Gjest faico Skrevet 9. juli 2015 #14681 Del Skrevet 9. juli 2015 Flyskrekk er helt normalt hos mennesker som har visse andre karakteristiske trekk ved sin personlighet og psyke, uten å gå mer inn på akkurat det. Er det ingen som legger merke til produktplasseringen som bedrives i stedet? Den hvite capsen som er avbildet, tenker dere at dette er helt tilfeldig?men hva skal dama ha på seg tilslutt? Alt hun går med eller har i hånda er jo skjult reklame. Skal hun gå naken på bildene? Hun kan ikke ha på morgenkåpe eller kimono for den er jo reklame for Lindex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humpy Skrevet 9. juli 2015 #14682 Del Skrevet 9. juli 2015 men hva skal dama ha på seg tilslutt? Alt hun går med eller har i hånda er jo skjult reklame. Skal hun gå naken på bildene? Hun kan ikke ha på morgenkåpe eller kimono for den er jo reklame for Lindex Den morgenkåpa er et dårlig eksempel! Den er MEGET suspekt. Takk for at du minte meg på blemmen hennes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 9. juli 2015 #14683 Del Skrevet 9. juli 2015 men hva skal dama ha på seg tilslutt? Alt hun går med eller har i hånda er jo skjult reklame. Skal hun gå naken på bildene? Hun kan ikke ha på morgenkåpe eller kimono for den er jo reklame for Lindex Så alternativet til produktplassering og skjult reklame er å la seg avbilde naken, altså? Du ser ingen andre løsningsforslag? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 9. juli 2015 #14684 Del Skrevet 9. juli 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faico Skrevet 9. juli 2015 #14685 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Så alternativet til produktplassering og skjult reklame er å la seg avbilde naken, altså? Du ser ingen andre løsningsforslag? men mener du at siden hun har den Capsen i hånda så er dette skjult reklame.? Hadde det vært bedre om hun hadde den på hode? Jeg må faktisk spørre,fordi jeg skjønner ikke hvordan folk mener at dette kan være skjult reklame Endret 9. juli 2015 av faico 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. juli 2015 #14686 Del Skrevet 9. juli 2015 Så alternativet til produktplassering og skjult reklame er å la seg avbilde naken, altså? Du ser ingen andre løsningsforslag? Nei, det å merke innleggene er jo så innmari komplisert. Å kjøpe klær selv for egne penger er vel også en umulighet 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. juli 2015 #14687 Del Skrevet 9. juli 2015 Huff og gru. Det var flaue greier. Måtte gjemme meg bak en pute. LKE er det suverent største nettrollet jeg har møtt i min internett-karriere. Og jeg leser mye på forums. Lol. Denne husker jeg godt. Folk fant jo fort ut at denne "Lars Andreas" var nettopp.. Lars Kristian.. At noe feiler fyren, absolutt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faico Skrevet 9. juli 2015 #14688 Del Skrevet 9. juli 2015 Her. Slå dere løs.blir spennende å se hvor mange innlegg som kommer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. juli 2015 #14689 Del Skrevet 9. juli 2015 men hva skal dama ha på seg tilslutt? Alt hun går med eller har i hånda er jo skjult reklame. Skal hun gå naken på bildene? Hun kan ikke ha på morgenkåpe eller kimono for den er jo reklame for Lindex Hun legger jo opp til at man ikke klarer å skille hva som er adlinks, annonse, reklameinntekter, produktplasering og hva som ikke er det selv. Det er nærliggende å tro at det meste som vises frem i bloggen er der for en grunn, hvis ikke vil jeg si at man heller er naiv. Hvis man blar seg bakover på antrekkene hennes er det lite klær og tilbehør som hun har kjøpt for over 1 år siden. Det ville vært naturlig å ha favoritter som er eldre enn 1 år, selv om moten forandrer seg så har man jo basic klær, smykker man legger sin elsk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. juli 2015 #14690 Del Skrevet 9. juli 2015 Er kritikktråden om henne fjernet midlertidig siden du trengte å opprette en ny tråd om henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. juli 2015 #14691 Del Skrevet 9. juli 2015 men mener du at siden hun har den Capsen i hånda så er dette skjult reklame.? Hadde det vært bedre om hun hadde den på hode? Jeg må faktisk spørre,fordi jeg skjønner ikke hvordan folk mener at dette kan være skjult reklame Måtte inn å se på innlegget og capsen ser virkelig ut som skjult reklame. Hvorfor ellers ha den med på to bilder? En hvor hun har den i hånden og en hvor den er plassert på et detaljbilde. Hun er proff, ingenting på bildene er der tilfeldig! Mener du virkelig å si at hun bare finner en caps som har ligget i skapet i lang tid og plasserer den i hånden for sin skyld? for så å legge den på forkostbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juli 2015 #14692 Del Skrevet 9. juli 2015 Er kritikktråden om henne fjernet midlertidig siden du trengte å opprette en ny tråd om henne? Neida, Gunvald opprettet denne i natt etter at det kom til en noe opphetet diskusjon over hva man skal diskutere og ikke i den andre FF-tråden. Tror det var mest ment som en spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. juli 2015 #14693 Del Skrevet 9. juli 2015 Neida, Gunvald opprettet denne i natt etter at det kom til en noe opphetet diskusjon over hva man skal diskutere og ikke i den andre FF-tråden. Tror det var mest ment som en spøk. Ok. Begynte å lure litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. juli 2015 #14694 Del Skrevet 9. juli 2015 Hun tjener jo penger på alt hun foretar seg, har på seg, viser frem, så her er vel i grunn ingenting utenfor diskusjonsrekkevidde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. juli 2015 #14695 Del Skrevet 9. juli 2015 Tråden er ryddet for reklame, brukerdebatt og svar til dette. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 9. juli 2015 #14696 Del Skrevet 9. juli 2015 Lol. Denne husker jeg godt. Folk fant jo fort ut at denne "Lars Andreas" var nettopp.. Lars Kristian.. At noe feiler fyren, absolutt. vent litt... HVA? Dette har jeg ikke fått med meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 9. juli 2015 #14697 Del Skrevet 9. juli 2015 Ettersom det er enkelte som påberoper seg retten til å bestemme hva den andre tråden skal handle om og ikke, synes jeg det er bedre å ha en egen. Så kan de av oss som ikke bare snakker bedrift holde oss unna her, og omvendt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. juli 2015 #14698 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Hun legger jo opp til at man ikke klarer å skille hva som er adlinks, annonse, reklameinntekter, produktplasering og hva som ikke er det selv. Det er nærliggende å tro at det meste som vises frem i bloggen er der for en grunn, hvis ikke vil jeg si at man heller er naiv. Hvis man blar seg bakover på antrekkene hennes er det lite klær og tilbehør som hun har kjøpt for over 1 år siden. Det ville vært naturlig å ha favoritter som er eldre enn 1 år, selv om moten forandrer seg så har man jo basic klær, smykker man legger sin elsk på. Er CBE selv istand til å skille hva som er annonse, reklame, produktplassering osv. etter alle disse årene med innholdsmarkedsføring? I det siste oppskrifts-onsdags innlegget hennes (fra igår) beskriver hun ikke bare at hun bruker blenderen sin til å lage noe, men hvilket MERKE blenderen er fra. Hvorfor er det viktig å få med hvor et arbeidsredskap kommer fra? Ville andre nevnt noe slikt midt i en setning når man forklarte en oppskrift for datteren eller venninnen sin? Er det naturlig? Jeg har ikke registrert om dette er en rød tråd i alle oppskriftene hun legger ut, det slo meg bare nå. At jeg da ender med å spekulere litt over dette med umerket produktplassering og produktomtale, og hvem som påvirkes, sier for min del kanskje noe om hvor innfløkt hele firma/person narrativet har blitt. Hvis hun regelmessig nevner merkenavnet på blenderen sin i annenhver oppskrift, eller ringene og klokkene hun bruker ofte på antrekksbildene, så påvirkes leseren. Merkenavnet fester seg enten man vil eller ei. Er det en plan bak dette? Eller kanskje skribenten automatisk skriver hvor hun har fått ting fra og hvilket merke det er fordi hun er "yrkesskadet"? Næh, det tror jeg ikke. Bøkene hun har gitt ut, var i hvert fall tidligere til stadighet avbildet utstilt et eller annet sted i bakgrunnen når hun la ut oppskrifter. Hvorfor det? At vedkommende er nødt til å "plassere" et eller annet i hvert bilde eller tekst, får i hvert fall meg til å tro at alt er plassert av en grunn, annonsert eller ikke. Det er brukt tid på bildene, de er nøye satt sammen, det som vises på bildene er ikke planløst slengt sammen. CBE tjener penger på innholdsmarkedsføring. På alle sosiale medier, og på bloggen. Til enhver tid. Så jo, enig med deg. Edit: Lagt til en setning. Endret 9. juli 2015 av Cornucopia 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 9. juli 2015 #14699 Del Skrevet 9. juli 2015 Virker jo som hun uansett får 300 spørsmål om hvor ALT er fra uansett. Hvor er skjørtet fra. Hvor er gaffelen fra. Hvor er koppen fra. Hvor er søppelbøtta di fra. Hva slags dopapir bruker du. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juli 2015 #14700 Del Skrevet 9. juli 2015 Er CBE selv istand til å skille hva som er annonse, reklame, produktplassering osv. etter alle disse årene med innholdsmarkedsføring? I det siste oppskrifts-onsdags innlegget hennes (fra igår) beskriver hun ikke bare at hun bruker blenderen sin til å lage noe, men hvilket MERKE blenderen er fra. Hvorfor er det viktig å få med hvor et arbeidsredskap kommer fra? Ville andre nevnt noe slikt midt i en setning når man forklarte en oppskrift for datteren eller venninnen sin? Er det naturlig? Jeg har ikke registrert om dette er en rød tråd i alle oppskriftene hun legger ut, det slo meg bare nå. At jeg da ender med å spekulere litt over dette med umerket produktplassering og produktomtale, og hvem som påvirkes, sier for min del kanskje noe om hvor innfløkt hele firma/person narrativet har blitt. Hvis hun regelmessig nevner merkenavnet på blenderen sin i annenhver oppskrift, eller ringene og klokkene hun bruker ofte på antrekksbildene, så påvirkes leseren. Merkenavnet fester seg enten man vil eller ei. Er det en plan bak dette? Eller kanskje skribenten automatisk skriver hvor hun har fått ting fra og hvilket merke det er fordi hun er "yrkesskadet"? Næh, det tror jeg ikke. Bøkene hun har gitt ut, var i hvert fall tidligere til stadighet avbildet utstilt et eller annet sted i bakgrunnen når hun la ut oppskrifter. Hvorfor det? At vedkommende er nødt til å "plassere" et eller annet i hvert bilde eller tekst, får i hvert fall meg til å tro at alt er plassert av en grunn, annonsert eller ikke. Det er brukt tid på bildene, de er nøye satt sammen, det som vises på bildene er ikke planløst slengt sammen. CBE tjener penger på innholdsmarkedsføring. På alle sosiale medier, og på bloggen. Til enhver tid. Så jo, enig med deg. Edit: Lagt til en setning. Stemmer, jeg har også lagt merke til dette at det påfallende ofte nevnes at ditt og datt er fra det og det merket i oppskriftene. Kan det være at det signaliseres til potensielle kunder/oppdragsgivere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg