lulus Skrevet 26. oktober 2015 #19421 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Kjapp kommentar til bollespisingen: har sett henne skrive noen ganger at hun elsker boller og at de er verdt å få vondt i magen av, så hun hevder vel ikke akkurat at hun tåler boller. Men hun skriver OFTE at hun får vondt i magen av karbohydrater, dette mener jeg er en veldig dårlig formulering av henne. Jeg tror hun sikter til raske karbohydrater i form av hvitt mel (spiser ikke brød, pasta osv). Endret 26. oktober 2015 av lulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 26. oktober 2015 #19422 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har CBE virkelig sagt at hun får magesmerter av å spise karbohydrater? Ja! Mange ganger. Hun skrev tilogmed en gang at et par ibux gjorde susen for magesmertene etter å ha spist en burger (utfordring fra...var det kong halvor?) Husker ikke helt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 26. oktober 2015 #19423 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette med å "ikke tåle karbo" er en form for .... Ja, finner inne bedre ord enn spiseforstyrrelse, men det er vel ikke det kanskje.... I samme gate Om om at det er Trendy og påberope seg glutenallergi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. oktober 2015 #19424 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Har bare skummet siste par sidene så mulig det er skrevet alt...Det er faktisk helt normalt at man får vondt i magen av hvetemel og andre ting med mye stivelse/karbo (feks pasta/ris) om man går på lavkarbo. Uten at jeg vet hvorfor det skjer..... Spiste sånn selv i ett par år og en bolle eller ett par pizzabudet ga meg skikkelig vondt i magen. Og en over her skrev at de ikke trodde på det når noen sa de koste seg med den mørke sjokoladen eller noe i den duren.... Men jo. Normalt liker jeg melkesjokolade og syns mørk sjokolade er for bittert og 'vondt'. (Kan spise store menger Men da jeg gikk på lavkarbo var den lyse sjokoladen alt for søt og jeg syns den var skikkelig ekkel. Mørk 70% sjokolade derimot var passe søtt og godt- men det holdt med en bit eller to. Så når CBE sier at hun får vondt i magen av mel/karbo eller koser seg m mørk sjokolade tror jeg absolutt hun snakker 100% sant. Og hun sa foe en tid tilbake at han ikke gikk på lavkarbo lenger pga det m trening ja. Men det har jeg sett lenge utfra matvalgene deres når de er ute og spiser Endret 26. oktober 2015 av *Emma* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 26. oktober 2015 #19425 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette med å "ikke tåle karbo" er en form for .... Ja, finner inne bedre ord enn spiseforstyrrelse, men det er vel ikke det kanskje.... I samme gate Om om at det er Trendy og påberope seg glutenallergi. Jeg tror hun spiste boller da hun fødte N btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 26. oktober 2015 #19426 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har bare skummet siste par sidene så mulig det er skrevet alt...Det er faktisk helt normalt at man får vondt i magen av hvetemel og andre ting med mye stivelse/karbo (feks pasta/ris) om man går på lavkarbo. Uten at jeg vet hvorfor det skjer..... Spiste sånn selv i ett par år og en bolle eller ett par pizzabudet ga meg skikkelig vondt i magen. Og en over her skrev at de ikke trodde på det når noen sa de koste seg med den mørke sjokoladen eller noe i den duren.... Men jo. Normalt liker jeg melkesjokolade og syns mørk sjokolade er for bittert og 'vondt'. (Kan spise store menger Men da jeg gikk på lavkarbo var den lyse sjokoladen alt for søt og jeg syns den var skikkelig ekkel. Mørk 70% sjokolade derimot var passe søtt og godt- men det holdt med en bit eller to. Så når CBE sier at hun får vondt i magen av mel/karbo eller koser seg m mørk sjokolade tror jeg absolutt hun snakker 100% sant. Og hun sa foe en tid tilbake at han ikke gikk på lavkarbo lenger pga det m trening ja. Men det har jeg sett lenge utfra matvalgene deres når de er ute og spiser Det er vel mer formuleringen hennes som er dårlig når hun skriver hun får vondt i magen av karbohydrater (hun skriver altså ikke hvitt mel, raske karbohydrater e.l) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 26. oktober 2015 #19427 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Jeg tror hun spiste boller da hun fødte N btw.Det er fordi hun fortjente boller når man skal igjennom et maraton som det å føde er. Altså, i hennes øyne må en FORTJENE å skeie ut/dvs forbrenne de kaloriene igjen. For meg er ikke det sunne tanker. Endret 26. oktober 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 26. oktober 2015 #19428 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette med å "ikke tåle karbo" er en form for .... Ja, finner inne bedre ord enn spiseforstyrrelse, men det er vel ikke det kanskje.... I samme gate Om om at det er Trendy og påberope seg glutenallergi. Jeg tenker at om hun hadde skrevet "jeg tåler ikke så godt raske karbohydrater som brød og pasta" hadde det vært helt greit, mange reagerer på disse matvarene. Men å bare si karbohydrater blir jo veldig spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krekkling Skrevet 26. oktober 2015 #19429 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tror han spiser mye karbs før kamper. Denne misjoneringen har jo avtatt drastisk, sikkert fordi det er enklere å holde tyst om at man ikke bryr seg så mye lengre.de har vel ved flere anledninger påpekt at LK ikke spiser lavkarbo før kamper? Eller tar jeg kanskje feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krekkling Skrevet 26. oktober 2015 #19430 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette med å "ikke tåle karbo" er en form for .... Ja, finner inne bedre ord enn spiseforstyrrelse, men det er vel ikke det kanskje.... I samme gate Om om at det er Trendy og påberope seg glutenallergi.har en i familien som har fått beskjed om å kutte ned på karbohydrater pga magen. Dette er det en ernæringsfysiolog på sykehuset som ga beskjed om. Han har ikke noen form for spiseforstyrrelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. oktober 2015 #19431 Del Skrevet 27. oktober 2015 Tråden er ryddet for hets og latterliggjøring, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. oktober 2015 #19432 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det er fordi hun fortjente boller når man skal igjennom et maraton som det å føde er. Altså, i hennes øyne må en FORTJENE å skeie ut/dvs forbrenne de kaloriene igjen. For meg er ikke det sunne tanker. Helt enig. CBE har ikke et sunt forhold til kosthold. Maten hun spiser ser sunn ut, men at innstillingen hennes overhodet ikke er sunn. Når man legger sammen følgende: -Kommentarer om hvordan man må fortjene å spise søtsaker -Kommentarer om at hun må trene etter gårsdagens utskeielser -Kommentarer om at hun er overdrevent mett etter en liten utskeielse -Kommentarer om at hun får vondt i magen når hun har spist noe usunt -Og ikke minst ilderedigeringen, der hun redigerte seg tynnere, til og med den gravide magen Dette er ikke å være et godt forbilde. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #19433 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Helt enig. CBE har ikke et sunt forhold til kosthold. Maten hun spiser ser sunn ut, men at innstillingen hennes overhodet ikke er sunn. Når man legger sammen følgende: -Kommentarer om hvordan man må fortjene å spise søtsaker -Kommentarer om at hun må trene etter gårsdagens utskeielser -Kommentarer om at hun er overdrevent mett etter en liten utskeielse -Kommentarer om at hun får vondt i magen når hun har spist noe usunt -Og ikke minst ilderedigeringen, der hun redigerte seg tynnere, til og med den gravide magen Dette er ikke å være et godt forbilde. Men det er jo tydelig at hun har en langt mer normal størrelse på kroppen sin nå da, mammakiloene kler henne svært godt. Dersom du ser på bilder av henne før hun ble gravid med Nelia så ser du jo en langt mer mager versjon. Jeg syns hun fronter et mye sunnere kroppsbilde nå enn for 2-3 år siden, redigering eller ikke. Imaget hennes handler jo om flink pike-syndromet med "perfekt" hjem og familie, sunn mat og trening så det er ikke rart at hun fortsetter å vektlegge dette. Og hun vet at hun får ekstra klikk og oppmerksomhet på bloggen av å balansere enkelte innlegg litt på kanten av ortoreksi, så dette er nøye kalkulert for å øke bloggens lønnsomhet. Edit: jeg sier ikke at det er sunt å ha flink pike-syndrom for det er det jo virkelig ikke. Men det er jo nettopp dette fenomenet som er så fascinerende med CBE (selv om fasaden har raknet rikelig i sømmene i takt med skandalene). Endret 27. oktober 2015 av Ultiva 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 27. oktober 2015 #19434 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg tror hun spiste boller da hun fødte N btw.INGEN klarer å spise under fødsel Hun hadde sikkert med seg boller, men de var det LK som spiste i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2015 #19435 Del Skrevet 27. oktober 2015 INGEN klarer å spise under fødsel Hun hadde sikkert med seg boller, men de var det LK som spiste i såfall. Det var da veldig bastant. Hadde lett klart å spise jeg, til tross for styrtfødsel og stormrier 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 27. oktober 2015 #19436 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) INGEN klarer å spise under fødsel Hun hadde sikkert med seg boller, men de var det LK som spiste i såfall. Jeg spiste kyllinglår mellom de verste riene. Edit; skriveleif Endret 27. oktober 2015 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 27. oktober 2015 #19437 Del Skrevet 27. oktober 2015 INGEN klarer å spise under fødsel Hun hadde sikkert med seg boller, men de var det LK som spiste i såfall. Neivel, da lurer jeg på hva som skjedde med maten som for inn i munnen min og ned i magesekken under aktiv fødsel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #19438 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg spiste kylliknglår mellom de verste riene. Jeg tenkte hverken på mat eller drikke under mine fødsler så alle er ulike 😁 Mener å huske at mannen min prøvde å gi meg et glass saft midt under ei rie som jeg pælma avgårde, hehe.. Sint da ja 😤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 27. oktober 2015 #19439 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg spiste kylliknglår mellom de verste riene. Hahaha! 😂😂👍🏻 Jeg ser deg for meg. Jeg spydde som en gris, så jeg fikk ikke i meg noe. Men det er da helt vanlig å spise under fødselen, de fleste jeg kjenner har knasket på kjeks eller sjokolade. Boller høres for meg ut som en normal ting å ha med seg på sykehuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 27. oktober 2015 #19440 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det var da veldig bastant. Hadde lett klart å spise jeg, til tross for styrtfødsel og stormrierGjorde du det da? Jeg klarte ikke å tenke på mat i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg