lulus Skrevet 21. oktober 2015 #19221 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg tror også at han gjengir Forbrukerombudet korrekt, men tenkte det kan være greitt å få høre det fra FO selv, siden diskusjonen om merking av sponsede produkter dukker opp innimellom. Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 21. oktober 2015 #19222 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg bare skjønner ikke helt hva slags reklameinnlegg hun skal kunne få av det Men det dukker muligens opp et eller annet, ja.. Thomas Moen i UI er opptatt av at man som blogger må lage innhold som gjør at leseren får noe igjen for å lese hos deg. Jeg tror derfor at det handler om strategi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. oktober 2015 #19223 Del Skrevet 21. oktober 2015 Særdeles usaklig, men har hun sånn "babystemme" til vanlig? Tror ikke jeg har sett noe intervju med henne, men å snap så snakker hun sånn "barnslig", vet ikke hvordan jeg skal forklare.... Hør på snapen om kakaoen.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 21. oktober 2015 #19224 Del Skrevet 21. oktober 2015 Særdeles usaklig, men har hun sånn "babystemme" til vanlig? Tror ikke jeg har sett noe intervju med henne, men å snap så snakker hun sånn "barnslig", vet ikke hvordan jeg skal forklare.... Hør på snapen om kakaoen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asmir Skrevet 21. oktober 2015 #19225 Del Skrevet 21. oktober 2015 Fruen er i slaget om dagen ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 21. oktober 2015 #19226 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det er alltid en og samme dame som legger igjen kommentarer på face. Blir andre luket ut umiddelbart, eller er det generelt liten respons? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. oktober 2015 #19227 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det er alltid en og samme dame som legger igjen kommentarer på face. Blir andre luket ut umiddelbart, eller er det generelt liten respons? Ikke godt å si. Jeg er blokkert siden det kom frem at de skrev sine egne kommentarer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 21. oktober 2015 #19228 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ikke godt å si. Jeg er blokkert siden det kom frem at de skrev sine egne kommentarer. Kanskje et litt mer nyansert bilde av hvor mange lesere hun faktisk har....Eller hvor mange fans bør man kanskje si, mange som leser bloggen uten å være fans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 21. oktober 2015 #19229 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Jeg var akkurat innom facebook-siden, og såg da at de den 19.10. lenket til et blogginnlegg med antrekkspost uten noen form for merking. Det samme gjaldt også tilsvarende innlegg på instagram. Sjekket derfor om blogginnlegget inneholdt reklame, og det gjorde det. Forbrukerombudet har uttalt at promotering av reklameinnlegg på facebook og instagram skal merkes. - Lenke til blogginnlegget - Skjermbilde av blogginnlegget - Lenke til promotering på facebook - Skjermbilde fra facebook - Lenge til promotering på instagram - Skjermbilde fra instagram Jeg skulle ønske LKE var like opptatt av at de selv skal merke på SoMe, som han er av at andre skal gjøre det: - Lenke til kommentar på facebook - Skjermbilde av kommentaren (Jeg har kun tatt meg tid til å sjekke promoteringen av dette blogginnlegget. Grunnen til at jeg ikke går inn og sjekker om det er flere, er at jeg nylig har sjekket, og da viste det seg at CBE&Co. er dårlig på å merke promotering av reklameinnlegg på facebook og instagram. Nå foretok jeg altså kun en tilfeldig sjekk, og det viste seg (ikke overraskende) at de slurver fortsatt.). Edit: La inn en lenke. Endret 21. oktober 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 21. oktober 2015 #19230 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg var akkurat innom facebook-siden, og såg da at de den 19.10. lenket til et blogginnlegg med antrekkspost uten noen form for merking. Det samme gjaldt også tilsvarende innlegg på instagram. Sjekket derfor om blogginnlegget inneholdt reklame, og det gjorde det. Forbrukerombudet har uttalt at promotering av reklameinnlegg på facebook og instagram skal merkes. - Lenke til blogginnlegget - Skjermbilde av blogginnlegget - Lenke til promotering på facebook - Skjermbilde fra facebook - Lenge til promotering på instagram - Skjermbilde fra instagram Jeg skulle ønske LKE var like opptatt av at de selv skal merke på SoMe, som han er av at andre skal gjøre det: - Lenke til kommentar på facebook - Skjermbilde av kommentaren (Jeg har kun tatt meg tid til å sjekke promoteringen av dette blogginnlegget. Grunnen til at jeg ikke går inn og sjekker om det er flere, er at jeg nylig har sjekket, og da viste det seg at CBE&Co. er dårlig på å merke promotering av reklameinnlegg på facebook og instagram. Nå foretok jeg altså kun en tilfeldig sjekk, og det viste seg (ikke overraskende) at de slurver fortsatt.). Edit: La inn en lenke. Sende en klage til FO da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 21. oktober 2015 #19231 Del Skrevet 21. oktober 2015 Sende en klage til FO da. Jeg har tipset de flere ganger tidligere. De vet om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. oktober 2015 #19232 Del Skrevet 21. oktober 2015 Er det sendt mange mail til FO ang CBE til nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 21. oktober 2015 #19233 Del Skrevet 21. oktober 2015 Er det sendt mange mail til FO ang CBE til nå? FO har fått så mange tips bare fra meg som har for mye fritid, at de må jo bli drittlei.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 21. oktober 2015 #19234 Del Skrevet 21. oktober 2015 jeg fikk keisersnitt pga stor angst. Hadde født en gang vanlig uten noen problemer men når jeg skulle ha nr to ble ting tungt.. Jeg smurte ikke tjukt på for å slippe vanlig fødsel. Men hos meg var det mye som gjorde at angsten var stor. Ja, mange har reell angst. Andre smører litt tjukt på og "slipper unna". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimmelim Skrevet 21. oktober 2015 #19235 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Jeg blir litt forvirret. Hun var på IKEA på lørdag, snappet og skrev så mye positivt om IKEA i innlegget sitt og nå så reklamerer hun for Jysk i siste innlegg? Hun har da vel aldri handlet der tidligere? Endret 21. oktober 2015 av vimmelim 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 21. oktober 2015 #19236 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, mange har reell angst. Andre smører litt tjukt på og "slipper unna". Du kan aldri vite helt sikkert om folk "slipper unna" som du så fint kaller det. La andre gjøre det som er best for dem i samråd med lege også gjør du det som er best for deg i samråd med lege. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. oktober 2015 #19237 Del Skrevet 21. oktober 2015 skriver at hun ikke kjenner til dem, og at det ikke er hennes stil - hvorfor betaler de for slik omtale??? Jeg blir litt forvirret. Hun var på IKEA på lørdag, snappet og skrev så mye positivt om IKEA i innlegget sitt og nå så reklamerer hun for Jysk i siste innlegg? Hun har da vel aldri handlet der tidligere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 21. oktober 2015 #19238 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg blir litt forvirret. Hun var på IKEA på lørdag, snappet og skrev så mye positivt om IKEA i innlegget sitt og nå så reklamerer hun for Jysk i siste innlegg? Hun har da vel aldri handlet der tidligere? Dette ble for vanskelig å tro på, så da måtte jeg klikke meg inn. Synes kommentarene på innlegget sier det meste, her er det mange som mener at dette ikke virket troverdig og at svarene som Caroline gir hjelper på det inntrykket. For de som ikke vil klikke seg inn. Caroline har reist til Århus for å besøke en Jysk-leilighet. Fremover skal hun vise et og et rom fra leiligheten. Bildedryss. For meg fremstår dette noe søkt, og det er det kommentarene går på. At hun har reist dit på fritt initiativ virker noe snodig. En av kommentarene går på at dette burde ha vært merket, men nå klokka 21.30 er det merket. Mulig det er ettermerket? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 21. oktober 2015 #19239 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dette ble for vanskelig å tro på, så da måtte jeg klikke meg inn. Synes kommentarene på innlegget sier det meste, her er det mange som mener at dette ikke virket troverdig og at svarene som Caroline gir hjelper på det inntrykket. For de som ikke vil klikke seg inn. Caroline har reist til Århus for å besøke en Jysk-leilighet. Fremover skal hun vise et og et rom fra leiligheten. Bildedryss. For meg fremstår dette noe søkt, og det er det kommentarene går på. At hun har reist dit på fritt initiativ virker noe snodig. En av kommentarene går på at dette burde ha vært merket, men nå klokka 21.30 er det merket. Mulig det er ettermerket? Noen som vet? Skjermdumper her Skal jeg først klikke meg inn på det firmaet der, skal det i hvert fall skjermdumpes så andre slipper. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. oktober 2015 #19240 Del Skrevet 21. oktober 2015 Takk Cornucopia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg