Gjest Atp Skrevet 18. november 2015 #20221 Del Skrevet 18. november 2015 Blir jo fort mye bagasje med barn...men ikke når en har bare ett barn, og en skal til varmere strøk med stabilt vær... Da blir det badebukse og noen trøyer/shortser/skjørt..... De må vel ha med Vogn, bleier og noen leker? Nei det er mest sanns outfitza til fruen som tar plass: og sko!! Hadde hun ikke med typ 7 par sko på en ukes sydentur for et par år tilbake? hvor mange kofferter har du/dere med på tur i to uker? Vi er 4 stk men klarer ikke en tur i en uke uten minst 4-5 kofferter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. november 2015 #20222 Del Skrevet 18. november 2015 Det siste innlegget.... så oppstilt og kunstig... stor kontrast til andre blogger jeg leser. Trodde de tok til seg tilbakemeldingene på det innlegget vedr utebritte kommentarer? Om at ting blir for oppstilt og kunstig? Er det photoshop eller har hun fikset på ansiktet? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 18. november 2015 #20223 Del Skrevet 18. november 2015 hvor mange kofferter har du/dere med på tur i to uker? Vi er 4 stk men klarer ikke en tur i en uke uten minst 4-5 kofferter2 uker? Hmm, en koffert og en bag kansje. Jeg liker å shoppe klær når jeg er borte, ikke ta med hele garderoben på tur. Skal jeg på familiebesøk tar jeg med enda mindre fordi jeg vasker jo klær der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Navy Skrevet 18. november 2015 #20224 Del Skrevet 18. november 2015 Blir jo fort mye bagasje med barn...men ikke når en har bare ett barn, og en skal til varmere strøk med stabilt vær... Da blir det badebukse og noen trøyer/shortser/skjørt..... De må vel ha med Vogn, bleier og noen leker? Nei det er mest sanns outfitza til fruen som tar plass: og sko!! Hadde hun ikke med typ 7 par sko på en ukes sydentur for et par år tilbake? Regner med de har med seg treningstøy (og der bør jo man bytte en del mener jeg), badetøy, hverdagsklær og sikkert noe penklær. I tillegg skal jo man ha med sko til plaggene. Er vel også en del barneklær og utstyr, samt bloggutstyr som mac, kamera, objektiver, kanskje kamerastativ osv. Da blir det jo fort noen kofferter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 18. november 2015 #20225 Del Skrevet 18. november 2015 De har vel med masse fotoutstyr, i tillegg til at LKE sikkert skal ha med seg dronene sine. Sikkert et par kofferter av totalen som er dedikert til slikt utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. november 2015 #20226 Del Skrevet 18. november 2015 hvor mange kofferter har du/dere med på tur i to uker? Vi er 4 stk men klarer ikke en tur i en uke uten minst 4-5 kofferterOi, det var mye! Vi er 1 barn, 1 ungdom og 2 voksne og har med en stor koffert og en liten koffert på tur til varmere strøk i 2 uker. Reiser mye, flere ganger i året, så mulig jeg har blitt vant med å pakke lett siden jeg pakker mindre og mindre for hvert år. Man trenger virkelig ikke så mye klær&stæsj på en helt vanlig "sydentur". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november 2015 #20227 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg ser ikke problemet med antall kofferter, altså. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. november 2015 #20228 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg ser ikke problemet med antall kofferter, altså. Enig. Skjønner ikke hvor man vil hen med en diskusjon av denslags detaljer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. november 2015 #20229 Del Skrevet 18. november 2015 Tråden er ryddet for hets og latterliggjøring, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 18. november 2015 #20230 Del Skrevet 18. november 2015 2 uker? Hmm, en koffert og en bag kansje. Jeg liker å shoppe klær når jeg er borte, ikke ta med hele garderoben på tur. Skal jeg på familiebesøk tar jeg med enda mindre fordi jeg vasker jo klær der.men da er du en person. Pluss på en voksen mann og ett barn på 2 år som bruker langt mer en 2 t skjorter og 2 shorts på 14 dager. De kan noen ganger bruke opp til flere skift om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 18. november 2015 #20231 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg ser ikke problemet med antall kofferter, altså. enig med deg. De må jo ha med det de mener er riktig. Tror familier bruker så forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. november 2015 #20232 Del Skrevet 18. november 2015 Skjønner ikke at de ikke har trang til å se noe annet en disse charter turene? Det står ikke på økonomien i allefall .. Vet ikke de ikke ser verdien av å se andre kulturer. Man får et helt annet perspektiv og verdi på livet når man ser verden fra innsiden. Nei, folk er forskjellige, det er sikkert..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. november 2015 #20233 Del Skrevet 18. november 2015 Synes ikke det er noe merkelig med at de velger Kanariøynene nå i november jeg? Skal du finne litt varme andre steder i verden på denne tiden av året må du reise veldig langt. Og de har jo tross alt et lite barn å ta hensyn til.Skjønner ikke at charter har blitt et slikt skjellsord nærmest. Det er da ikke noe galt i å bare ville slappe av på en strand i varmen, bade, gå ut og spise, evt. leie bil å titte seg litt rundt. Hvorfor skal alt være så jævla eksotisk hele tiden?Snobberi, kaller jeg det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. november 2015 #20234 Del Skrevet 18. november 2015 De kunne jo flydd rutefly og tatt inn på et hotell type lyx i Spania, Frankrike, Italia etc. Hadde vært like enkelt, men vanskeligere og få sponset. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november 2015 #20235 Del Skrevet 18. november 2015 Selv om regelen er at man tjener penger på å dra på ferie, er det vel et poeng å dra til destinasjoner som andre barnefamilier ser på som realistiske. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. november 2015 #20236 Del Skrevet 18. november 2015 De kunne jo flydd rutefly og tatt inn på et hotell type lyx i Spania, Frankrike, Italia etc. Hadde vært like enkelt, men vanskeligere og få sponset. Litt kaldt på fastlandseuropa i november kanskje? Men tenk om de har reist med rutefly dit de er. Er det godkjent da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. november 2015 #20237 Del Skrevet 18. november 2015 Nettopp.Allikevel er det mulig å ta seg en tur til Barcelona (en meget barnevennlig by) eller andre steder enn akkurat dit Ving flyr, uten at det trenger å koste mer enn en standard chartertur.Men viktig å bli sponset også på ferie, tydeligvis. Profitten i høysetet som alltid med dette paret.I dag er det 16 grader i Barcelona, og 24 på Arguineguin.Vet hvor jeg ville vært på stranda og badet nå da. Storbyferie er morsommere for voksne/større barn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 18. november 2015 Forfatter #20238 Del Skrevet 18. november 2015 Selv om regelen er at man tjener penger på å dra på ferie, er det vel et poeng å dra til destinasjoner som andre barnefamilier ser på som realistiske. For meg er det overhodet ikke realistisk med en feriedestinasjon som krever å sitte på et klaustrofobisk og klamt fly i 6 timer hver vei med små barn (hadde ikke dama flyskrekk forresten?). Takke meg til Mallorca i slutten av august, dobbelt så flott destinasjon og halvparten så lang flytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. november 2015 #20239 Del Skrevet 18. november 2015 For min del må hun få dra dit hun vil. Hvis jeg har forstått det riktig, så kommer jo både foreldre og svigerforeldre også, og da er det sikkert helt greit med en "ferdigpakke". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. november 2015 #20240 Del Skrevet 18. november 2015 Jaja, da er det sikkert bare jeg som er merkelig da, som liker litt sol og varme på ferie, og ikke synes det er gøy med 12 timer på fly med småbarn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg