Gjest Hold the door Skrevet 6. november 2015 #19961 Del Skrevet 6. november 2015 Her var det ei til og hun fikk etter hvert svar (beskjed om å kontakte Adax.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. november 2015 #19962 Del Skrevet 6. november 2015 Kan godt hende det er både LK og frue som har skrevet hver sin kommentar uten å vite om den andre har gjort det, ellers virket det rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. november 2015 #19963 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Jeg har lest det flere ganger i kommentarfeltet hennes i alle fall. Uten at jeg kan huske et eneste fornuftig svar på det utenom at hennes veske ikke gjør det i alle fall. Nå sist for to dager siden under leserspørsmålinnlegget. Skjermdump av kommentar -ingen svar på denne. Oi.. :/ Det var rart, det er det ingen andre som har :/ Endret 6. november 2015 av 2ne2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. november 2015 #19964 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg har lest det flere ganger i kommentarfeltet hennes i alle fall. Uten at jeg kan huske et eneste fornuftig svar på det utenom at hennes veske ikke gjør det i alle fall. Nå sist for to dager siden under leserspørsmålinnlegget. Skjermdump av kommentar -ingen svar på denne. Selvfølgelig er det aaaaaldri noe galt med det hun har.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 6. november 2015 #19965 Del Skrevet 6. november 2015 Hahaha, ikke sant. Som @2ne2 sier her, tror svaret hennes hadde vært heftig preget av de der :/ smileyene og hersketeknikk i form av betvilende ord og nedlatende holdning. "Uff :/ Det var synd å høre :/:/. Min veske har selvsagt ingen feil, og jeg har aldri hørt dette er blitt påstått før. Hvis dette stemmer må du nesten ta kontakt med Adax. :/ Ha en flott dag!" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 6. november 2015 #19966 Del Skrevet 6. november 2015 Hun burde også få med at boken hun nevner som julegavetips fikk hun opprinnelig sponset av Cath in the City. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 6. november 2015 #19967 Del Skrevet 6. november 2015 Ref siste innlegg: mener hun virkelig at å spise yoghurtnøtter er å skeie ut? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 6. november 2015 #19968 Del Skrevet 6. november 2015 Ref siste innlegg: mener hun virkelig at å spise yoghurtnøtter er å skeie ut? Vel, det er vel omtrent 600kcal per 100g yoghurtnøtter om de er fra den lille nøttefabrikken, og yoghurten er vel mer en slags røre av sukker og fett, haha! Så det er vel å "skeie ut" i manges øyne, men jeg hadde vitterlig skeiet ut med noe annet. Hun om det, da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 6. november 2015 #19969 Del Skrevet 6. november 2015 Vel, det er vel omtrent 600kcal per 100g yoghurtnøtter om de er fra den lille nøttefabrikken, og yoghurten er vel mer en slags røre av sukker og fett, haha! Så det er vel å "skeie ut" i manges øyne, men jeg hadde vitterlig skeiet ut med noe annet. Hun om det, da Okei, my bad! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 6. november 2015 #19970 Del Skrevet 6. november 2015 Hun burde også få med at boken hun nevner som julegavetips fikk hun opprinnelig sponset av Cath in the City.Ja, det burde hun nevne. Etter eget utsagn skal ting hun har fått sponset som et engangstilfelle også merkes ved senere anledninger dersom produktet er "veldig i fokus." Det vil jeg jo si det er her, da det ligger på en liste over julegavetips og er en bok hun "anbefaler virkelig." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. november 2015 #19971 Del Skrevet 6. november 2015 Hun burde også få med at boken hun nevner som julegavetips fikk hun opprinnelig sponset av Cath in the City.enig. Jeg stiller og et spørsmålstegn ved alle malene birger-tingene hun tipser om - har hun ikke vært sponset av dem tdligere, eller husker jeg feil, dvs at det var bare annonselenker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 6. november 2015 #19972 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) enig. Jeg stiller og et spørsmålstegn ved alle malene birger-tingene hun tipser om - har hun ikke vært sponset av dem tdligere, eller husker jeg feil, dvs at det var bare annonselenker?Mener det kun har vært annonselenker via Boozt.com, men LKE har innrømmet før at de går inn for å virke attraktive for framtidige samarbeidspartnere. (Selv om den offisielle Malene Birger-IG kontoen kom med applaus-emoji en gang hun la ut et bilde med den veske/mobildeksel) Endret 6. november 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 6. november 2015 #19973 Del Skrevet 6. november 2015 Ja, det burde hun nevne. Etter eget utsagn skal ting hun har fått sponset som et engangstilfelle også merkes ved senere anledninger dersom produktet er "veldig i fokus." Det vil jeg jo si det er her, da det ligger på en liste over julegavetips og er en bok hun "anbefaler virkelig." Og av alle bøker velger hun den, ikke noe vondt om Cath in the city men hun er ingen Bragepris-kandidat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 6. november 2015 #19974 Del Skrevet 6. november 2015 Det er vel en takk for at Cath in the city var den eneste bloggeren/ motepersonen som møtte opp og la ut bilde fra veskelanseringen på Steen og Strøm (den hvor Det Nye ikke var involvert, husker dere), og skrev et blogginnlegg om det?Camilla Pihl plasserte vel også en sponset Adax-veske pliktskyldigst i et innlegg om at hun skulle ut og reise (men Snapchaten hennes avslørte at det nok var en av Louis Vuitton-veskene hennes som ble med på tur, gitt).Ganske stor kontrast fra når andre, som Jenny Skavlan, Celine Aagaard, Pia Tjelta har lansert sine designgreier, da har Instagram og blogger flommet over av bilder og hashtags fra de kjente venninnene i mote-/ mediamiljøet.Jeg syntes nesten litt synd på Fotballfrue etter den veskelanseringen, det ble så tydelig hvor lite inne hun er i den moteverdenen det virker som hun ønsker å være en del av. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. november 2015 #19975 Del Skrevet 6. november 2015 Det er vel en takk for at Cath in the city var den eneste bloggeren/ motepersonen som møtte opp og la ut bilde fra veskelanseringen på Steen og Strøm (den hvor Det Nye ikke var involvert, husker dere), og skrev et blogginnlegg om det?Camilla Pihl plasserte vel også en sponset Adax-veske pliktskyldigst i et innlegg om at hun skulle ut og reise (men Snapchaten hennes avslørte at det nok var en av Louis Vuitton-veskene hennes som ble med på tur, gitt).Ganske stor kontrast fra når andre, som Jenny Skavlan, Celine Aagaard, Pia Tjelta har lansert sine designgreier, da har Instagram og blogger flommet over av bilder og hashtags fra de kjente venninnene i mote-/ mediamiljøet.Jeg syntes nesten litt synd på Fotballfrue etter den veskelanseringen, det ble så tydelig hvor lite inne hun er i den moteverdenen det virker som hun ønsker å være en del av.ja, det virker som hun ønsker å være fashionista og motepersonlighet, men kommer liksom ikke inn i det gode selskap. Det var litt snakk om dette i Vixentråden også. Noen mente hun kunne takke sin personlighet. Jeg heller mer mot at hun ikke er kul nok, har ikke personlig stil og egenart, hun er bare ikke en trendsetter - hun er bare ikke der det skjer når hun bruker all sin tid på tredemølle, bilkjøring og roomservice når hun er på reise. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. november 2015 #19976 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Det er vel en takk for at Cath in the city var den eneste bloggeren/ motepersonen som møtte opp og la ut bilde fra veskelanseringen på Steen og Strøm (den hvor Det Nye ikke var involvert, husker dere), og skrev et blogginnlegg om det?Camilla Pihl plasserte vel også en sponset Adax-veske pliktskyldigst i et innlegg om at hun skulle ut og reise (men Snapchaten hennes avslørte at det nok var en av Louis Vuitton-veskene hennes som ble med på tur, gitt).Ganske stor kontrast fra når andre, som Jenny Skavlan, Celine Aagaard, Pia Tjelta har lansert sine designgreier, da har Instagram og blogger flommet over av bilder og hashtags fra de kjente venninnene i mote-/ mediamiljøet.Jeg syntes nesten litt synd på Fotballfrue etter den veskelanseringen, det ble så tydelig hvor lite inne hun er i den moteverdenen det virker som hun ønsker å være en del av.Jeg tenker at det også handler om at de stiller opp for hverandre, når noe lanseres. En kan ikke forvente at de kjente i mote-/mediamiljøet skal dukke opp hos henne, når hun kun er opptatt av sitt. Endret 12. november 2015 av Asti Byttet ut et ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 6. november 2015 #19977 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) ja, det virker som hun ønsker å være fashionista og motepersonlighet, men kommer liksom ikke inn i det gode selskap. Det var litt snakk om dette i Vixentråden også. Noen mente hun kunne takke sin personlighet. Jeg heller mer mot at hun ikke er kul nok, har ikke personlig stil og egenart, hun er bare ikke en trendsetter - hun er bare ikke der det skjer når hun bruker all sin tid på tredemølle, bilkjøring og roomservice når hun er på reise.Tror du er inne på noe her. Vanskelig å være fashionista ute på bondelandet i klær fra HM och andre masseprodusenter, og de eneste reisene er charter til "syden", kle opp ungen, og resten av tiden brukes på tredemølle. Ikke engang her er hun i framkant, prøver nye treningsformer, eller i det minste nye løpeløyper. Edit: Hvorfor cbe ikke har mer samarbeid med andre bloggere, kan vi bare spekulere i. Enten er hun avskyelig å jobbe med, eller ikke spennende nok, eller så vl ikke cbe samarbeide med andre. HUn tenker at hun er stor nok blogger til å stå alene. Nei du. Denne bloggen er på vei ned, og når annonsørene forstår det, så er det bye-bye. Endret 6. november 2015 av BlendaSensitive 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 6. november 2015 #19978 Del Skrevet 6. november 2015 Det er vel en takk for at Cath in the city var den eneste bloggeren/ motepersonen som møtte opp og la ut bilde fra veskelanseringen på Steen og Strøm (den hvor Det Nye ikke var involvert, husker dere), og skrev et blogginnlegg om det?Camilla Pihl plasserte vel også en sponset Adax-veske pliktskyldigst i et innlegg om at hun skulle ut og reise (men Snapchaten hennes avslørte at det nok var en av Louis Vuitton-veskene hennes som ble med på tur, gitt).Ganske stor kontrast fra når andre, som Jenny Skavlan, Celine Aagaard, Pia Tjelta har lansert sine designgreier, da har Instagram og blogger flommet over av bilder og hashtags fra de kjente venninnene i mote-/ mediamiljøet.Jeg syntes nesten litt synd på Fotballfrue etter den veskelanseringen, det ble så tydelig hvor lite inne hun er i den moteverdenen det virker som hun ønsker å være en del av.Tror Cathintheciry kun møtte opp fordi hun tross alt fikk vesken(e?) av Adax/ CBE, men det er mulig det var mange flere som fikk det og Cath var eneste som nevnte det (som jeg har fått med meg). Lanseringen var ganske antiklimatisk i uansett tilfelle, haha. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. november 2015 #19979 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Synes faktisk det var litt rart at ikke C.Pihl kom på det veskearrangementet som Det Nye ikke arrangerte. Så at Tine Monsen viste bilde av den røde veska her om dagen, hun hadde fått den, men hun var heller ikke der. Og hun er jo med på mye virker det som. (Selv om jeg bare sjelden er innom bloggen hennes, ser det sånn ut. Hun har forresten moteteften som andre mangler.) Endret 6. november 2015 av Francis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. november 2015 #19980 Del Skrevet 6. november 2015 Synes faktisk det var litt rart at ikke C.Pihl kom på det veskearrangementet som Det Nye ikke arrangerte. Så at Tine Monsen viste bilde av den røde veska her om dagen, hun hadde fått den, men hun var heller ikke der. Og hun er jo med på mye virker det som. (Selv om jeg bare sjelden er innom bloggen hennes, ser det sånn ut. Hun har forresten moteteften som andre mangler.)det kan virke som CP prøver å distansere seg litt fra CBE. Hun fikk mange spørsmål om forholdet til CBE på bloggen sin under kommentargate + spørsmål om CBEs CP-sko var sponset, men valgte å tie/slette/sensurereCBE går MYE i CPs biancosko, men vi ser ikke CP gjengjelde tjenesten i noen særlig grad (med det forbehold at det er ytterst sjelden jeg orker å lese noe særlig CP - hun mangler jo fullstendig CBEs ufrivillige underholdningsfaktor, og da blir det litt tomt...) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg