Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Helt enig. CBE har ikke et sunt forhold til kosthold. Maten hun spiser ser sunn ut, men at innstillingen hennes overhodet ikke er sunn.

Når man legger sammen følgende:

-Kommentarer om hvordan man må fortjene å spise søtsaker

-Kommentarer om at hun må trene etter gårsdagens utskeielser

-Kommentarer om at hun er overdrevent mett etter en liten utskeielse

-Kommentarer om at hun får vondt i magen når hun har spist noe usunt

-Og ikke minst ilderedigeringen, der hun redigerte seg tynnere, til og med den gravide magen

Dette er ikke å være et godt forbilde.

Som jeg skulle sagt det selv. Synd hun ikke oppsøker hjelp. Fruen har et anstrengt forhold til mat.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lazy eye er noe veldig mange har, inkludert meg selv. No big deal, og enig med deg i at det blir langt merkeligere å anstrenge seg så mye for å skjule det.

De digre andeleppene hun har kjøpt seg derimot (jamfør http://m.imgur.com/g8hSmY9), DE ser merkelige ut.

Det er ikke restylane, det er munnsår sier hun nå 😂

#troverdighetenselv

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall fint at det ser ut til at ekteparet har mindre utfordringer med å fly. (Mtp tidligere flyskrekk)

Nå er det rom til snap og tøysing både på tur til og i flyet 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle så maste jordmor om at jeg skulle drikke saft for å "holde energinivået oppe". Jeg var full av energi jeg, brølte som en løve, kravla over hele fødestolen og spente meg som en fiolinstreng under hver rie.. Og så så mye mas om den derre j***a safta... Jeg var diger som en flodhest og gikk fra 0-10 cm på halvannen time, jeg hadde mer enn nok næring i meg til å klare to timer uten sukker!! Åååhh fremdeles sint på den kjerringa :krangle::rasende::sinna:

(ferdig med avsporing nå ja :Knegg: )

haha, du fikk meg i så godt humør!! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, en ekstra kommentar i rettferdighetens navn - min første reaksjon på det med munnsår var i gaten " ja, særlig". Jeg pleier ikke å studere bildene hennes så veldig nøye, men nå bladde jeg bakover for å se om det kan stemme. Når jeg ser nøye etter kan det se ut som der er en skygge som kan være et sminket og retusjert sår midt på overleppen, hvis man legger godviljen til. Men jeg har aldri sett noen få slik en jevn hevelse på både overleppe og undeleppe samtidig av et munnsår, så der har hun vært så velsignet heldig som bare fotballfrue kan være. Enten det eller så er begge deler sant - både masse restylane OG munnsår - da koker det ned til kreativ presentasjon av faktum igjen.....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke umulig at hun har et lite munnsår under sminken et sted, men jeg får selv slike munnsår innimellom, og de gir da absolutt ikke den jevne duck-face-overleppen hun veldig tydelig har.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åii! Nå må hun roe ned leppefyllet! Ser ut som en banan-munn snart...

Det er ikke leppefyll! Det er munnsår!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjoner, hets og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zeitgeist

Ok, her brukes faktisk et barn i et kommersielt innlegg. Det er i sådan henseende interessant å vite om Arbeidsmiljøloven og alt annet som regulerer bruk av barn i reklame er fulgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, diskusjon av barn og hets, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...