Gjest faico Skrevet 1. juli 2015 #14461 Skrevet 1. juli 2015 Det er vel ingen her som har krevd hhv. beordret bloggeierne til noe som helst. Men når selv Statens Legemiddelsentral med flere reagerer, så er det ikke lenger bare et oppgulp fra de "bitre, feite, og mentalt forstyrrede KG-kaklehønene". At man fysisk er i stand til å ha sex, er ikke ensbetydende med at man psykisk begriper de eventuelle konsekvensene av dette. Og bare fordi man er over den seksuelle lavalder, gir heller ingen garanti for at man faktisk er så voksen at man skjønner de mulige følgene. Tyn?!? Har du lest kommentarfeltet og ymse nettdiskusjoner rundt bloggeren (og tenåringsmammaen) Rannveig Heitmann? Hvis du virkelig vil se tyn, så ta en titt der.er det ikke flere andre bloggere som har anbefalt samme produkt uten noe problem fra andre? 1
Kollontaj Skrevet 1. juli 2015 #14462 Skrevet 1. juli 2015 er det ikke flere andre bloggere som har anbefalt samme produkt uten noe problem fra andre? Jo, hva så? 10
Jobbermedbarn Skrevet 1. juli 2015 #14463 Skrevet 1. juli 2015 Den hvit ridderen er ute i ærend igjen:"men nå formidles det kun påstander som er gitt av leger og fysikere.. Caroline påstår ingenting" Skjermdump fra LKE sin twitter, det er tydeligvis her han tar diskusjonenhttp://imgur.com/Wivq7Eu Jeg ser han bruker argumenter (karolinska sykehus) som ble tilbakevist i kommentarfeltet til den svenske bloggeren! At et stort svensk (universitets?) sykehus anbefaler dette på samme linje som p-piller, kondom osv til seksuelt aktiv ungdom? Aldri i verden! 7
Cavatina Skrevet 1. juli 2015 #14464 Skrevet 1. juli 2015 (endret) er det ikke flere andre bloggere som har anbefalt samme produkt uten noe problem fra andre? Joda, NaturalCycles har vært i vinden flere ganger før som et ikke-godkjent prevensjonsmiddel.http://stoppapressarna.se/svenskabloggare/bloggarna-gor-reklam-preventinmedel-som-inte-ar-godkand Edit: Lagt til ekstra informasjon.Innlegget er redigert for spekulasjoner - Pavilion, mod Endret 1. juli 2015 av Pavilion 6
Gjest faico Skrevet 1. juli 2015 #14465 Skrevet 1. juli 2015 Jo, hva så?Bare lurte på om dette var riktig. Mente jeg hadde sett noen andre gjøre det samme,men ikke helt sett samme mediestormen. Ble litt i tvil på om jeg hadde sett riktig 1
Vitulina Skrevet 1. juli 2015 #14466 Skrevet 1. juli 2015 Bare lurte på om dette var riktig. Mente jeg hadde sett noen andre gjøre det samme,men ikke helt sett samme mediestormen. Ble litt i tvil på om jeg hadde sett riktig Mange lesere medfører et særskilt ansvar og selvfølgelig vil det generere mer kritikk når man atter en gang trår i salaten. 11
Jobbermedbarn Skrevet 1. juli 2015 #14467 Skrevet 1. juli 2015 Bare lurte på om dette var riktig. Mente jeg hadde sett noen andre gjøre det samme,men ikke helt sett samme mediestormen. Ble litt i tvil på om jeg hadde sett riktig Kan du linke til noen? Har kollegaer som jobber med ungdom og prevensjon som gjerne vil vite mest mulig om bloggere som uttaler seg om ting de absolutt ikke har fagkompetanse til og uttale seg om! 1
Gjest Bergensia Skrevet 1. juli 2015 #14468 Skrevet 1. juli 2015 (slett gjerne som avsporing, men tenkte det var greit å vite hvilke andre bloggere som har anbefalt dette) Bare for å lage en oversikt, disse bloggerne har også hatt annonseinnlegg for Natural Cycles: Casa Kaos, Mrs Hardy og Rannveig Heitmann. LKE mente det var 5 andre som også skrev om dette, men fant ikke flere i forbifarten
Jobbermedbarn Skrevet 1. juli 2015 #14469 Skrevet 1. juli 2015 (slett gjerne som avsporing, men tenkte det var greit å vite hvilke andre bloggere som har anbefalt dette) Bare for å lage en oversikt, disse bloggerne har også hatt annonseinnlegg for Natural Cycles:Casa Kaos, Mrs Hardy og Rannveig Heitmann. LKE mente det var 5 andre som også skrev om dette, men fant ikke flere i forbifarten Takk! Formidles videre til kollegaer! 1
LilleSnupp Skrevet 1. juli 2015 #14470 Skrevet 1. juli 2015 Må innrømme jeg trakk på smilebåndet over LKE sin påstand at oppslaget til Dagbladet handlet om hva som gir klikk (jf. twitter).. 7
Safiye Skrevet 1. juli 2015 #14471 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Endret 1. juli 2015 av Pavilion
nåmåjeg Skrevet 1. juli 2015 #14472 Skrevet 1. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod
SinEgenOnkel Skrevet 1. juli 2015 #14473 Skrevet 1. juli 2015 Selv om alle de andre bloggerne hopper utfor et stup, så må ikke CBE og LKE hoppe etter (selv om annonsører kaster penger etter dem). 10
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. juli 2015 #14474 Skrevet 1. juli 2015 Jeg skrev noen ord om Lov om medisinsk utsyr i kommentarfeltet til NaturalCycles-innlegget. De ble ikke godkjent.http://imgur.com/mvljuii Nei. Meget interessant lesing vedr. lovverket, også i allmenn sammenheng om profesjonelle bloggere som reklamerer for medisinsk utstyr.
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. juli 2015 #14475 Skrevet 1. juli 2015 er det ikke flere andre bloggere som har anbefalt samme produkt uten noe problem fra andre? Argumentet om at jammen alle andre har også gjort det er og blir ugyldig. Uvitenhet fritar en ikke for ansvar. Jeg håper samtlige bloggere som har reklamert for dette får seg en durabelig smekk over fingrene. Ikke bare har de brutt loven om medisinsk utstyr, men de har også ignorert sin plikt om å informere seg om lovverk.
Safiye Skrevet 1. juli 2015 #14476 Skrevet 1. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod 1
Kollontaj Skrevet 1. juli 2015 #14477 Skrevet 1. juli 2015 Det var da voldsomt til trådrydding de siste dagene, kan ikke huske å ha sett spekulasjoner over noe særlig? 23
pøbelsara Skrevet 1. juli 2015 #14478 Skrevet 1. juli 2015 Det var da voldsomt til trådrydding de siste dagene, kan ikke huske å ha sett spekulasjoner over noe særlig? Noen klarer bare ikke la være å spekulere i om herr og fru poster her inne. Derfor. 2
Kollontaj Skrevet 1. juli 2015 #14479 Skrevet 1. juli 2015 Noen klarer bare ikke la være å spekulere i om herr og fru poster her inne. Derfor. Ok.
jabx Skrevet 2. juli 2015 #14480 Skrevet 2. juli 2015 Hvorfor er dere så ivrige og krevende på at hun "bør" være så himla ydmyk og legge seg flat? Fordi det er på tide at hun faktisk står for feilene sine og gjør noe riktig for en gangs skyld? De gjør vel nøyaktig som de selv vil, og jeg beundrer dem for at de ikke skal jekke seg ned for å tilfredstille andre mennesker, uansett hvor mye pes de får for det. Du beundrer dem for at de lyver og svindler og manipulerer? 20
Anbefalte innlegg