Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Her har LKE gitt seg ut for å være lege:

Ellers mener jeg at her ligger skjermbilder i tråden der noen med admin-tilgang/LKE gir seg ut for å være jurist (med spesialisering i opphavsrett"), jordmor, helsesøster og ernæringsfysiolog. 

I tillegg kommer alle andre kommentarene (både på CBE-bloggen og suntvett-bloggen), der LKE ga seg ut for å være andre enn dem selv, kun for å støtte opp under egne meninger (ikke hets). 

Dette er ikke uskyldige kommentarer CBE (LKE!) Kjenner jeg blir så forbanna!

Den første kommentaren Asti siterer her feks gis jo en helt annen tyngde når det skrives 

som lege og ikke som LKE! At de bagatelliserer dette forteller så mye om dem! 

Siste lille rest av troverdighet er borte! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hold the door

Skjønner ikke at de orker å gå ned den blindgata der. 

Jeg lurer fælt på hvilke to kommentarer hun tenker på, jeg, og hvem hun mener skal ha skrevet de andre. Hackere? De som skal ha manipulert skjermdumpene? En tilfeldig journalist i Nettavisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE noe uskyldig i kommentarene til LKE! En ung jente forteller hva legen hennes har sagt. Og LKE svarer at legen tar feil. Dette er så uetisk jeg ikke vet hvordan jeg skal beskrive det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommentaren var jo svært interessant. Det må jo være "årets" mest selvmotsigende svar.

På ene siden mener CBE at LKE ikke kunne tatt mer ansvar enn han gjorde, for så å påstå at det kun var to kommentarer han jukset med. Hvor skal man begynne...?

Jeg måtte bare legge inn en kort kommentar til kommentaren til CBE hvor hun skriver at det kun er to kommentarer LK har skrevet. Kommentaren inneholdt på ingen måte hets, kun fakta.

Ikke godkjent. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har tydeligvis skjønt at hun må mene noe om noe, og vise litt av seg selv. Så nå mener hun noe om Justin Bieber. Hilsen T. Moen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: fant noen kommentarer nå, men i samme gata: enten "takk for tilbakemeldinger" eller som her

.....

http://imgur.com/HSQjw2Q

Ser der er kommet flere svar til denne inne på bloggen: http://carolinebergeriksen.no/2015/10/29/var-kommunikasjon-er-gull-verdt/comment-page-4/#comments 

Legger inn skjermbilder her:

CBE gjentar kl. 19.20 at LKE tok fullt ansvar i VG, og beklaget alt sammen. Samtidig skriver hun at det dessverrre sirkulerte en del kommentarer som ikke var skrevet av han, derfor sa han at til Nordlys at de var manipulerte. 

Jeg var med og leste kildekoder i begynnelsen av januar, og de skjermbildene som ble lagt ut var ikke manipulerte. Her var det flere som så akkurat det samme. Jeg håper at noen kan be henne legge frem dokumentasjon på hvilke skjermbilder de mener ble manipulerte, for det hadde vært veldig interessant å få vite. 

Og jeg er fremdeles uenig med henne i at svaret fra LKE der han viser til nettroll har ført til at han senket seg ned til deres nivå, slik at han fikk behov for å forsvare familien sin, utløst av en dårlig impulskontroll var å legge seg langflat, og ta fullt ansvar, jfr. http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ . De kommentarene han svarte på var helt ordinære uten noen form for angrep. Svarene til LKE kom ene og alene fordi han ville ha rett/vinne diskusjoner. Og kommentarjukset bedrev han både på CBE-bloggen og sin egen blogg suntvett.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kommentert det at fotballfrue bruke N i ren reklame? Med tanke på at CBE var så opptatt av å skjerme N i starten.

----

Kanskje blogg trenden holder på å dø ut? Folk blir jo mer og mer beviste på hvor mye fake og reklame som finns i disse bloggene. Så de fleste skyr det og finner på noe mer interessant. Kanskje blogger er det nye se&hør, ingen leser de, men bladet har mange kjøpere.  ;) 

Og i denne trenden kommer ikke CBE/Fotballfrue holde lenge. For dårlig til å skrive troverdig storytelling, for dårlig på å kommunisere, for dårlige rådgivere og ikke minst; ikke noe som stikker ut ved bloggen, hverdags babbel kan vi høre av våre egne helt normale venninner.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kommentert det at fotballfrue bruke N i ren reklame? Med tanke på at CBE var så opptatt av å skjerme N i starten.

...

Tidligere fast leser spurte kl. 19.29 og fikk et slags svar fra CBE kl. 20.02.: http://carolinebergeriksen.no/2015/10/29/var-kommunikasjon-er-gull-verdt/comment-page-4/#comments / skjermbilde:  http://i.imgur.com/FbzWfnr.png

Det er vist greit så lenge de gjør det på en "delikat måte". Hva de legger i det kan man undre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere fast leser spurte kl. 19.29 og fikk et slags svar fra CBE kl. 20.02.: http://carolinebergeriksen.no/2015/10/29/var-kommunikasjon-er-gull-verdt/comment-page-4/#comments / skjermbilde:  http://i.imgur.com/FbzWfnr.png

Det er vist greit så lenge de gjør det på en "delikat måte". Hva de legger i det kan man undre seg over.

Lurer og på hva de legger i det. Synes bare det høres ekkelt ut!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser der er kommet flere svar til denne inne på bloggen: http://carolinebergeriksen.no/2015/10/29/var-kommunikasjon-er-gull-verdt/comment-page-4/#comments 

Legger inn skjermbilder her:

CBE gjentar kl. 19.20 at LKE tok fullt ansvar i VG, og beklaget alt sammen. Samtidig skriver hun at det dessverrre sirkulerte en del kommentarer som ikke var skrevet av han, derfor sa han at til Nordlys at de var manipulerte. 

Jeg var med og leste kildekoder i begynnelsen av januar, og de skjermbildene som ble lagt ut var ikke manipulerte. Her var det flere som så akkurat det samme. Jeg håper at noen kan be henne legge frem dokumentasjon på hvilke skjermbilder de mener ble manipulerte, for det hadde vært veldig interessant å få vite. 

Og jeg er fremdeles uenig med henne i at svaret fra LKE der han viser til nettroll har ført til at han senket seg ned til deres nivå, slik at han fikk behov for å forsvare familien sin, utløst av en dårlig impulskontroll var å legge seg langflat, og ta fullt ansvar, jfr. http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/ . De kommentarene han svarte på var helt ordinære uten noen form for angrep. Svarene til LKE kom ene og alene fordi han ville ha rett/vinne diskusjoner. Og kommentarjukset bedrev han både på CBE-bloggen og sin egen blogg suntvett.no. 

Takk for at du legger ut skjermbilder så man slipper å gå inn på bloggen! 

Det er helt utrolig at de fortsetter å bagatelisere! Man begynner jo virkelig å lure på om de virkelig

ikke forstår dette her! De aller fleste ville jo sagt vi gikk langt over streken, det er helt galt å gi medisinske råd,

vi har ikke den kunnskapen! Det skal aldri skje igjen! I stedet så fortsetter de med at dette er uskyldig, nei, det

er ikke det!!! Hvis de er så opptatt av dette så får de ta medisinsk utdannelse da! Ja, jeg blir sint! 

Takk for at du legger

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva fasike var det for et svar fra CBE??? "Hadde noen uheldige episoder", så da MÅTTE de eksponere henne. Kall en spade for en spade. Søte unger selger.

Delikat? Som att oppstyla til fotografering, som en mini-modell, i motsetning til enkelte andre mødre som viser opp hverdagsbilder av unga med grøt i håret...?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterte faktisk nettopp det i det siste rene reklameinnlegget med barneklær, hvor datteren sto som modell. Kommentaren ble godkjent, men ikke fått tilbakemelding på kommentaren..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du legger ut skjermbilder så man slipper å gå inn på bloggen! 

Det er helt utrolig at de fortsetter å bagatelisere! Man begynner jo virkelig å lure på om de virkelig

ikke forstår dette her! De aller fleste ville jo sagt vi gikk langt over streken, det er helt galt å gi medisinske råd,

vi har ikke den kunnskapen! Det skal aldri skje igjen! I stedet så fortsetter de med at dette er uskyldig, nei, det

er ikke det!!! Hvis de er så opptatt av dette så får de ta medisinsk utdannelse da! Ja, jeg blir sint! 

Nei, men nå er vi ferdig med denne saken. Iallefall i følge CBE.  LKE har jo skrevet en mail til VG, der han forteller hvor stygge folk har vært mot dem, og at det var grunnen til at han mistet impulskontrollen sin. Og klart han da måtte forsvare familien sin..:ironi:

Jeg forstår ikke at enkelte tenker at de nå er troverdige.

Jeg er så enig med deg. De må leve i en veldig beskyttet verden, der man tror at slike offersvar viser at de har forstått og tar ansvar.

Hvorfor skal man stole på de, når de valgte å lyge om bilderedigering, jukse med kommentarer for å vinne diskusjoner? Og når de ble avslørt nektet de, deretter var det noen som hadde manipulert skjermbildene, deretter skyldte de på nettroll. 

Det er ikke de som bestemmer om saken er "ferdig". Det er jeg, du, leserne osv. som kan si om vi er ferdige med saken eller ikke, dvs. om vi mener de er troverdige. Svarene CBE kommer med i dag bekrefter bare mitt inntrykk av de, at de ikke er å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva fasike var det for et svar fra CBE??? "Hadde noen uheldige episoder", så da MÅTTE de eksponere henne. Kall en spade for en spade. Søte unger selger.

Delikat? Som att oppstyla til fotografering, som en mini-modell, i motsetning til enkelte andre mødre som viser opp hverdagsbilder av unga med grøt i håret...?

Ja, det var de nettrollene eller stalker eller hva det var som oppførte seg så stygt at CBE bare måtte.... Og så førte vel det ene med seg det andre, dvs. oppdaget at leserne blir begeistret, får mange fine kommentarer, og så kommer jo reklamepengene med.

Her var forresten mer - stod tidligere i kommentarfeltet:   Tidligere fast leser viser til reklameinnlegget, og får til svar fra CBE at de har en annen oppfatning, og at de har sine grunner for å gjøre som de gjør: http://carolinebergeriksen.no/2015/10/29/var-kommunikasjon-er-gull-verdt/comment-page-4/#comments / Skjermbilde: http://i.imgur.com/P7IFqYn.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er skuffet over svarene til Caroline under dette innlegget. Hun beviser bare nok en gang at hun er elendig til å takle konstruktiv kritikk.

Eks. leser 1: "vi har ikke så lyst til å få svar fra Lars-Kristian i kommentarfeltet ditt når vi skriver til deg." CBE: "Ser ingen problemer med det." Leser 2: "Men kan du ikke høre på oss likevel, det er jo flere som kommenterer dette?" CBE: "Nei, jeg må få lov å være uenig." Leser 3: "Men se hvor mange vi er som skriver at vi vil han skal holde seg borte, og du ber jo om tilbakemeldinger?" CBE: "Nei, jeg er ikke enig i dette, og alle de imaginære fansene våre gir oss veldig gode tilbakemeldinger på at han deltar." osv osv.

Jeg kan ærlig talt ikke se for meg at det finnes noen som synes det er koselig å høre fra Lars-Kristian i kommentarfeltet hennes? Hvem skulle det være, fansen vil jo høre fra henne, og vi andre setter jo i hvert fall ikke pris på Lars-Kristian?

Og når hun i tillegg avfeier kommentarfusket med at det var "to uskyldige kommentarer", så ser man jo at ingenting har forandret seg der i gården.

Enig med de som sier at det sikkert er United Influensa som sier at hun må blir mer "approachable" og gå i dialog med leserne sine, men er det noe hun er elendig til, så er det jo nettopp dét. Kanskje ikke så gjennomtenkt plattformskifte, dette?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Takk til de som legger ut lenker, så slipper man å klikke seg inn. Jeg kjenner likevel at jeg snart klikker i vinkel. Hvis du stiller et spørsmål så må du forvente at du får svar. Hun spurte om det var noe hun gjorde galt, og hun får plenty av svar på hva hun burde gjøre annerledes. Folk går på limpinnen og tror at hun er genuint opptatt av hva folk mener. Og så avfeies det bare. At hun ikke har mer respekt for leserne sine....

Forøvrig har jeg tygget på en tanke om hva som egentlig ligger bak begrepet "gull verdt". Når noe er gull verdt, så tenker jeg at ja, kommentarer er gull verdt. I form av penger og inntjening for bloggen. Gull verdt som i kommunikasjon med leserne er det i alle fall ikke, for der i gården oppfattes ikke kommunikasjon som gull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer kort at nå, straks november - snart i nærheten av årsskiftet og jubileet for skandalestarten rundt bloggen og da maskene falt, er ikke bare leserne opptatte av å fortelle om sin opplevelse med bloggen.
Også CBE er opptatt av skandalene - i den hensikt å minimere betydningen av at de rent faktisk....BLE TATT MED BUKSENE NEDE VED ANKLENE!

Og så forsøker de fortsatt å bagatellisere lesernes, deres næringstinntekt-grunnpilars opplevelser rundt tarveligheten rundt dette?
"Vi beklager at DU følte det slik?"

Ufattelig at de tør å gå ned Golgata, og dét uten særlig manges velsignelse.
United influensa, my ass: Thomas Moen: Du begår skivebom ved å signe dette firmaet, å rydde opp etter ego-utspillene deres blir en heftig jobb å drifte om du lanserer de på nordisk nivå. Hører du?
Treasures med CBE i spissen har utspilt sin rolle, og er utdaterte. Mer enn jeg faktisk forventet.

Helt enig med CecilieX kommentar over: Realiteten er at kommentarer er gull verdt. I form av penger og inntjening for bloggen. Noen stenger kommentarfeltet fordi de tåler det. CBE gjør det ikke.

Endret av Cornucopia
Lagt til setning
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...