A.s Skrevet 11. januar 2015 #5081 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var du som snakket om Caroline, så jeg forstår ikke helt hva du prøver å få fram her? Mange mennesker med spiseforstyrrelser sliter med sykdommen i årevis, enkelte hele livet. I trådene om Caroline på KG trekkes det stadig fram at hun har slitt med dette - men hetsen og forfølgelsen fortsetter med uforminsket styrke allikevel. Det er endel mennesker her som virkelig burde gå i seg selv. Synes ikke folk skal ta seg tid til å svare deg, da jeg ser på dette som et innlegg som er like usaklig og ukonstruktiv som alle personlige angrep som kan dukke opp innimellom, en distraksjon fra sakens kjerne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 11. januar 2015 #5082 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg forstår ikke hvorfor du prøver å avlede oppmerksomheten fra temaet som diskuteres nå - nemlig egenkomponerte kommentarer i kommentarfelt. Enig. Dårlig debattskikk og hersketeknikk er det det er. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 11. januar 2015 #5083 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Er det ingen andre som har gått inn og lest i kommentarfeltet og kildekoden på fotballfruens blogg her: http://web.archive.org/web/20130123073130/http://fotballfrue.no/2013/01/15/15-steg-til-treningsglede/#comments ? Det er bl.a. folk som er kritiske til fettprosenten til fotballfruen, og så kommer det en "lege" inn og gir "Fotballfruen" en endelig bekreftelse på at hun/de har rett. Problemet er bare at hvis man går inn på kildekoden, så er det noen med admin-tilgang som har svart som denne legen. Anbefaler folk å ta seg en tur inn å sjekke nærmere denne. Veldig kritikkverdig. Og denne ligger nå som bevis der alle selv kan se... Håper journalistene ser dette!!! Å utgi seg for å være en lege som hevder at graviditet (og dermed implistt også muligheten for å bli gravid) ikke har noe som helst med fettprosent å gjøre - attpåtil i et forum hvor en betydelig andel av leserne er unge jenter - er helt sinnsykt! Endret 11. januar 2015 av Honeydew 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 11. januar 2015 #5084 Del Skrevet 11. januar 2015 Kunne det hatt noe for seg å kontakte Eirik Eikefjord i BT? Hun skrev en temmelig god kommentar om Fotballfruens perfeksjonssprekk i anledning bilderedigeringen. Sannsynligvis har hun fått snusen i det allerede, men alle liker litt smiger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 11. januar 2015 #5085 Del Skrevet 11. januar 2015 https://twitter.com/bevisbilder Kom akkurat over denne. Ganske greit å se på for de som enda tror det er kun er får bilder og ubetydelige retusjeringer som ble gjort. Jeg synes faktisk at mye av det var ganske ubetydelige retusjeringer. Flere ganger måtte jeg virkelig studere bildene for å legge merke til forskjellene. Men med det sagt, så er det selvsagt ikke greit at hun lyver om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5086 Del Skrevet 11. januar 2015 Vet ikke. Det er først og fremst firmaet de to driver, har drevet, som er tema her. Ikke bare henne. Synes det var merkelig å plutselig bytte navn på tråd senere i tråden og synd når så mange av oss har kontaktet så mange medier og personer og henvist til det trådnavnet. Vi har jobbet så hardt for å nå medier og få saken ut. Jeg har skrevet til Moderator i Ris og Ros så håper de bytter om igjen. Hehe, ja det var det jeg også prøvde å si, er helt enig med deg her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 #5087 Del Skrevet 11. januar 2015 Håper journalistene ser dette!!! Å utgi seg for å være en lege som hevder at graviditet (og dermed implistt også muligheten for å bli gravid) ikke har noe som helst med fettprosent å gjøre - attpåtil i et forum hvor en betydelig andel av leserne er unge jenter - er helt sinnsykt! Kommer ikke inn på linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 11. januar 2015 #5088 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvor er hetsen? Hvor er forfølgelsen? Hvis du anser det som skrives her inne som hets og forfølgelse, så råder jeg deg til å ta en titt i historiebøkene slik at du faktisk lærer deg hva forfølgelse og hets betyr. Hun, samt ektemann, har i ettertid gått ut og hevdet at hun ikke hadde noen spiseforstyrrelse, kun et anstrengt forhold til mat. Og det er ingen her inne på de siste 30-40 sidene som har "hetset" eller "forfulgt" CBE grunnet en angivelig spiseforstyrrelse. Jeg forstår ikke hvorfor du prøver å avlede oppmerksomheten fra temaet som diskuteres nå - nemlig egenkomponerte kommentarer i kommentarfelt. Vet du hvor mange ganger Caroline-tråder er blitt moderert og til slutt slettet? Og til ditt siste avsnitt - det var ikke jeg som begynte å dra fram bilderedigeringen på nytt .. Du bør kanskje lese litt i tråden som du engasjerer deg i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor112 Skrevet 11. januar 2015 #5089 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg sender min tyske venn Andy på saken! Jeg digger Andy :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 11. januar 2015 #5090 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Kommer ikke inn på linken? Ser ut som http://web.archive.org/er nede for øyeblikket. Kommer meg ikke inn jeg heller. Edit: Virker nå. Endret 11. januar 2015 av annepannesjoko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5091 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg synes faktisk at mye av det var ganske ubetydelige retusjeringer. Flere ganger måtte jeg virkelig studere bildene for å legge merke til forskjellene. Men med det sagt, så er det selvsagt ikke greit at hun lyver om det. Det man reagerer på er altså bilderedigeringen kombinert med daglige konsekvente løgner i kommentarfeltet om at hun absolutt ikle redigerer annet enn lys ( fy, hvordan kan noen tro det) , og en blogg der fokuset er kropp/trening/ mat og hennes budskap er å være sunn mens hun redigerer kroppen tynnere , lyger om det, og samtidig håver inn penger på det hele 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5092 Del Skrevet 11. januar 2015 Vet du hvor mange ganger Caroline-tråder er blitt moderert og til slutt slettet? Og til ditt siste avsnitt - det var ikke jeg som begynte å dra fram bilderedigeringen på nytt .. Du bør kanskje lese litt i tråden som du engasjerer deg i? Om du skal argumentere imot denne tråden bør du jo holde deg til denne tråden og ikke "tråder på kg" , som ikke eksisterer. Her er en tråd, og den holdes saklig, godt moderert av moderatorer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 11. januar 2015 #5093 Del Skrevet 11. januar 2015 Det man reagerer på er altså bilderedigeringen kombinert med daglige konsekvente løgner i kommentarfeltet om at hun absolutt ikle redigerer annet enn lys ( fy, hvordan kan noen tro det) , og en blogg der fokuset er kropp/trening/ mat og hennes budskap er å være sunn mens hun redigerer kroppen tynnere , lyger om det, og samtidig håver inn penger på det hele Ja, jeg forstår, og jeg er som sagt enig i at det er galt av henne å lyve om det, men selve retusjeringen var i mine øyne ikke særlig ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 11. januar 2015 #5094 Del Skrevet 11. januar 2015 Vet du hvor mange ganger Caroline-tråder er blitt moderert og til slutt slettet? Og til ditt siste avsnitt - det var ikke jeg som begynte å dra fram bilderedigeringen på nytt .. Du bør kanskje lese litt i tråden som du engasjerer deg i? LFM får svare for seg, men dette fikk jeg bare lyst til å kommentere kjapt. Mange av oss, inkludert meg, har tidligere kritisert mye av det som blir skrevet i tråder om FF/CBE. Grunnen til at jeg likevel velger å engasjere meg i denne tråden, NÅ, er fordi den faktisk har tatt en veldig konstruktiv vending, både når det gjelder tonen generelt, og når det gjelder hva som kritiseres. Jeg ser ikke bort fra at flere, i likhet med meg, har gruet seg litt for å delta i tråder om denne bloggen, men nå som tråden (etter min mening) har tatt den vendingen det har, så synes jeg det er litt uryddig av deg å sammenligne debatten som pågår nå med hvordan andre FF-tråder tidvis har vært. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5095 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, jeg forstår, og jeg er som sagt enig i at det er galt av henne å lyve om det, men selve retusjeringen var i mine øyne ikke særlig ille. Nei, jeg forstår, du får ha din mening om det. Jeg synes at å si at man redigerer bare lys daglig til alle lesere som spør, og la andre "lesere" hakke på personen som i hele tatt våger spørre, for å egentlig kutte halve ryggen, gjøre hele kroppen smalere, midjen smalere, lage thighgap, huden totalforandret, er en stor sak. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 11. januar 2015 #5096 Del Skrevet 11. januar 2015 Godt blogg-innlegg, anbefales: http://eliseadeleine.blogg.no/1420190497_snikamerikanisering_u.html 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 11. januar 2015 #5097 Del Skrevet 11. januar 2015 Nei, jeg forstår, du får ha din mening om det. Jeg synes at å si at man redigerer bare lys daglig til alle lesere som spør, og la andre "lesere" hakke på personen som i hele tatt våger spørre, for å egentlig kutte halve ryggen, gjøre hele kroppen smalere, midjen smalere, lage thighgap, huden totalforandret, er en stor sak. Mye av dette er jo en helt normalt retusjering, og det er jo ikke akkurat slik at hun har redigert seg til det ugjenkjennelige. Det meste er jo kun småjusteringer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 11. januar 2015 #5098 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, det stemmer. Men fant nettopp en Tarjei Berg med det nummeret og med bopel i Tromsø. Dog, med tanke på hva det paret i Siljan har gjort tidligere, så er det best å være føre var. Han har samme etternavn som Caroline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2015 #5099 Del Skrevet 11. januar 2015 En ting er brennsikkert; noen kommer til å bli pensum på journalist -og PR-studier fremover. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5100 Del Skrevet 11. januar 2015 Vet du hvor mange ganger Caroline-tråder er blitt moderert og til slutt slettet? Og til ditt siste avsnitt - det var ikke jeg som begynte å dra fram bilderedigeringen på nytt .. Du bør kanskje lese litt i tråden som du engasjerer deg i? Jeg skal svare på spørsmålet ditt hvis du svarer på spørsmålene mine vedr. den hetsen og forfølgelsen du mener CBE har vært utsatt for i denne tråden. Å bruke tidligere tråder som har tatt opp temaer urelatert til det som diskuteres i denne blir for søkt. Det var forøvrig en annen debattant som henviste til en twitter-link hvor det ligger bevis for bilderedigeringene. Ikke noe mer. Det var du som begynte å diskutere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg