Riskrem Skrevet 2. november 2015 #19721 Del Skrevet 2. november 2015 Jøss, hun har klipt seg igjen. Synes hun ble fin jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. november 2015 #19722 Del Skrevet 2. november 2015 Turte ikke å sjekke det. Skvatt av en prostituert som tydeligvis var blitt dumpa i en lekebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 2. november 2015 #19723 Del Skrevet 2. november 2015 Og DER fikk CBE konehår. La meg gjette:Hun har besøkt sin faste sponsorfrisør i Oslo igjen, og det flommer over av detaljerte interiørbilder fra lokalet samt et par nærbilder av egen-veskekolleksjonen og en kaffekopp? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. november 2015 #19724 Del Skrevet 2. november 2015 La meg gjette:Hun har besøkt sin faste sponsorfrisør i Oslo igjen, og det flommer over av detaljerte interiørbilder fra lokalet samt et par nærbilder av egen-veskekolleksjonen og en kaffekopp?JEPP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 2. november 2015 #19725 Del Skrevet 2. november 2015 JEPP! Er det i det minste merket? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. november 2015 #19726 Del Skrevet 2. november 2015 Er det i det minste merket? Ja, det er det faktisk! Så det skal hun i det minste ha ros for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 2. november 2015 #19727 Del Skrevet 2. november 2015 Kan noen legge ut bilde av konehåret? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 2. november 2015 #19728 Del Skrevet 2. november 2015 Kan noen legge ut bilde av konehåret?Er man så interessert i noen sitt hår, så burde man vel gå inn å besøke bloggen deres? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 2. november 2015 #19729 Del Skrevet 2. november 2015 Kan noen legge ut bilde av konehåret?http://imgur.com/cyd78psBle fint synes jeg! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 2. november 2015 #19730 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Er man så interessert i noen sitt hår, så burde man vel gå inn å besøke bloggen deres?Mange her er lite interessert i å donere klikk til bloggen så bloggeren kan vifte med "Se så mange lesere jeg har" overfor annonsørene.Det er forresten veldig fint om vi kan hjelpe hverandre med å praktisere skjermdumper her, de av oss som ikke gidder å bidra til ovenstående. Endret 2. november 2015 av Cornucopia 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 2. november 2015 #19731 Del Skrevet 2. november 2015 Kan vel alltids ta seg en titt på Instagram-kontoen hennes om man er interessert, men ikke vil gi bloggen clicks. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 2. november 2015 #19732 Del Skrevet 2. november 2015 Kan vel alltids ta seg en titt på Instagram-kontoen hennes om man er interessert, men ikke vil gi bloggen clicks. Eller? Ja, nå har de lagt ut et bilde: https://instagram.com/p/9mRze2gsZd/ Merkelig at hun klarer å skape "engasjement" over en helt normal hårfrisyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 2. november 2015 #19733 Del Skrevet 2. november 2015 Ja, nå har de lagt ut et bilde: https://instagram.com/p/9mRze2gsZd/ Merkelig at hun klarer å skape "engasjement" over en helt normal hårfrisyre... Første jeg tenkte var at hun prøver å bli mer jordnær og.. Jeg vet ikke, approachable? De fleste bloggere har jo meeegalangt hår stappet fullt av extensions, så kanskje hun vil skape litt avstand mellom seg og "dem" ved å ha en mer dagligdags frisyre som flere har råd til. På papiret i alle fall. Jeg har selv aldri måtte bruke så mye tid og penger som da jeg fikk meg en lang bob. Usj, angra meg gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 2. november 2015 #19734 Del Skrevet 2. november 2015 Bare et lite nb:...også Instagram trackes og analyseres. Dataene kan for eksempel brukes til å fortelle annonsørene hvordan det ligger an med hva som fenger mest, hvor stort engasjement et bilde skaper, osv.Altså er det ikke kun antall følgere som teller.Det samme med Facebook, og sikkert Twitter. Jeg antar at det finnes "telleverk" for Snapchat også.Men så er jeg bare bittelitt fryktelig vrang, også ;-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 2. november 2015 #19735 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Første jeg tenkte var at hun prøver å bli mer jordnær og.. Jeg vet ikke, approachable? De fleste bloggere har jo meeegalangt hår stappet fullt av extensions, så kanskje hun vil skape litt avstand mellom seg og "dem" ved å ha en mer dagligdags frisyre som flere har råd til. På papiret i alle fall. Jeg har selv aldri måtte bruke så mye tid og penger som da jeg fikk meg en lang bob. Usj, angra meg gitt. Jeg har heller tenkt at hun er ute etter medieomtale, slik hun har fått tidligere i år:http://www.seher.no/kjendis/det-er-delte-meninger-om-forandringen-80816 http://www.seher.no/kjendis/klarte-ikke-sl-meg-til-ro-med-lange-lokker-80995Kanskje hun har blitt avhengig av å "sjokkere", for at folk skal snakke om håret hennes? Det var iallefall det jeg undret meg over, da jeg leste overskriften "the hairy changes: will it ever stop", jfr. http://carolinebergeriksen.no/2015/11/02/the-hairy-changes-will-it-ever-stop/ skjermbilde: http://i.imgur.com/70Y3ME1.png (oppdater siden, hvis den ikke vises med en gang) Endret 2. november 2015 av Asti Feil på lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 2. november 2015 #19736 Del Skrevet 2. november 2015 Hahaha, ja, selvsagt. Medieomtale er jo pri 1 på alt hun foretar seg. Det er jeg HELT enig i. Jeg ser forsåvidt også at det er ganske mange bilder av veskene hennes i salongen, svært strategisk plassert, men innlegget er ikke merket som normalt med "Vesker fra egen kolleksjon". Det er kun merket at klipp og farge er sponset. Gir meg over iblant når det gjelder hva som bør være merket.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 2. november 2015 #19737 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Hahaha, ja, selvsagt. Medieomtale er jo pri 1 på alt hun foretar seg. Det er jeg HELT enig i. Jeg ser forsåvidt også at det er ganske mange bilder av veskene hennes i salongen, svært strategisk plassert, men innlegget er ikke merket som normalt med "Vesker fra egen kolleksjon". Det er kun merket at klipp og farge er sponset. Gir meg over iblant når det gjelder hva som bør være merket.. Jeg la også merke til veskebildene og at de valgte "ingen merking". Det kan være at det er "innenfor" regelverket, siden det kun er to bilder, men jeg er ikke sikker.Det jeg misliker er at ved "gråsoner", så velger de "ingen merking". Flere ganger har det da vist seg at de har tolket det feil. De hadde tjent på heller merke en gang for mye, enn en gang for lite. Nå ga flere lesere tilbakemelding om at de er lei av "veskebildene" på bloggen, dvs. veskene har blitt overeksponert, men dette har de ikke tatt til seg. Og når de i tillegg legger ut veskebilder uten å merke, så er det ikke så veldig smart av de... Endret 2. november 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 2. november 2015 #19738 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg synes merkingen av veskene og klær fra GI er så inkonsekvent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 2. november 2015 #19739 Del Skrevet 2. november 2015 Bare et lite nb:...også Instagram trackes og analyseres. Dataene kan for eksempel brukes til å fortelle annonsørene hvordan det ligger an med hva som fenger mest, hvor stort engasjement et bilde skaper, osv.Altså er det ikke kun antall følgere som teller.Det samme med Facebook, og sikkert Twitter. Jeg antar at det finnes "telleverk" for Snapchat også.Men så er jeg bare bittelitt fryktelig vrang, også ;-)Nei huff da. Jeg trodde jeg var "trygg" på å ikke gi klikk ved kun å gå på Facebook, og en sjelden gang på Instagram.Jeg er nemlig også bittelitt fryktelig vrang, av og til i hvertfall..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 3. november 2015 #19740 Del Skrevet 3. november 2015 Kan vel alltids ta seg en titt på Instagram-kontoen hennes om man er interessert, men ikke vil gi bloggen clicks. Eller? Endel av oss har blitt blokkert fra IG. Jeg ble for eksempel blokkert etter at jeg nevnte at hun ikke hadde merket en bilde med sponset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg