Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Ser hun bruker Skien Kirke og poserer på trappen inn til kirken på innlegget med sort skjørt.

Bare jeg som synes det blir litt... smakløst?

Det er en kirke tross alt.

Hva er smakløst med det da? Skjørtet er jo langt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har større utfordringer med å sammenfatte nøyaktig antall ganger det skjørtet er eksponert på SoMe på to dager. Uten merking.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Er det noen som husker om LK tok på seg skylda for alle falske kommentarer, eller om det endte med at de hevdet at noen av kommentarene var skrevet av LK og noen var skrevet av hackere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg har større utfordringer med å sammenfatte nøyaktig antall ganger det skjørtet er eksponert på SoMe på to dager. Uten merking.

Jupp, begge bildene på IG er uten merking.. Og designeren er veldig takknemlig i kommentarfeltet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Er det noen som husker om LK tok på seg skylda for alle falske kommentarer, eller om det endte med at de hevdet at noen av kommentarene var skrevet av LK og noen var skrevet av hackere?

Han tok på seg skylden for alt. Mente at hun ikke var innblandet, eller stilletiende samtykket.

men ja, noen kommentarer gikk jo på hvor hun hadde kjøpt sko hun hadde på bilder osv så var ikke bare kommentarer relatert til kritikk eller diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, begge bildene på IG er uten merking.. Og designeren er veldig takknemlig i kommentarfeltet.

Designeren som firma og privatperson er ikke bare takknemlig i kommentarfeltetene både her og der. Designeren er så glad at hun har regrammet bildet til CBE både på firma- og privatsiden sin både på FB og Instagram med en henstilling på FB om å løpe og kjøpe, uten å bli kalt bildetyv pga. copyright. 

Dessuten har CBE fremvist skjørtet to ganger på to påfølgende dager henholdsvis på FB, Insta, og Twitter - 1 gang uten og 1 gang med hashtag til leverandøren. 

Og ja, på snap også, såklart. 

Men skjørtet er jo en sponset gave fra designer-venninnen i følge bloggen (takk for bloglovin'-appen på mobil) og koster bare kr. xxx,- og er snart utsolgt, så da går jeg og finner noe annet å henge meg opp i.

Noterer meg bare at det er særdeles lite merking i SoMe igjen, og mye produktplassering/kreative unnamanøvre for å slippe over hele fjæla.

Og nå: Tilbake til sporet  :lur:  

Endret av Cornucopia
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han innrømmet å ha skrevet noen av kommentarene:

VG har forelagt meg en rekke kommentarer de mener kan stamme fra meg. Noen av dem har jeg skrevet, noen har jeg ikke skrevet. Jeg er ikke interessert i å bruke den kommende uken på og diskutere hvem som kan krediteres meg og ikke. La meg heller slå fast at jeg har skrevet mye dumt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miuen

Føler meg ganske dum nå! :rodme: Mange takk forresten!

Jeg har bare regnet med at det er det det står for. Om jeg tror feil, håper jeg noen retter på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare regnet med at det er det det står for. Om jeg tror feil, håper jeg noen retter på meg.

Det er riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Ser hun bruker Skien Kirke og poserer på trappen inn til kirken på innlegget med sort skjørt.

Bare jeg som synes det blir litt... smakløst?

Det er en kirke tross alt.

Hva er galt med det da? Bedre om det var rødt,rosa eller grønt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med det da? Bedre om det var rødt,rosa eller grønt?

Jeg gir da blanke f i fargen på skjørtet, nevnte det kun så dere forstår hvilket innlegg jeg viser til.

Jeg synes bare det er litt usmakelig å bruke en kirke for å posere som reklamemodell.

Det er en haug med andre plasser i Skien å bruke til samme formål.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Jeg gir da blanke f i fargen på skjørtet, nevnte det kun så dere forstår hvilket innlegg jeg viser til.

Jeg synes bare det er litt usmakelig å bruke en kirke for å posere som reklamemodell.

Kan ikke si jeg syntes disse bildene er usmakelige. Er jo ikke mye du ser av krken på bildene

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel snart gå tom for steder i Skien hvor de ikke har hatt photoshoot, antar jeg?

Det er forresten ingenting sammenlignet med steder hvor hun tidligere har postet antrekksbilder fra. En gang poserte hun foran en gravlund, og en annen gang i en begravelse. Dama eier ikke skam.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest faico

Det må vel snart gå tom for steder i Skien hvor de ikke har hatt photoshoot, antar jeg?

Det er forresten ingenting sammenlignet med steder hvor hun tidligere har postet antrekksbilder fra. En gang poserte hun foran en gravlund, og en annen gang i en begravelse. Dama eier ikke skam.

har hun posert/ vist frem antrekk i en begravelse hun selv deltok i?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...