Gjest Bergensia Skrevet 12. november 2015 #20201 Del Skrevet 12. november 2015 DETTE må vel kalles et gjennombrudd etter debatten de siste dagene?http://imgur.com/kbyr7NB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 12. november 2015 #20202 Del Skrevet 12. november 2015 DETTE må vel kalles et gjennombrudd etter debatten de siste dagene?http://imgur.com/kbyr7NBVeldig bra, CBE&Co. Vi får håpe det fortsetter slik. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. november 2015 #20203 Del Skrevet 12. november 2015 Det jeg ikke skjønner er hvorfor alle bloggere er så livredde for å kalle reklame for reklame?For da blir det så altfor tydelig at blogger bare er reklamekanaler. De er 100% falske, og alt handler om å håve inn reklamekroner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. november 2015 #20204 Del Skrevet 12. november 2015 Tråden er ryddet for hets, latterliggjøring, brukerdebatt og personangre, samt svar til dette.Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 12. november 2015 #20205 Del Skrevet 12. november 2015 DETTE må vel kalles et gjennombrudd etter debatten de siste dagene?http://imgur.com/kbyr7NBDet går fortsatt i pulsklokke og kaffekopper ja... Og dette tjener hun millioner på? Fascinerende. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 12. november 2015 #20206 Del Skrevet 12. november 2015 Det går fortsatt i pulsklokke og kaffekopper ja... Og dette tjener hun millioner på? Fascinerende.Hun kan selge sand i Sahara for min del, bare så lenge hun merker innlegget korrekt i alle kanaler😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 15. november 2015 #20207 Del Skrevet 15. november 2015 Nå kan det se ut som hun har publisert innlegget før det var ferdig? Ser ut som en halvferdig reklame om matkassene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. november 2015 #20208 Del Skrevet 15. november 2015 Interessant at hun nå gjennomført bruker DU om leserne, før var det mye mer DERE. Selvsagt for å virke mer nær og personlig, jmf enkel retorikkanalyse. (☺️) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. november 2015 #20209 Del Skrevet 16. november 2015 Tråden er ryddet for ryktespredning, avsporinger, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 16. november 2015 #20210 Del Skrevet 16. november 2015 Fylt på leppene iallefall(snap). Hjelp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 17. november 2015 #20211 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Hvor lenge skal de være borte? 5 kofferter + en bag? Flere måneder? Ser jo ikke verre ut (Det skal sies at jeg ikke har barn selv så kan være det er slik for småbarnsforeldre på tur, men de skal jo ikke ut i gokk heller). Endret 17. november 2015 av Alvea La til det i parantes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. november 2015 #20212 Del Skrevet 17. november 2015 Er så jævla lei denne TO DO listen hennes! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 17. november 2015 #20213 Del Skrevet 17. november 2015 5 kofferter? Den ene er leke kofferten til Nelia, der er det ikke plass til stort. Baggen er vel til reisen. Bleier ,klesskift til Nelia med mer. Trenger såpass når man reiser med små. Tipper de to store er en hver til Caroline og Lars Kristian. og en tredje til Nelia til hennes ting. Da står vi igjen med en ekstra til Caroline, synes ikke det er all verden, med tanke på at hun blogger, og har med en del antrekk, m.m som skal vises frem.Hvor lenge skal de være borte? 5 kofferter + en bag? Flere måneder? Ser jo ikke verre ut (Det skal sies at jeg ikke har barn selv så kan være det er slik for småbarnsforeldre på tur, men de skal jo ikke ut i gokk heller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 17. november 2015 #20214 Del Skrevet 17. november 2015 Men det er jo hyggelig at én av de rosa koffertene får luftet seg dah.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 17. november 2015 #20215 Del Skrevet 17. november 2015 Når du sier det sånn så virker det kanskje ikke så ekstremt Som sagt så har jeg ikke barn og jeg blogger jo heller ikke ;p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 17. november 2015 #20216 Del Skrevet 17. november 2015 Blir jo fort mye bagasje med barn...men ikke når en har bare ett barn, og en skal til varmere strøk med stabilt vær... Da blir det badebukse og noen trøyer/shortser/skjørt..... De må vel ha med Vogn, bleier og noen leker? Nei det er mest sanns outfitza til fruen som tar plass: og sko!! Hadde hun ikke med typ 7 par sko på en ukes sydentur for et par år tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 17. november 2015 #20217 Del Skrevet 17. november 2015 Hva skjer med denne tråden for tiden? Vanligvis må jeg gjennom haugevis med sider for å være ajour :fnise:, mens nå er det ofte bare et par innlegg per dag. Merkelig, har flere ganger trodd at den var stengt igjen:-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 17. november 2015 #20218 Del Skrevet 17. november 2015 Hva skjer med denne tråden for tiden? Vanligvis må jeg gjennom haugevis med sider for å være ajour :fnise:, mens nå er det ofte bare et par innlegg per dag. Merkelig, har flere ganger trodd at den var stengt igjen:-) Det virker for meg at det fordi paret har skjerpet seg når det gjelder det som ble diskutert her Jeg har inntrykk av at de har begynt å merke bedre, på alle plattformer. Da blir det kanskje ikke så mye igjen å diskutere tenker jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. november 2015 #20219 Del Skrevet 17. november 2015 Fordi bloggen er så kjedelig. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 18. november 2015 #20220 Del Skrevet 18. november 2015 De er 3 stk og er borte i 14 dager. Synes ikke 5 kofferter er mye. Om de ikke får vasket tøy så bruker Vesla ganske mye tøy på to uker. Snakker av erfaring. Tørr ikke si hvor mye vi har med på sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg