Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Magnifiq

LK ramlet rett på karbokjøret så fort frue er ute av huset. Kan jo umulig være bra, sånn biokjemisk sett? 

de spiser ikke lavkarbo lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å poste linken til mamsi på SOMEgruppen på facebook? Kanskje LKE kommer på banen da???

cbe holder seg på 50 g karbo pr dag las jeg nettopp ... Tror det var i komme tarfeltet hennes. Kan prøve å finne det igjen. Drt betrakter jeg som veldig lavkarbo. Da er det ikke rom for mye brød eller frukt. Ikke mye grønnsaker helle for den del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de spiser ikke lavkarbo lenger.

Hun var vel sagt at LK ikke spiser lavkarbo lenger. Men at hun fortsatt holder kroken, dog i mer moderate mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fulgt denne tråden i rykk og napp siden den ble startet og har lyst å dele ut en :blomst: til alle dere oppegående mennesker som engasjerer dere i dette og står på for å vise Fottballfruen og hennes hoff at det er ikke bare stjerneblinde tullinger der ute, og at vi som forbrukere ikke lar oss føre bak lyset og lar oss manipulere med skjulte budskap og agendaer for at hun skal tjene på det. 

At en stor del av publikum faktisk gjennomskuer denne velregisserte reklamekanalen dette faktisk er.

For en evne til analyse og for en vilje til å bidra fra en haug flotte KG-folk. 

Jeg har ikke deltatt i debatten, men fulgt den, og jeg setter veldig pris på at dere tar dere tid og bryderi med skjermdumper slik at man slipper å generere klikk til dette lureriet denne bloggen er. 

Så derfor, all ære og ta til dere rosen og blomsten, vel unt og vel fortjent.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Men det mest påfallende med CBE denne uka, er det hun IKKE har skrevet om: H&M Balmainkolleksjonen. Hvorfor har hun ikke nevnt den? Det er jo et nokså naturlig tema for en litt glamorientert fashionblogger skulle jeg tro. Hvorfor var hun ikke på pre-shopping med de andre bloggerne og  it- damene? Hvorfor ikke et innlegg om favorittene? Om nettshopping og nettsted som krasjer? 

Du, dette er interessant! Svarene på spørsmålene du stiller kan fortelle en gode del om hvordan ting fungerer i bloggverden, og hva slags kred CBE egentlig har, og hvordan CBE motiveres til å skrive om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt merke til at CBE med jevne mellomrom bestemmer seg for å "stramme" opp bloggen, merke riktig og svare ydmykt på kritikk i kommentarfeltet, eller gi leserne langt mer utfyllende svar enn hun pleier. Dette kommer i etterkant av skandaler eller innlegg som dette "kommunikasjonen med dere er gull verdt". 

Men så faller hun av og fortsetter i den gamle tralten.. 

Når det gjelder dette at hun står litt utenfor og ikke menger seg så mye med andre bloggere, kan jeg dog til en viss grad forstå. Har inntrykk av at det er mye falskhet og liksomvennskap ute å går i det miljøet.. Men for bloggens skyld, som jo er jobben hennes, tror jeg likevel jeg ville forsøkt å være mer der det skjer, takke ja til noen events o.l. Som jeg har nevnt før så er hun i en posisjon til å få til så utrolig mye mer spennende i bloggen enn hva hun gjør. Valget om å flytte fra Oslo har nok også påvirket bloggen i en kjedelig retning. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri hørt om trine monsen før innlegget her, men for en milevid forskjell mellom henne og cbe! Både variasjonen i foto, tekstene er jo så mye flottere hos trine monsen, enn fotballfrue! JEG som ikke engang er interessert av mote, leste flere innlegg. DIY tips om walk in closet, varierte bilder, skikkelige beskrivelser av klær, materiale, taktil, etc.

Vilket gjør at jeg synes det er enda mer rart FF er så stor. Tror faktisk hun er bloggverdens se&hør. Man leser ikke fordi cbe er så spennende, men fordi det er white trash underholdning. (sorry hvir noen blir fornærma, men det er sånn jeg ser på se&hør. Allt handler om sladder, med null kildekritikk)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE lenker vel nesten aldri til andre bloggere (unntatt venninnen Siris blogg). Hun skriver heller ikke om andre hun treffer på fellesarrangementer.

Det virker som om UI har det som en greie at de lenker til hverandres blogger og gjør ting sammen, så det blir spennende om hun kommer til å endre på det når hun blir en forent påvirker etter nyttår.

Når det gjelder den manglende viljen til å merke, har jeg rett og slett ikke ord for hva jeg synes om slik respektløs virksomhet. Det kan rett og slett ikke være glemsomhet, så da må det være uvilje, da. Det er respektløst overfor leserne, som hun fører bak lyset, og overfor det gjeldende regelverket. Hvis hun ikke liker reglene, må hun jo prøve å påvirke til endring av reglene, ikke bare ignorere dem.

Endret av pøbelsara
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsi har lagt ut lenke til blogginnlegget på SoMe-gruppa, og fått svar fra LKE der: https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/923762887707167/  + på bloggen.

Registrerer at den selverklærte Queen of Facebook kuppet diskusjonen med ufyselighetene sine igjen, mens LKE måtte legge ut hele den nedlatende besserwisser-kommentaren sin fra mamsi's blogg i gruppen - eller vice versa, vet ikke hva som kom først.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og skuffende fra Elisabeth Nordheim. Så bitchy og usammenhengende, skal hun være den nye dronningen der inne?

Jeg vet ærlig talt ikke hva hun prøver på. For min del har hun alltid vært en ufordragelig værhane (som i vende seg etter vinden).

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffende lite støtte til Mamsi inne på SoMe-gruppa på Face. Et talentløst svar fra LK der han ber henne være ydmyk ( spy) og i tillegg hopper dronningen av personangrep E.Nordheim på vogna. Irriterende gjeng :-/

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skuffende fra Elisabeth Nordheim. Så bitchy og usammenhengende, skal hun være den nye dronningen der inne?

Hvem er egentlig Elisabeth Nordheim? Er det noen man burde kjenne til. 

Får veldig lyst på å svare på LKEs facebookkommentar, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg tørr. LKEs tidligere oppførelse på nett har gjort meg veldig varsom med å snakke ham i mot uten dekke av anonymitet. 

Edit: autokorrektur

Endret av Inocybe
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig Elisabeth Nordheim? Er det noen man burde kjenne til. 

Får veldig lyst på å svare på LKEs facebookkommentar, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg tørr. LKEs tidligere oppførelse på nett har gjort meg veldig varsom med å snakke ham i mot uten dekke av anonymitet. 

Edit: autokorrektur

Så vidt jeg vet, gjør ikke Nordheim så mye annet enn å krangle med folk og prøver å være kul ved å mase om hennes afrikansk arv. Drev en gang en blogg der hun erklærte seg selv "Queen of Facebook" og sang i "Queendom", og er idag PR-rådgiver. Men kommunisere er hun ikke akkurat flink til, syns jeg. 
Hun er kanskje mest kjent for antisemmititisme-stuntet på "Trygdekontoret"?
(legger bare inn en vilkårlig lenke om saken)

Og tenk at det er blitt slik at man ikke tør å ta til motmæle mot LKE uten beskyttelse av anonymitet. Tenker meg dessverre også nøye om når det gjelder ham. Det er så synd.

Endret av Cornucopia
lagt til informasjon, korrigert stilling
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E.Noedheim bruker å gå til personangrep når hun ikke har noe å komme med. Ikke noe å bry seg med.

men påfallende å se at flere mener at merking av reklame ikke er så viktig 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...