Cavatina Skrevet 4. november 2015 #19841 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Nei, det ligger jo ikke for alle å studere. Eller "studere". Jeg hadde iallfall ikke klart 100% krevende jobb med deltidsstudium på universitetsnivå samtidig med familieliv, små barn, ingen vaskehjelp og en mann som jobbet mye dersom jeg skulle sminke meg osv en time eller mer og trene en time hver dag. Men hei, hva vet jeg? Det er hardt å prioritere. Universitetsnivå? Endret 4. november 2015 av Cornucopia Skriveleif 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 4. november 2015 #19842 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg lurer litt på hvor lenge det går før hun faktisk møter veggen. Ifølge hun selv kjører hun jo på i 120 hele tiden, så en dag så vil hun jo merke at hun brenner lyset i begge endene, med flammekaster. Jeg har stor tro på at hun er under et mektig press, som kommer klart frem under bloggingen, og det å gråte over et deltidsstudium er litt tankevekkende. Hun skriver hele tiden at hun har så forbaska dårlig tid, og at tiden flyr av gårde. Dette, i tillegg til at de "kritiske" kommentarene, som er konstruktive (!) går så inn på henne vitner for meg som at psyken hennes er under et sterkt press. Personlig kommer jeg ikke til å juble den dagen hun sprekker, bare så det er sagt, men jeg HÅPER virkelig at hun kanskje innser ting selv snart. Ja, hun har vaskehjelp, hun har en mann som er til dels mye tilgjengelig i perioder.. Og det meste av presset hun er under er selvforskyldt. Allikevel syns jeg synd på henne. Syns det hele minner om et forvokst flink-pike syndrom som VIRKELIG kan gå galt om hun ikke tar seg noen pauser iblant. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger hun snapper at hun ikke er i seng før langt på natt, og allikevel oppe i 5-tiden for å trene. Treningen gir overskudd til et visst nivå, men nå er hun på vei til å bare trene mer og mer på ren TRASS for å vise at hun er et supermenneske. Kjære CBE, ro ned litt da. Nyt småbarnstiden med Nelia før den er over. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. november 2015 #19843 Del Skrevet 4. november 2015 Universitetsnivå?Ja, snakker om meg selv. ☺️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 4. november 2015 #19844 Del Skrevet 4. november 2015 Altså, det er da ikke sikkert at det er sant at hun satt og gråt over hvor overveldende alt plutselig ble med dette deltidsstudiet på deltid, da... Men det skaper sikkert sympati hos endel. Og så kjipt av henne å igjen antyde at leserne bidrar til presset ved å spørre hvordan det går med dette studiet hun selv har markedsført og reklamert for og lagt ut masse om! Lurer på om hun må betale tilbake summen hun ble sponset med, eller om det har vært planlagt hele tiden? Det er uansett ikke noen god reklame for dem, hvis studiet hun brant så for likevel ikke klarte å vinne foran de daglige maratonøktene med sminking og hårstyling. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2015 #19845 Del Skrevet 4. november 2015 Og der kom innlegget om at hun hopper av PT-studiene.Lurer på hva Active education som sponset opplegget sier? Jeg kan ikke tenke meg at de er så fornøyd, for dette er jo ikke noe god reklame for dem. Her svarer CBE på hvordan de har ordnet "betalingen" - hentet fra http://carolinebergeriksen.no/2015/11/04/ukens-lesersporsmal-13/#comments (lenke til kommentarfeltet):http://imgur.com/PObtdog (skjermbilde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2015 #19846 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Endelig noen som er kritisk og sier i fra om hvordan virkeligheten er for mange - http://carolinebergeriksen.no/2015/11/04/ukens-lesersporsmal-13/#comments (lenke til kommentarfeltet:http://imgur.com/UbfUlpa (skjermbilde)Men det blir bare avfeid...Jeg blir faktisk lettere flau over de som kommenterer uten å forstå at CBE&Co. skriver det som "selger" og kan gi dem "klikk", eksempelvis:http://imgur.com/hKC4ylP (skjermbilde) Endret 4. november 2015 av Asti Lagt til tekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 4. november 2015 #19847 Del Skrevet 4. november 2015 Endelig noen som er kritisk og sier i fra om hvordan virkeligheten er for mange - http://carolinebergeriksen.no/2015/11/04/ukens-lesersporsmal-13/#comments (lenke til kommentarfeltet:http://imgur.com/UbfUlpa (skjermbilde)Men det blir bare avfeid...Student og student, hoppet hun ikke av juss? Og "journalistikk" på NKF er vel ikke akkurat det mest krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attami Skrevet 4. november 2015 #19848 Del Skrevet 4. november 2015 Hva er greia med hun som kommenterer på HVERT ENESTE innlegg på Facebook? Ørlitt stalker sa du..Morsom følger hun har på fb... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 4. november 2015 #19849 Del Skrevet 4. november 2015 Hun kan i alle fall fortsatt tjene på annonseinnleggene for AE, selv om hun sluttet selv, i og med at disse annonseinnleggene inneholdt affiliatelenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. november 2015 #19850 Del Skrevet 4. november 2015 Hun skal ha for at hun klarer å fremstille nettshopping, trening, frisør- og negletimer, sminking og hårføning som en fulltidsjobb og at hun selv er en sterk karrierekvinne med altfor dårlig tid. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caterina Skrevet 4. november 2015 #19851 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg er 110 prosent overbevist om at dette *gråt gråt* - jeg strekker ikke til innlegget, er knyttet opp mot den nye, uperfekte Caroline. Nå skal hun vise at hun er som leserne... Det jeg finner ironisk, er at hun under 'Skal vi danse' og i hvert eneste intervju om den perioden, beskrev tiden som fantastisk og at det gikk fint. Nå som hun har behov for sympati, er plutselig den perioden også noe annet. Skal ikke påstå at jeg vet svaret, men jeg håper hun skjønner at hun undergraver sin egen troverdighet stadig mer for hver 'forklaring.' For øvrig morsomt at vi som ikke fikk 'A i juss' (lol), klarer å fullføre mastergrader på fulltid ved siden av fulltidsjobber med masse ansvar, men at alt er så mye vanskeligere for henne. Hvorfor ikke bare innrømme at hun prioriterer livsstilen sin istedet? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 4. november 2015 #19852 Del Skrevet 4. november 2015 PT-utdannelsen fra sponsor er et deltidsstudium på 30 studiepoeng.Hun sier hun valgte å ta studiet på deltid,altså et deltidsstudium på deltid. Et studium som altså normalt går over, tja, 4 måneder, med 3 samlinger?Og så påstår hun at hun gråt over at veskekolleksjonsdesign, utført av noen andre enn henne, fordi hun ikke strakk til tiden?Den dagen hun blir ansatt i min jobb, og skylder på at dagene ikke strekker til....den dagen er hun arbeidsledig.Pisspreik, alt sammen.Det er jo ikke helt riktig da, vanlige studenter tar også 30 studiepoeng på 4-5 måneder. Så dersom hun tok 30 studiepoeng på ett år istedenfor på et halvt år, så er det faktisk deltidsstudier, ikke deltidsstudier på deltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. november 2015 #19853 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Nå er jeg nok en liten smule slem her, men med tanke på hva hun fyller dagene sine med så kan umulig den treningen hennes gi henne så mye energi som hun hevder, om 3 pensumbøker (den 4. er ei ordbok og neppe pensum) på nærmere ett år får henne til å miste overskuddet og livslyst (som en skriver i kommentarfeltet).. Endret 4. november 2015 av LilleSnupp 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2015 #19854 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg kan ikke tenke meg at de er så fornøyd, for dette er jo ikke noe god reklame for dem. Her svarer CBE på hvordan de har ordnet "betalingen" - hentet fra http://carolinebergeriksen.no/2015/11/04/ukens-lesersporsmal-13/#comments (lenke til kommentarfeltet):http://imgur.com/PObtdog (skjermbilde)Jeg kom til å tenke på at dette handler ikke bare om at hun har avbrutt en utdannelse. Det handler også om at hun har ikke overholdt en avtale med en annonsør, og det er ikke bra. Active Education har investert i dette, og sitter nå igjen med en uttalelse fra CBE om at det ikke går an å kombinere studiet med et hektisk liv, selv om http://www.activeeducation.no/studier/personlig-trener-utdanning "reklamerer" for det på nettsiden: "OM PT-STUDIET Fleksibelt tilrettelagt for deg med en hektisk hverdag". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. november 2015 #19855 Del Skrevet 4. november 2015 Egentlig er dette litt What a fuzz, er jo liksom ikke første gang hun avbryter studier.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 4. november 2015 #19856 Del Skrevet 4. november 2015 Den måten hun beskriver studiet på er elendig reklame for studiet, ihvertfall. Indirekte fremstiller hun det som uoverkommelig for folk med barn, med partner, med hobbyer, som trener, har blogg eller føner håret. Det var nok ikke helt uten grunn at hun inkluderte en smiley på svaret om tilbakebetaling til sponsoren. Jeg tenker som "Alice i Eventyrland" at hvis opp er ned og ned er opp... De ansatte i firmaet anstrenger seg veldig for å holde maska utad. Det er mye penger på spill her, og det siste de trenger er å gjøre seg enda mindre attraktive for sponsorer. Jeg tenker vinen står på bordet nå og at LKs knokler er hvite der han hamrer inn smiley'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caterina Skrevet 4. november 2015 #19857 Del Skrevet 4. november 2015 Egentlig er dette litt What a fuzz, er jo liksom ikke første gang hun avbryter studier..Det er jo også komisk at hun gang på gang påberoper seg så mye kunnskap om trening - både i innlegg og i kommentarfeltet. Burde ikke studiet være superenkelt da? 😜 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 4. november 2015 #19858 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg kom til å tenke på at dette handler ikke bare om at hun har avbrutt en utdannelse. Det handler også om at hun har ikke overholdt en avtale med en annonsør, og det er ikke bra. Active Education har investert i dette, og sitter nå igjen med en uttalelse fra CBE om at det ikke går an å kombinere studiet med et hektisk liv, selv om http://www.activeeducation.no/studier/personlig-trener-utdanning "reklamerer" for det på nettsiden: "OM PT-STUDIET Fleksibelt tilrettelagt for deg med en hektisk hverdag". Jeg ser at jeg skrev omtrent det samme som deg, og beklager likheten. Great minds etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2015 #19859 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg ser at jeg skrev omtrent det samme som deg, og beklager likheten. Great minds etc..Ingenting å beklage. Jeg likte det du skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. november 2015 #19860 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg forstår meg ikke på de som kommenterer på det innlegget, har vanskelig for å skjønne at det finnes folk som får seg til å skrive at hun fremstår så positivt og ekte, takker henne og er helt fra seg. Er folk så enfoldige? 😖 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg