Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det må være så slitsomt å bestandig må ha rett! Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg tar feil eller at noen vet ting bedre enn meg, men det virker som at paret ikke eier den egenskapen! 

Lurer på hvordan diskusjonene foregår i hjemmet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ser det han vil se, og det han har sett som han egentlig ikke vil se, det overser han glatt, og forsetter å se hva han egentlig vil se. 

Da er det godt at det er noen som faktisk går inn å viser han hvor dumt det er :Nikke: 

:) Du har nok rett.

Dette eksemplet viser at når CBE&Co. uttaler at vi har en fin dialog med FO og de er positive til hvordan vi merker reklame, jfr. http://carolinebergeriksen.no/2015/11/03/lets-start-some-team-work/  /  skjermbilde: http://imgur.com/cicXOTu - så kan altså ikke folk vite om CBE&Co. forstår/vil se hva FO gir dem av tilbakemeldinger. 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du at Inocybe skriver venninne i hermetegn? Når man skriver det slik, så betyr det ikke at man ser på CBE som en venninne. Jeg oppfatter at du feiltolker det folk skriver, og tilegger de meninger de ikke har. 

Caroline Berg Eriksen som privatperson kan få lyge så mye hun vil, for min del. Det jeg og mange andre her inne har forventninger om er at de ansatte (CBE og LKE) skal være rederlig, når de opptrer på vegne av bloggen/bedriften. Løgner og manipulasjon som kommer fra en bedrift reagerer folk med rette på. 

Tillegg: Nei, uten tillit vil man ikke ha så mange lesere. Da kan man spørre seg hvorfor denne bedriften har mistet ca. 15.000 lesere hver eneste år siden 2012? Kan det ha noe med at flere og flere ikke stoler på en bedrift som har ansatte som bl.a. velger å lyge og jukse? Folk finner seg altså ikke i dette.

Takk for du svarte Asti . Kunne ikke ha gjort det bedre selv :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det samme og er glad for at hun følger med så han ikke kan poste samme feilinformasjon ti ganger. Forstår ikke hvorfor han fortsetter med det? Hun har tidligere forklart på siden at han tar feil, men han fortsetter å poste det som "bevis". 

Dessuten er det ikke noe dom som LK hevder. Det er et vedtak... 

Tipper han er typen som egentlig ikke tar damer alvorlig. :filer: 

Evt som bare har helt overdreven og ubegrunnet tiltro til egen dømmekraft.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sjokkert her nå. :dry: Hun har selvsagt lagt til veskene og nøkkelringen sin som julegavetips i nyeste innlegg. Uten en eneste merking. For pokker da, CBE! Du kan ikke "tipse" om gjenstander fra EGEN kolleksjon. Du kan REKLAMERE for! Altså skal dette være merket! 

Skjermdump

Edit: Se der ja, nå er de merket øverst i innlegget. Seks timer etter at innlegget kom ut.

Edit 2: Hun unnskylder seg til leser i kommentarfeltet med at hun ikke tenkte på det. Alt jeg tenker er "mmmmmhmmm". Jeg har virkelig null tiltro. Skjermdump av kommentar

Endret av KaraThrace
Skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sjokkert her nå. :dry: Hun har selvsagt lagt til veskene og nøkkelringen sin som julegavetips i nyeste innlegg. Uten en eneste merking. For pokker da, CBE! Du kan ikke "tipse" om gjenstander fra EGEN kolleksjon. Du kan REKLAMERE for! Altså skal dette være merket! 

Skjermdump

Edit: Se der ja, nå er de merket øverst i innlegget. Seks timer etter at innlegget kom ut.

Edit 2: Hun unnskylder seg til leser i kommentarfeltet med at hun ikke tenkte på det. Alt jeg tenker er "mmmmmhmmm". Jeg har virkelig null tiltro. Skjermdump av kommentar

men hvis du leser videre i kommentarfeltet, ser du en annen leser som påpeker at det skulle vært merket som annonse få til svat at nei, for det er ikke annonse. Sleip løgner kaller jeg sånne folk

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis du leser videre i kommentarfeltet, ser du en annen leser som påpeker at det skulle vært merket som annonse få til svat at nei, for det er ikke annonse. Sleip løgner kaller jeg sånne folk

Haha, jeg så det. Hvorpå hun en god stund senere kommenterer på nytt igjen med at hun ikke tenkte på at veskene hennes var reklame. Hun er så forbasket spekulativ at jeg vil kvalm. Kudos for at hun ikke bare sletta kommentarene og ettermerket, men det er pokker meg verdens minste kudos... 

Skjermdump av kommentar

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som er Maria og skrev kommentaren om reklame. Skrev den bare på pur, var egentlig sikker på at kommentaren ikke ville bli godkjent og at innlegget plutselig ble merket "av seg selv".  Men det er jo ny tid; nå er jo herr og fru Eriksen åpne og ærlige om alt :ironi:

Skjønner ikke at hun ikke fatter at hun bare fremstår som dummere når hun unnskylder seg med at hun "glemmer det". Det er jo annonse-/reklameinnlegg på bloggen daglig, slikt burde sitte etter hvert.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være bevisst? Det er jobben hennes og så glemmer hun det hele tiden? :daane:

Hun har jo mye å tenke på. I hodet sitt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermdump

Jeg skulle gjerne visst hvordan salget av kolleksjonen har gått, siden det nå tipses som julegave. Burde ikke denne framifrå og eksklusive kolleksjonen være utsolgt i Norge, i henhold til en viss dansk uttalelse? Men det er vel for mye å forvente å få vite 😉

Endret av Cornucopia
Skriveleif
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som noen her skriver, det er jobben hennes, og ho vet ho må merke. Blir som om jeg skal si når foreldrene henter barna sine i  barnehagen, "oops, jeg glemte å mate barnet ditt idag", eller "oops, jeg glemte igjen barnet ditt på tur jeg, glemte det rett og slett!" Blir for dumt... 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne visst hvordan salget av kolleksjonen har gått, siden det nå tipses som julegave. Burde ikke denne framifrå og eksklusive kolleksjonen være utsolgt i Norge, i henhold til en viss dansk uttalelse? Men det er vel for mye å forvente å få vite 😉

Jeg skulle også veldig gjerne ha sett salgstallene! Det som er så synd er at jeg faktisk hadde veldig lyst på den lommeboka hennes. Var til og med i butikk og prøvde den ut, fordi jeg trenger ny og jeg liker looken. Men så synes jeg hun er så ufordragelig av og til at jeg kjøpte meg heller en som liknet på etsy. Nå er det jo mange som klager på at det røde stoffet innvendig farger av noe sabla mye, så er glad det ble som det ble, haha. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Loe snakker Forballfrue!

Det er nok endel av leserne hennes som leser henne på denne måten...

"Du kritiserer TV, forbruk, blogger. Du virker ikke bekymra for at dette er gjort før?
Å slå inn åpne dører har aldri bekymret meg. Det spiller ingen rolle om andre har skrevet om det samme før. Ingen kan skrive dine artikler eller mine bøker. Å oppdage bloggeren Fotballfrue var en stor glede for meg.
Er det en glede for deg?
Jajaja! At hun finnes. Er det mulig! Det kunne jeg aldri kommet på selv. De detaljene? Språket? Nei. Jeg blir ordentlig glad av å oppdage Fotballfrue. Men selvfølgelig er det et endetidstegn. Og dette er første gang i livet mitt at jeg tenker om et kulturuttrykk: ”Dette kan jeg ikke forstå.” Nesten alt kan jeg på en måte forstå. Men her gir jeg opp. Så gammel er jeg blitt. Hun tjener 500 000 i måneden på selvopptatt søl. Som er ødeleggende. Og ydmykende. Og degraderende for alle involverte. Nei, det skjønner jeg ikke. Men jeg ble glad av det. Om noen år blir hun troende og tenker: ”Jeg har vært så overflatisk”. Det kan også blogges om."

Hele intervjuet her:

http://harvest.as/artikkel/erlend-loe

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Haaploes

Jeg skulle også veldig gjerne ha sett salgstallene! Det som er så synd er at jeg faktisk hadde veldig lyst på den lommeboka hennes. Var til og med i butikk og prøvde den ut, fordi jeg trenger ny og jeg liker looken. Men så synes jeg hun er så ufordragelig av og til at jeg kjøpte meg heller en som liknet på etsy. Nå er det jo mange som klager på at det røde stoffet innvendig farger av noe sabla mye, så er glad det ble som det ble, haha. 

Hvor har du hørt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Det om at det røde stoffet farger av har jeg også lest et par ganger i kommentarfeltet hennes.

Endret av Hold the door
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du hørt det?

Jeg har lest det flere ganger i kommentarfeltet hennes i alle fall. Uten at jeg kan huske et eneste fornuftig svar på det utenom at hennes veske ikke gjør det i alle fall. Nå sist for to dager siden under leserspørsmålinnlegget. 

Skjermdump av kommentar  -ingen svar på denne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg har lest det flere ganger i kommentarfeltet hennes i alle fall. Uten at jeg kan huske et eneste fornuftig svar på det utenom at hennes veske ikke gjør det i alle fall. Nå sist for to dager siden under leserspørsmålinnlegget. 

Skjermdump av kommentar  -ingen svar på denne. 

Takk!

Så forresten nå at jeg kanskje virket krass - det var bare ren nysgjerrighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...