Gjest Bergensia Skrevet 8. november 2015 #20061 Del Skrevet 8. november 2015 Endelig, adm i gruppa Øyvind Solstad (VG) er inne å be disse kommentarcowboyene om å roe personfokuset!og applaus til Mamsi for å holde seg saklig når andre sklir ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 8. november 2015 #20062 Del Skrevet 8. november 2015 Diskusjonen er jo helt tragisk. Kudos til deg Mamsi, som orker. Jeg tør ikke skrive noe mtp hvordan LK har operert tidligere med de som sier han imot, og hvordan enkelte hakker løs og er usaklige. EN sin debatt-teknikk får jeg brekninger av. Men jeg trykker i det minste "liker" på innleggene som faktisk omhandler sak og ikke person, og som er enige i at reklamemerking er nødvendig og pokker meg så enkelt. Heldigvis er det da noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 8. november 2015 #20063 Del Skrevet 8. november 2015 jeg kan egentlig ikke fatte og begripe hvordan slike idiotiske blogger som dette, har blitt så populære? de skriver jo bare fjas og tull, og prøver å gjøre seg selv mest mulig spennende / interessant for få oppmerksomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 8. november 2015 #20064 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) ... Endret 8. november 2015 av Cornucopia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 8. november 2015 #20065 Del Skrevet 8. november 2015 Heia Mamsi!Husk at du har MANGE herfra i ryggen, selv om vi ikke våger å vise det i Facebooktråden!👏👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. november 2015 #20066 Del Skrevet 8. november 2015 Av en eller annen grunn tviler jeg på at det var denne støttespilleren LKE ville ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 8. november 2015 #20067 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg kjenner meg blir så utrolig provosert at jeg må ta dobbelt dose her for å holde meg i skinnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 8. november 2015 #20068 Del Skrevet 8. november 2015 Hun sier vel strengt tatt bare at de ikke syns det er nødvendig å innføre fast lørdagsgod før datteren spør etter det selv. Ser overhode ikke problemet, alle burde tenke sånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 8. november 2015 #20069 Del Skrevet 8. november 2015 FRUKTlørdag!?! Som om det er en Stor forbudt utskeielse .Fatter ikke poenget med sånne sleivspark. Hva i allverden er galt med fruktfest? Det betyr da ikke at hun mener det er en stor utskeielse. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. november 2015 #20070 Del Skrevet 8. november 2015 Tråden er ryddet for avsporinger, hets, spekulasjoner, latterliggjøring og sitater hentet fra blogg/facebookside, samt svar til dette. Yvonne (mod) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 8. november 2015 #20071 Del Skrevet 8. november 2015 Hei til dere. Jeg skrev nettopp en litt lang kommentar, men den står ikke her - litt rart for jeg tror jeg publiserte den etter Yvonne ryddet. Jeg hadde bare så lyst til å si takk til de som har kommet med gode ord, både her og i gruppen.Og så ville jeg si at jeg absolutt ikke tror at EN har noe med CBE/LKE å gjøre, så det er jo ikke deres feil at det ble slik. Selv om jeg kanskje tror hun ble litt trigget av at han så tidlig i diskusjonen fremhevet det hun sa som så bra. At han ikke har kommentert noe mer kan jo skyldes kamp, farsdag og generell irritasjon over meg - noe jeg synes de er helt berettiget til å være. Synd at mange ikke vil være med i diskusjonen i gruppen, men skjønner det også - det blir jo lett veldig dårlig stemning. Takk i alle fall, satte stor pris på å lese igjennom det som stod her. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. november 2015 #20072 Del Skrevet 8. november 2015 Nå klarer jeg faktisk ikke holde kjeft mer om likheten med kommentarfeltet til CBE..Kritikerne holder kjeft fordi blodhundene gyver løs, og til slutt kommer takketalen for all støtte i kommentafeltet! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 9. november 2015 #20073 Del Skrevet 9. november 2015 Stemmer de tallene LK kommer med her? Jeg leser stort sett bare kjapt i denne tråden, så har ikke satt meg inn i det, men kun 2,8% feilmerket? Må vel være etter det er ettermerket isåfall? https://m.facebook.com/groups/183381455078651?view=permalink&id=924449120971877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. november 2015 #20074 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Stemmer de tallene LK kommer med her? Jeg leser stort sett bare kjapt i denne tråden, så har ikke satt meg inn i det, men kun 2,8% feilmerket? Må vel være etter det er ettermerket isåfall? https://m.facebook.com/groups/183381455078651?view=permalink&id=924449120971877Har ikke kalkulert prosentene, overlater dette til de som kan. Men utfra hvordan LKE ser på seg selv og jobben han og kona gjør i firmaet, så har han rett - alle andre tar feil. Alltid. Ferdig snakka. Uansett, om 2,8% er feilmerket - så er det for dårlig når han selv fremmer at han/de tilstreber 100% korrekt merking.Det er ikke så vanskelig å merke riktig, verken på blogg, eller sosiale medier når man først bruker tid på selve innholdet. Det er såre enkelt, og koster kun en kalori eller to fra deres side. Og om man er i tvil, så merker man for sikkerhets skyld. Det gjelder også innlegg i sosiale medier som lenker direkte til blogginnlegg som ofte er korrekt, men ikke alltid, merket.Tilføyer at om man går tilbake i tid (prøv 2014), er det mange innlegg på bloggen som også fortsatt mangler korrekt merking - ikke bare innlegg på SoMe.Har bare ikke tid til å grave og skjermdumpe. Endret 9. november 2015 av Cornucopia 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 9. november 2015 #20075 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) 2,8 % blir jo ganske mye, når de har såååå få reklameinnlegg. 1-2 i uken bare😂 Endret 9. november 2015 av 2ne2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 9. november 2015 #20076 Del Skrevet 9. november 2015 Har han svart på hvorfor de ikke merker på facebook og instagram forresten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. november 2015 #20077 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg synes diskusjonen i SoMe gruppen var utrolig tragisk. Maken til personangrep, hakking og letterliggjøring, særlig fra En og et par andre folk. EN er jo helt rabiat og jeg oppfatter henne som et nettroll (vet hun er reell, dessverre), som enkelt sporer av debatter og gjør at folk som vil være saklige ikke gidder mer. Veldig synd. Også Trine grung, som i sin iver etter å være mentor jevnlig skriver belærende til LK; "Det holder nå, gi deg, seriøst" osv. For en gjeng..... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. november 2015 #20078 Del Skrevet 9. november 2015 Personlig syns jeg det var vanskelig å følge hele tråden, helt til jeg oppdaget at EN hadde blokkert meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. november 2015 #20079 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg tror at LKE driver med røyk og speiltriks md de 2,7 % sine. Poenget til Mamsi er jo at de er aller dårligst til å merke teaserne til bloggen. Det svarer han ikke på.Og så er jeg virkelig sjokkert over EN. Makan til ufin oppførsel av en som faktisk er medierådgiver. Og jeg tror nok at LKE ville tjent på å ta avstand for den oppførselen hun oppviste. De er ikke tjent med å assosieres med slik oppførsel, tror jeg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 9. november 2015 #20080 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Også Trine grung, som i sin iver etter å være mentor jevnlig skriver belærende til LK; "Det holder nå, gi deg, seriøst" osv. For en gjeng.....Har Grung deltatt i diskusjonen? Finner ingen kommentarer fra henne. Endret 9. november 2015 av Ireth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg