Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia

I kommentarfeltet på "Crispy air" svarer hun på en kommentar om mange annonseinnlegg at hun ikke har mer enn før og det kun har vært 2 innlegg i uka i flere år.

I hennes hode teller nok ikke annonselenker og innlegg med sponsede klær/gjenstander som annonser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 annonser siden 12.10, men mye annet er sponset, så her telles det kun rene annonser. Men 6 på 12 dager er jo en annenhver dag. Korte uker i Siljan.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står fortsatt i 'vennelista' mi men har ikke sett noe på mystoryen hans på flere dager. Hun har egentlig lagt ut veldig lite hun også i forhold til hva hun gjorde.

Kanskje de er lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvorfor alle bilder av CBE er tatt fra hennes venstre side? Altså, er det noe "galt" med høyre side av ansiktet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje ikke så lurt av CBE å legge ut bilder fra kinoturen i går? Av selve filmen tenker jeg på. Er det ikke så strengt da, i forhold til video/bilde- opptak i en kinosal? Mener å huske det alltid er en slik advarsel før filmen begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor alle bilder av CBE er tatt fra hennes venstre side? Altså, er det noe "galt" med høyre side av ansiktet?

Det er den siden hun foretrekker og som er naturlig for henne, mener jeg hun har forklart. Men har da sett bilder av høyre side også, ingen svære vorter eller arr der ;)

Mange har vel en posering de ofte gjentar, bare :) Skulle hun jobbet som model derimot, måtte hun nok vært mer allsidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal sikkert få folk til å sjekke ut hvorfor de ikke snapper lengre. Vips, flere følgere.

Kansje de leser her inne og har funnet ut at alle blemmene de gjør ikke kan feies under teppet her :Nikke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men var et bilde for noen dager siden der hun hadde en veldig synlig blodåre på den siden, kanskje hun ikke har lyst til å vise den frem?

Her: http://imgur.com/KdnkwfG

Endret av Francis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men var et bilde for noen dager siden der hun hadde en veldig synlig blodåre på den siden, kanskje hun ikke har lyst til å vise den frem?

What, er det henne? Kjente henne nesten ikke igjen:S

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synlige blodårer i ansiktet som på bildet over, har jeg ofte sett ved overdreven botox-og fillersbruk.

Det var enda tydeligere da jeg så henne i virkeligheten. Trist at hun (og mange med henne) velger å ødelegge ansiktet sitt på den måten.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synlige blodårer i ansiktet som på bildet over, har jeg ofte sett ved overdreven botox-og fillersbruk.

Det var enda tydeligere da jeg så henne i virkeligheten. Trist at hun (og mange med henne) velger å ødelegge ansiktet sitt på den måten.

Ja, om hun bruker filler eller noe annet vet ikke jeg, la bare merke til det bildet, "noe" er det jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Det gjør hun så definitivt.

Helt enig i at dette er en kjent bivirkning etter for mye fillers og botox. Det er lett å se at ansiktets volum og topografi er endret mye.

Veldig uheldig hos en så ung kvinne, og totalt unødvendig.

Lagt til:

Hun ser også ubehaglig stiv ut i maska, og nesten som om hun har hatt en full ansiktsløfting. Det har hun selvsagt ikke, men for mye fillers og botox kan ha den effekten. Uheldig.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...