ha en mening om det som skrives? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter faktisk Caroline i innholdet i den bloggposten, om ikke annet i håp om at ett og annet medlem av mammapolitiet føler seg truffet.. Både i kommentarfelt og ellers. Utrolig hva folk lirer av seg til andre mødre. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke vært et problem om ikke Nelia ble eksponert daglig for profittens skyld.

Det er for meg mye mer problematisk enn om hun er utendørs når hun er syk eller til stede der det drikkes vin. 

Jeg tenkte mer generelt, og ikke bare på mammapolitiet i kommentarfeltet til CBE. :) Hun addreserer jo mammapolitiet utover egen blogg også i det innlegget. Personlig ville jeg aldri valgt å eksponere barnet mitt slik hun gjør, men det er en annen sak. Selvvalgt eksponering eller ei, mammapolitiet trenger å ta seg en bolle :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Synes jeg har sett samme type holdning fra henne (i kommentarfeltet) når hun har hatt innlegg om barneklær/utstyr og noen har våget å påpeke at de har andre erfaringer eller en annen oppfatning.  

Hvorfor trenger verden å vite hvilket bleiemerke de bruker? ( med mindre de planlegger en ny annonsør da ;) )

Endret av Bergensia
ombestemte meg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...