Cavatina Skrevet 12. juli 2015 #14801 Del Skrevet 12. juli 2015 Sesong tre episode to 06:20 ut i programmet for å være eksakt Haha, jeg fikk litt assosiasjoner til deler av Lars Kilevolds "Ute til lunch"! Tenk om det er slik man begynner å prate i et bloggerhjem etterhvert, med tvangsmessig produktplassering i annenhver setning/avsnitt i tekst?https://www.youtube.com/watch?v=o9DIDJbZxg4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 12. juli 2015 #14802 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Selv ikke Märtha Louise har blitt eksponert så mye, og man vet jo svært mye om hvordan hun har opplevd det og ikke minst hva hun har endt opp med å gjøre. Kjendisbarn som bor under lupen ender vel som regel opp som 1) ekstremt sky, voksne mennesker, 2) havner på skråplanet eller 3) snakker med engler, lever som en hippie og forsøker for alt i verden og bryte med mønsteret man har vokst opp med. Uansett så blir det aldri normalt, iallfall ikke slik vi som regel definerer normaliteten. De bedriver et gedigent sjansespill. Få barn har vokst opp med mms, snap, facebook, konstant filming osv. Jeg kan bare tenke meg hva det gjør med en barnehjerne som konstant har et kamera på seg. Endret 12. juli 2015 av Vitulina 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 12. juli 2015 #14803 Del Skrevet 12. juli 2015 Apropos kalkulert iscenesetting, jeg registrerer at Natural Cycles-capsen er med i dagens innlegg. Både utendørs og ved matbordet. Er det virkelig en Natural Cycles-caps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 12. juli 2015 #14804 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Er det virkelig en Natural Cycles-caps?Jeg tror ikke det, utformingen av bokstavene er forskjellige og har ikke sett at NC har brukt hvit/sølv i sin profilering. De er vel mer lilla/blå? PS; kan det ha noe med turen til Danmark? Den dukket opp rett etter. Litt snikreklame for en ny samarbeidspartner før det blir offisielt? Endret 12. juli 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 12. juli 2015 #14805 Del Skrevet 12. juli 2015 Haha, jeg fikk litt assosiasjoner til deler av Lars Kilevolds "Ute til lunch"! Tenk om det er slik man begynner å prate i et bloggerhjem etterhvert, med tvangsmessig produktplassering i annenhver setning/avsnitt i tekst?https://www.youtube.com/watch?v=o9DIDJbZxg4 Kjempe bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. juli 2015 #14806 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Tråden er ryddet for diskusjon av barn, hets, persondebatt, brukerdebatt og trolleanklager, samt svar til alt dette. Setter pris på rapporter som blir sendt inn! - Pavilion, mod Endret 12. juli 2015 av Pavilion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 12. juli 2015 #14807 Del Skrevet 12. juli 2015 Den videoen er bare så sykt klein!!! Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy! Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla! Uff uff mennesker med personlighet og feil og mangler vil ikke ha. Her må vi alle være så perfekte, det er det som er det eneste riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. juli 2015 #14808 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Tror frua har glemt å merke sponset her.. http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/07/caroline-berg-eriksen-vejle-flyplass-billund-koffert-bjørn-borg.jpg Ligger hos ellos under hennes favoritter http://www.ellos.no/dry-lake/kjole-dorotea/484813?N=1z13teqZ1z13s4q&Ns=RankValue4|1&Nao=4&selArt=368135&pr=0S1B2C3T Tilføyelse: Koffertene skal vel også merkes.. Endret 12. juli 2015 av LilleSnupp 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 12. juli 2015 #14809 Del Skrevet 12. juli 2015 Apropos kalkulert iscenesetting, jeg registrerer at Natural Cycles-capsen er med i dagens innlegg. Både utendørs og ved matbordet. Jeg leser ikke blogger lengre, men seriøst? En caps for å reklamere for et prevansjonsmiddel? Hva blir det neste, T-skjorter som proklamerer hvilken P-pille man går på til enhver tid? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. juli 2015 #14810 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg leser ikke blogger lengre, men seriøst? En caps for å reklamere for et prevansjonsmiddel? Hva blir det neste, T-skjorter som proklamerer hvilken P-pille man går på til enhver tid? Ha ha, gi meg en cerazette caps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. juli 2015 #14811 Del Skrevet 13. juli 2015 Skjønner heller ikke avgjørelsen om å slette alle innleggene som gikk på barns ufrivillige eksponering i blogger. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 13. juli 2015 #14812 Del Skrevet 13. juli 2015 Så utrolig lavmål av KG at det ikke går an å ha en saklig diskusjon om eksponering av b*rn i sosiale medier. Det går kanskje an å lage en tråd på generelt grunnlag? Helt enig, vi diskuterer jo ikke lille N! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 13. juli 2015 #14813 Del Skrevet 13. juli 2015 Hei! Disuskjoner om hva som modereres vekk tas vanligvis på "Ris/Ros"! Spør meg der/send PM om det er noe konkret dere lurer på - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 13. juli 2015 #14814 Del Skrevet 13. juli 2015 Apropos kalkulert iscenesetting, jeg registrerer at Natural Cycles-capsen er med i dagens innlegg. Både utendørs og ved matbordet. Jaja. Kristen, er hun ikke? "Dere kan ikke tjene både Gud og Mammon", står det i bibelen. Det ser ut som frua tar sitt valg. Vi kan skru av alarmen, damer! Den er fra Gina Tricot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2015 #14815 Del Skrevet 13. juli 2015 Apropos kalkulert iscenesetting, jeg registrerer at Natural Cycles-capsen er med i dagens innlegg. Både utendørs og ved matbordet. Capsen er nok ikke reklame for Natural Cycles. De har fått reklamen sin og hun har fått pengene sine så det firmaet er nok "ute av synet- ute av sinn" tror jeg. På meg virker det slik at hun reklamerer for noe en dag- også er det glemt dagen etter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 13. juli 2015 #14816 Del Skrevet 13. juli 2015 Vi kan skru av alarmen, damer! Den er fra Gina Tricot Det er jaggu buksa som ble avbildet opptil 7 ganger i et innlegg om flyskrekk også 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 13. juli 2015 #14817 Del Skrevet 13. juli 2015 Capsen er nok ikke reklame for Natural Cycles. De har fått reklamen sin og hun har fått pengene sine så det firmaet er nok "ute av synet- ute av sinn" tror jeg. På meg virker det slik at hun reklamerer for noe en dag- også er det glemt dagen etter. Haha, ler meg ihjel av at folk har trodd dette var en caps tilknyttet det produktet :fnise: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 13. juli 2015 #14818 Del Skrevet 13. juli 2015 Tråden er ryddet for diskusjon av barn. Enkelte innlegg som ikke omhandler et spesifikt navn er splittet fra denne tråden og ligger nå under "Eksponering av barn i SoMe". - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. juli 2015 #14819 Del Skrevet 13. juli 2015 Haha, ler meg ihjel av at folk har trodd dette var en caps tilknyttet det produktet :fnise: De gjør så mye dumt så ingenting overrasker meg når det gjelder de 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2015 #14820 Del Skrevet 13. juli 2015 Ser hun bruker Skien Kirke og poserer på trappen inn til kirken på innlegget med sort skjørt. Bare jeg som synes det blir litt... smakløst? Det er en kirke tross alt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg