Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest faico
Skrevet

Det er vel ingen her som har krevd hhv. beordret bloggeierne til noe som helst. Men når selv Statens Legemiddelsentral med flere reagerer, så er det ikke lenger bare et oppgulp fra de "bitre, feite, og mentalt forstyrrede KG-kaklehønene".

At man fysisk er i stand til å ha sex, er ikke ensbetydende med at man psykisk begriper de eventuelle konsekvensene av dette. Og bare fordi man er over den seksuelle lavalder, gir heller ingen garanti for at man faktisk er så voksen at man skjønner de mulige følgene.

Tyn?!? Har du lest kommentarfeltet og ymse nettdiskusjoner rundt bloggeren (og tenåringsmammaen) Rannveig Heitmann? Hvis du virkelig vil se tyn, så ta en titt der.

er det ikke flere andre bloggere som har anbefalt samme produkt uten noe problem fra andre?
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke flere andre bloggere som har anbefalt samme produkt uten noe problem fra andre?

Jo, hva så?

• Liker 10
Skrevet

Den hvit ridderen er ute i ærend igjen:

"men nå formidles det kun påstander som er gitt av leger og fysikere.. Caroline påstår ingenting"

Skjermdump fra LKE sin twitter, det er tydeligvis her han tar diskusjonen

http://imgur.com/Wivq7Eu

Jeg ser han bruker argumenter (karolinska sykehus) som ble tilbakevist i

kommentarfeltet til den svenske bloggeren! At et stort svensk (universitets?)

sykehus anbefaler dette på samme linje som p-piller, kondom osv til seksuelt

aktiv ungdom? Aldri i verden!

• Liker 7
Skrevet (endret)

Joda, NaturalCycles har vært i vinden flere ganger før som et ikke-godkjent prevensjonsmiddel.

http://stoppapressarna.se/svenskabloggare/bloggarna-gor-reklam-preventinmedel-som-inte-ar-godkand

Edit: Lagt til ekstra informasjon.

Innlegget er redigert for spekulasjoner

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 6
Gjest faico
Skrevet

Jo, hva så?

Bare lurte på om dette var riktig. Mente jeg hadde sett noen andre gjøre det samme,men ikke helt sett samme mediestormen. Ble litt i tvil på om jeg hadde sett riktig
  • Liker 1
Skrevet

Bare lurte på om dette var riktig. Mente jeg hadde sett noen andre gjøre det samme,men ikke helt sett samme mediestormen. Ble litt i tvil på om jeg hadde sett riktig

Mange lesere medfører et særskilt ansvar og selvfølgelig vil det generere mer kritikk når man atter en gang trår i salaten.

• Liker 11
Skrevet

Kan du linke til noen? Har kollegaer som jobber med ungdom og prevensjon

som gjerne vil vite mest mulig om bloggere som uttaler seg om ting de absolutt

ikke har fagkompetanse til og uttale seg om!

• Liker 1
Gjest Bergensia
Skrevet

(slett gjerne som avsporing, men tenkte det var greit å vite hvilke andre bloggere som har anbefalt dette)

Bare for å lage en oversikt, disse bloggerne har også hatt annonseinnlegg for Natural Cycles:

Casa Kaos, Mrs Hardy og Rannveig Heitmann. LKE mente det var 5 andre som også skrev om dette, men fant ikke flere i forbifarten

Skrevet

(slett gjerne som avsporing, men tenkte det var greit å vite hvilke andre bloggere som har anbefalt dette)

Bare for å lage en oversikt, disse bloggerne har også hatt annonseinnlegg for Natural Cycles:

Casa Kaos, Mrs Hardy og Rannveig Heitmann. LKE mente det var 5 andre som også skrev om dette, men fant ikke flere i forbifarten

Takk! Formidles videre til kollegaer!

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme jeg trakk på smilebåndet over LKE sin påstand at oppslaget til Dagbladet handlet om hva som gir klikk (jf. twitter)..

• Liker 7
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Skrevet

- Pavilion, mod

Skrevet

Selv om alle de andre bloggerne hopper utfor et stup, så må ikke CBE og LKE hoppe etter (selv om annonsører kaster penger etter dem).

• Liker 10
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Jeg skrev noen ord om Lov om medisinsk utsyr i kommentarfeltet til NaturalCycles-innlegget. De ble ikke godkjent.

http://imgur.com/mvljuii

Nei.

Meget interessant lesing vedr. lovverket, også i allmenn sammenheng om profesjonelle bloggere som reklamerer for medisinsk utstyr.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Argumentet om at jammen alle andre har også gjort det er og blir ugyldig. Uvitenhet fritar en ikke for ansvar.

Jeg håper samtlige bloggere som har reklamert for dette får seg en durabelig smekk over fingrene. Ikke bare har de brutt loven om medisinsk utstyr, men de har også ignorert sin plikt om å informere seg om lovverk.

Skrevet

- Pavilion, mod

• Liker 1
Skrevet

Det var da voldsomt til trådrydding de siste dagene, kan ikke huske å ha sett spekulasjoner over noe særlig?

• Liker 23
Skrevet

Det var da voldsomt til trådrydding de siste dagene, kan ikke huske å ha sett spekulasjoner over noe særlig?

Noen klarer bare ikke la være å spekulere i om herr og fru poster her inne. Derfor.

• Liker 2
Skrevet

Noen klarer bare ikke la være å spekulere i om herr og fru poster her inne. Derfor.

Ok.

Skrevet

Hvorfor er dere så ivrige og krevende på at hun "bør" være så himla ydmyk og legge seg flat?

Fordi det er på tide at hun faktisk står for feilene sine og gjør noe riktig for en gangs skyld?

De gjør vel nøyaktig som de selv vil, og jeg beundrer dem for at de ikke skal jekke seg ned for å tilfredstille andre mennesker, uansett hvor mye pes de får for det.

Du beundrer dem for at de lyver og svindler og manipulerer?

• Liker 20
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...