Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det må jeg si meg helt enig i!

Må være så mye bedre å betale ferien ut av egen lomme (det vil jeg tro de har råd til ut ifra hva de selv sier om hvor godt de tjener og hvor god økonomi de har) og ta fullstendig ferie. Legge igjen blogg og 14 sett med klær for antrekksbilder hjemme, og bare ta helt fri. 

Dette undrer jeg meg også over. Fruen sier jo daglig at hun har stresset og ikke har tid til noe. Hvorfor ikke ta minst 5 dager totalt fri. Det må være slitsomt å se verden igjennom en kameralinse....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se mitt ferieklesskap! 

18 kleshengere med klær til fruen. 7 skopar , minst. Fire ulike klokker til herr. Flere vesker.... Stabler på stabler med klær! 

Endret av MiniMjau
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner reiser på ferie til andre kontinenter med babyer og småbarn. Broren min reiste første gang til Vietnam når niesen min var et halvt år og nå sist da hun var 3. Dg det samme gjorde et 2 andre vennepar av dem. Noen andre reiste med flere små barn. De hadde ikke noen problemer med bøtteknottene i allefall. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er meget interessant å se hvor få likes hun faktisk får på instagram i forhold til antall følgere. Det er stort sett mellom 1500 -5000 på bildene og hun har over 350k følgere! Dette minner meg om utsagnet fra en som intervjuet henne etter at hun ble stemt ut av Skal vi Danse. "Er du sikker på at det er fans og ikke kikkere som følger bloggen din?" og hun svarer at joda, det var helt klart, fansen lot bare være å stemme fordi de var overbevist om at så mange andre ville stemte så de kunne la være.

Endret av uranus
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: 

Jeg tenker at de har fått med seg dette, http://www.kjendis.no/2015/11/17/kjendis/blogg/blogger/caroline_berg_eriksen/mote/41985248/?_ga=1.222126872.1026420873.1439991700 og satser på å få en eller flere awards, Og det er jo bra, hvis det er dette som må til for at bloggere skjerper seg. 

Apropos det innlegget. Hva i allverden gjør navnet til CBE i linken? Kan ikke se navnet er nevnt i artikkelen i det hele tatt? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det innlegget. Hva i allverden gjør navnet til CBE i linken? Kan ikke se navnet er nevnt i artikkelen i det hele tatt? :klo:

Jeg har lurt på det samme. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sendt mail til en av journalistene, for å høre. :)

Da har jeg fått svar.  "Når det gjelder lenka og det du nevnte med Caroline Berg Eriksen ble hun tagget i lenka, bare fordi saken omhandler bloggere. Jeg har endret nå.".

Jeg sjekket, og den er inne på "Kjendis" endret til http://www.kjendis.no/2015/11/17/kjendis/blogg/blogger/mote/sophie_elise/41985248/ . Sophie Elise er heller ikke omtalt direkte, men hun er iallefall en av semifinalistene som har fått brev fra FO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden dra til et hotell uten air condition på rommet , med et lite barn? Fordi det var sponset?  Synd hun bare tjener 2 millioner i året da , som vi vet er det jo svindyrt å reise i november 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lalalala59

Ok, tydeligvis ble hele innlegget slettet pga sitat fra blogg. 

I kommentarfeltet sutrer fruen over sponset ferie. Kanskje det er bedre å bestille sin egen ferie neste gang? Eller så er det kun sutring for å få oppgradering til neste sponset ferie. Hun fikk mange kommentarer i forkant av reisen om at det var slitt der osv, men det bare avfeide hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C får spørsmål om lårene på et bilde er redigert. "Selvsagt ikke", er svaret. 
Nå vet jeg ikke om ekteparet har gullfiskhukommelse eller om de bare er j*vla arrogante, men husker de ikke hva som skjedde for et knappe år siden? ... Personlig heller jeg mot det siste alternativet ;) 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tydeligvis ble hele innlegget slettet pga sitat fra blogg. 

I kommentarfeltet sutrer fruen over sponset ferie. Kanskje det er bedre å bestille sin egen ferie neste gang? Eller så er det kun sutring for å få oppgradering til neste sponset ferie. Hun fikk mange kommentarer i forkant av reisen om at det var slitt der osv, men det bare avfeide hun.

virker som de ikke har valgt hotellet helt selv. En barnefamilie hadde jo valgt et hotell med sklier og vannleker for barna? Om drt er viktig for de? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Dette undrer jeg meg også over. Fruen sier jo daglig at hun har stresset og ikke har tid til noe. Hvorfor ikke ta minst 5 dager totalt fri. Det må være slitsomt å se verden igjennom en kameralinse....

Igjen så blander vi vel produkt og person - hun velger hverdagen selv, og fritiden. At hun da kommentere dager som er mer eller mindre stressende er vel ganske innafor en bloggnormal?

Se mitt ferieklesskap! 

18 kleshengere med klær til fruen. 7 skopar , minst. Fire ulike klokker til herr. Flere vesker.... Stabler på stabler med klær! 

Hva skal du frem til?

De jeg kjenner reiser på ferie til andre kontinenter med babyer og småbarn. Broren min reiste første gang til Vietnam når niesen min var et halvt år og nå sist da hun var 3. Dg det samme gjorde et 2 andre vennepar av dem. Noen andre reiste med flere små barn. De hadde ikke noen problemer med bøtteknottene i allefall. 

Hva skal du frem til? Fordi dine slektninger likte å reise langt med barn, så skal alle andre like det samme?

Å utsette spedbarn for lange flyreiser handler bare om foreldrenes innbilte behov, ikke om barnas behov. Barn trives best i en forutsigbar hverdag, og med ganske så enkle ferier. Alt annet er i foreldrenes hoder, om hva som er "bra nok".

Det er klart CBE og co. reiser dit fordi det er sponset. Hvorfor er det stadig spørsmål om dette? Er det fortsatt, etter så mange år, noen som tror at blogg ikke er butikk? Og når et hotell har valgt å sponse noen for et opphold, så vet de vel at det vil komme anmeldelser av stedet - at de sier sin ærlige mening er vel bare bra? Jeg mener, om fruen bare hadde uttalt seg i positive ordelag så hadde jo det i hvert fall vært galt, da er hun jo bare kjøpt og betalt! Og om hun ikke liker det, så er jammen det galt også.

Really. Fordel tiden på flere bloggere og ta tilbake litt troverdighet selv - fruen er et altfor lett mål for såkalte etiske diskusjoner.

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...