Gjest CecilieX Skrevet 21. oktober 2015 #19241 Del Skrevet 21. oktober 2015 Skjermdumper her Skal jeg først klikke meg inn på det firmaet der, skal det i hvert fall skjermdumpes så andre slipper. Du har så rett, så rett. Jeg har akkurat tatt kurset lenkedeling 1.0, så nå får jeg gå i gang med skjermdumping 1.0. Forøvrig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2015 #19242 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg innrømmer å ha kjøpt persienner på Jysk. Kunne sikkert lært meg å like mye der (ikke de skriftgreiene med Love og Home, da) mot et klekkelig honorar på cirka 100 000, altså. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 21. oktober 2015 #19243 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jysk synes nok dette er en utmerket måte å få fram at man kan kjøpe juggelet sitt billig hos dem i stedet for å betale det hvite ut av øyet hos villa paprika. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. oktober 2015 #19244 Del Skrevet 21. oktober 2015 Man kan dessuten bare gå inn på Jysk siden hjemmesider og se denne fabelaktige leiligheten, helt uten å være innom bloggen til frua. http://jysk.no/jysk-apartment 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly. Skrevet 21. oktober 2015 #19245 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det er helt tydelig at MONEY TALKS! Altså Jysk? Fotballfrue + Jysk? Den hadde jeg faktisk ikke trodd. Berg Eriksen skriver i kommentarfeltet at hun på ingen måte inngikk samarbeidet kun for å tjene penger. Neivel, hvorfor gjorde hun det da? Synes nå at troverdigheten til bloggen er lik null. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 21. oktober 2015 #19246 Del Skrevet 21. oktober 2015 Altså.. Jysk? JYSK? :O 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2015 #19247 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jysk, Lindex, IKEA, Gran Canaria. Joda, det henger vel på greip. Folkelig og "billig". TM er jo heller ikke akkurat designmøbler. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 21. oktober 2015 #19248 Del Skrevet 21. oktober 2015 Siste innlegg; koselig kveldsprat og cafe- innlegg, - helt plutselig midt i alt, vips et bilde av veske fra egen kolleksjon. Helt uten noen form for merkning. Hva da hun er dårlig på å merke, og merker i ettertid? Ja dere skal få slippe trykke dere innpå, det var bare det sedvanlig bla bla ellers, jeg MÅ slutte å trykke meg innpå der på autopilot. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 21. oktober 2015 #19249 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jysk, Lindex, IKEA, Gran Canaria. Joda, det henger vel på greip. Folkelig og "billig". TM er jo heller ikke akkurat designmøbler. Mulig jeg er veldig " farget " av den grusomt kjedelige Jyskbutikken i hjembyen min som det alltid er en ren lidelse å gå inn i, men.. Mye heller en tur på IKEA da Hennes valg av samarbeidspartnere slutter ikke å forundre meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjenertjente Skrevet 21. oktober 2015 #19250 Del Skrevet 21. oktober 2015 Blir veldig spennende å se hvordan Berg Eriksen kommer til å forsvare troverdigheten til bloggen/firmaet/henne selv fremover. Det er hvert fall helt klart at folk reagerer, ref. kommentarfeltet i innlegget om Jysk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2015 #19251 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Mulig jeg er veldig " farget " av den grusomt kjedelige Jyskbutikken i hjembyen min som det alltid er en ren lidelse å gå inn i, men.. Mye heller en tur på IKEA da Hennes valg av samarbeidspartnere slutter ikke å forundre meg. De utfører vel en eller annen form for kunde (sorry; leser)-undersøkelse som forteller dem hvilke merker kundene liker og handler. Altså, de som liker Gina Trikot og Lindex, handler kanskje mer på Jysk enn de som liker Hay og Normann Copenhagen? Endret 21. oktober 2015 av Francis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. oktober 2015 #19252 Del Skrevet 21. oktober 2015 Mener å huske at jeg så den samme påstanden om at de kan velge samarbeidspartnere fra "øverste hylle", jeg og, så det er nok tillfelle at Berg Eriksen uttalte det. Men dette er da ikke øverste hylle, snarere tvert i mot? Må legge til at jeg ikke har noe i mot Jysk personlig, men får bare ikke fotaballfrue og jysk til å stemme. Øverste hylle? Tja, andre bloggere blir invitert på sponset tur til LV-slottet i Frankrike av selveste Louis Vuitton, andre pusher Jysk-juggel. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. oktober 2015 #19253 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Mener å huske at jeg så den samme påstanden om at de kan velge samarbeidspartnere fra "øverste hylle", jeg og, så det er nok tillfelle at Berg Eriksen uttalte det. Men dette er da ikke øverste hylle, snarere tvert i mot? Må legge til at jeg ikke har noe i mot Jysk personlig, men får bare ikke fotaballfrue og jysk til å stemme. Jeg tror det er denne reportasjen fra Dagens Næringsliv dere tenker på: http://www.dn.no/talent/2013/10/18/blogget-for-28-millioner-i-fjor Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 22. oktober 2015 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 21. oktober 2015 #19254 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har JYSK en egen leilighet som de har innredet med egne ting, kun for å sende bloggere dit? Skjønte ikke greia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 21. oktober 2015 #19255 Del Skrevet 21. oktober 2015 Siste innlegg; koselig kveldsprat og cafe- innlegg, - helt plutselig midt i alt, vips et bilde av veske fra egen kolleksjon. Helt uten noen form for merkning. Hva da hun er dårlig på å merke, og merker i ettertid? Ja dere skal få slippe trykke dere innpå, det var bare det sedvanlig bla bla ellers, jeg MÅ slutte å trykke meg innpå der på autopilot. Med enda mer vaginal-fødselspropaganda som avslutning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjenertjente Skrevet 21. oktober 2015 #19256 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Øverste hylle? Tja, andre bloggere blir invitert på sponset tur til LV-slottet i Frankrike av selveste Louis Vuitton, andre pusher Jysk-juggel. Du sier absolutt noe der, ja. Hmmm, lurer på hvorfor egentlig? Hvorfor er forskjellen SÅ stor? Endret 21. oktober 2015 av Sjenertjente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2015 #19257 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har JYSK en egen leilighet som de har innredet med egne ting, kun for å sende bloggere dit? Skjønte ikke greia. Ja. Blir mer autentisk da. Ekte, lizzom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 21. oktober 2015 #19258 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg prøver å unngå nettbutikker og andre som samarbeider med frua. Heldigvis blir det ikke vanskelig å unngå Jysk(eller juks som jeg liker å kalle dem innimellom). Maken til rotete og lite innbydene butikker skal man lete lenge etter. I tillegg så er møblene derfra et h******e å skru sammen. Hvis butikken prøver å relansere seg selv burde de kanskje begynne i en annen ende enn med reklame hos en blogger. I tillegg er vi så heldige som lesere at hun skal ta oss med gjennom rom for rom, dvs. fordele over mange dager for flest mulig klikk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2015 #19259 Del Skrevet 21. oktober 2015 Med enda mer vaginal-fødselspropaganda som avslutning. "Siden så mange av dere, etter å ha lest fødeinnlegget, har spurt om hva jeg hadde med i fødebagen, har jeg nå plukket ut en del nødvendigheter." Med tilhørende bilder og lenker. Vill gjetting. ( ikke spekulasjon, bare velutviklet fantasi) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 21. oktober 2015 #19260 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg tror det er denne reportasjen fra Dagens Næringsliv dere tenker på: http://www.dn.no/talent/2013/10/18/blogget-for-28-millioner-i-fjor Nei, det var nyere enn denne. Men mye har uansett skjedd siden "få samarbeidspartnere" og å "holde det eksklusivt, ser jeg. Må legge til at jeg ikke har noe imot Jysk jeg heller. Og elsker IKEA. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg