Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

http://imgur.com/pPCqnmp

Jeg vet ikke? Her er hun jo "uredigert", ser ikke akkurat ut som hun bruker fillers her?

Jeg tror at det som ser ut som ekstreme tørrhetsrynker under øynene kommer av retinolbruk eller er en bivirkning av en syrebehandling.

Du har rett i at hun ikke har den stive, puffy look'en på veskelangseringsbildet (puh!), så hun har tydeligvis foretatt seg noe i mellomtiden.

Lagt til:

Men jeg har sett henne med filler-look før også, så det har hun nok brukt en stund. Siden de fleste fillers kun varer i noen måneder før man må injisere på nytt så varierer ofte fra gang til gang. I tillegg avhenger resultatet av teknikk, materiale, og ikke minst mengde. Mange blir fristet til å overfylle litt slik at det 'varer lengre', og da får man ofte resultater som på bildet. Om man i tillegg bruker Botox så kan man fort få en Nicole Kidman-effekt der det er umulig å se om noen er 25 eller 65.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun alltid tar bilder fra venstre side fordi det høyre øyet hennes ser litt 'stirrende' ut. Det er ganske så stor forskjell på øynene hennes, ansiktet er ikke så symmetrisk.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men var et bilde for noen dager siden der hun hadde en veldig synlig blodåre på den siden, kanskje hun ikke har lyst til å vise den frem?

Her: http://imgur.com/KdnkwfG

Hva er de lyse flekkene i ansiktet hennes?

Edit; jeg ser forøvring ingen blodårer..

Endret av WalkerTexas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden er jo veldig redigert. Hvis du ser under hennes høyre øye så ser du en kraftig strek som er blodåren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Det er sannsynligvis fordi du ikke zoomer inn x 10 for å saumfare bildet etter bittesmå feil som ingen andre ser eller bryr seg om, kun fordi du er opphengt i dama og ikke kan fordra henne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sannsynligvis fordi du ikke zoomer inn x 10 for å saumfare bildet etter bittesmå feil som ingen andre ser eller bryr seg om, kun fordi du er opphengt i dama og ikke kan fordra henne.

Trenger ikke zoome en cm for å se den

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så. Men det er ganske så tydelig, uten zoom og på en dårlig mobilskjerm, at bildet ikke er slik realiteten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noen blodåre. Ser ut som en skygge på ansiktet fra lyset.

Øynene hennes er ikke helt like og derfor ser det ut til at hun foretrekker bilder fra siden hvor det ikke vises så godt. Det er vel mange som har usymmetriske øyne. Ville sikkert tatt mest bilder fra siden selv om jeg syns mine var det og følte meg bedre om jeg tok bildene sånn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun alltid tar bilder fra venstre side fordi det høyre øyet hennes ser litt 'stirrende' ut. Det er ganske så stor forskjell på øynene hennes, ansiktet er ikke så symmetrisk.

Så unødvendig å kritisere ansiktstrekkene hennes! Sminke, ansiktsbehandlinger, hår, klær o.l. = ok. Medfødte ansiktstrekk hun virkelig ikke kan noe for = langt over streken. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så unødvendig å kritisere ansiktstrekkene hennes! Sminke, ansiktsbehandlinger, hår, klær o.l. = ok. Medfødte ansiktstrekk hun virkelig ikke kan noe for = langt over streken.

Ikke så lett å bestandig vite hva som er medfødt eller redigert.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ment som kritikk! Men jeg tenker at det er derfor hun foretrekker å bli fotografert fra den ene siden. Som Emma skriver også, så er det mange som har ysymmetriske øyne, ikke noe galt i det. Man ser det på bilder som er tatt rett forfra, at øynene hennes er ganske forskjellige.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ment som kritikk! Men jeg tenker at det er derfor hun foretrekker å bli fotografert fra den ene siden. Som Emma skriver også, så er det mange som har ysymmetriske øyne, ikke noe galt i det. Man ser det på bilder som er tatt rett forfra, at øynene hennes er ganske forskjellige.

Men er det en ting å diskutere?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det en ting å diskutere?

Nei, nå var det ikke jeg som stilte dette spørsmålet heller: Noen som vet hvorfor alle bilder av CBE er tatt fra hennes venstre side? Altså, er det noe "galt" med høyre side av ansiktet?

Med dertil mange svar om fillere, blodårer og alt mulig rart.

Jeg skrev at hun sikkert bare tar bilder fra den ene siden, fordi hun synes det er hennes beste side.

Ikke noe verre enn det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strategisk av frua å reklamere for adams matkasse en gang i måneden.

Var det ikke slik at Adams Matkasse egentlig ikke leverte til Siljan i det hele tatt?

Har de endret på det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke slik at Adams Matkasse egentlig ikke leverte til Siljan i det hele tatt?

Har de endret på det?

De leverer vel til frua :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De leverer vel til frua :P

Ganske teit om Adam kun leverer til CBE og ikke andre på Siljan, men det kan jeg vel sjekke :-)

Lagt til: Jepp, de leverer nå på begge de to postnumrene som fins på Siljan, samt i Tromsø. Må være reneste lykken for foreldre som av arbeidstidsklemme-messige grunner verken har tid til å handle selv eller bry hodet med å eksperimentere frem egne oppskrifter hjemme ved spisestuebordet.

Endret av Cornucopia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...