Gjest Bergensia Skrevet 11. januar 2015 #5061 Del Skrevet 11. januar 2015 Ok - så du mener at hun ikke er helt frisk? Vet du hva en sånn heksejakt kan gjøre med et menneske som ikke er helt frisk? Seriøst, Triangel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 #5062 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) ..og særlig at en høyesterettsdommer sitter på KG og svarer på slikt....tror ikke det! Tenk at jeg finner dette så himla underholdende (og provoserende, innrømmer det!)! Endret 11. januar 2015 av kisskissbangbang 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 11. januar 2015 #5063 Del Skrevet 11. januar 2015 ..og særlig at en høyesterettsdommer sitter på KG og svarer på slikt....tror ikke det! Tror hun var ironisk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Alvea Skrevet 11. januar 2015 Populært innlegg #5064 Del Skrevet 11. januar 2015 ..og særlig at en høyesterettsdommer sitter på KG og svarer på slikt....tror ikke det! Oi.. Noen hacket meg og latet som at de var det. Det var ikke meg som skrev den.. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 11. januar 2015 #5065 Del Skrevet 11. januar 2015 Ok - så du mener at hun ikke er helt frisk? Vet du hva en sånn heksejakt kan gjøre med et menneske som ikke er helt frisk? Jeg mener ingenting om henne, men jeg mener mye om firmaet hun drifter sammen med mannen sin. Om dette gjør noe med personene bak bør de finne seg en annen inntektskilde. Men siden du har lyst til å diskutere personen Caroline: Hun har sjøl gått ut i media og bekreftet at hun har slitt med spiseforstyrrelser, og hun har hengt på pro-ana-sider. Hva med hennes lesere som ikke er helt friske? Ei gift mor bør ikke sitte å redigere seg tynnere. Synes du virkelig det? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 11. januar 2015 #5066 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Det jeg også tenker nå er at nå er det jo enda større nyhetsverdi i dette. Skandale-ektepret hevder seg hacket i årevis? Det bør jo faktisk bli etterforskning og eventuell rettsak ut av dette. Endret 11. januar 2015 av Tjukk Norris 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5067 Del Skrevet 11. januar 2015 Oi.. Noen hacket meg og latet som at de var det. Det var ikke meg som skrev den.. Shit happens lizzm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. januar 2015 #5068 Del Skrevet 11. januar 2015 Tror hun var ironisk. My bad Hodet er midlertidig ute av drift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. januar 2015 #5069 Del Skrevet 11. januar 2015 Oi.. Noen hacket meg og latet som at de var det. Det var ikke meg som skrev den.. Det var det jeg visste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 11. januar 2015 #5070 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg mener ingenting om henne, men jeg mener mye om firmaet hun drifter sammen med mannen sin. Om dette gjør noe med personene bak bør de finne seg en annen inntektskilde. Men siden du har lyst til å diskutere personen Caroline: Hun har sjøl gått ut i media og bekreftet at hun har slitt med spiseforstyrrelser, og hun har hengt på pro-ana-sider. Hva med hennes lesere som ikke er helt friske? Ei gift mor bør ikke sitte å redigere seg tynnere. Synes du virkelig det? Det var du som snakket om Caroline, så jeg forstår ikke helt hva du prøver å få fram her? Mange mennesker med spiseforstyrrelser sliter med sykdommen i årevis, enkelte hele livet. I trådene om Caroline på KG trekkes det stadig fram at hun har slitt med dette - men hetsen og forfølgelsen fortsetter med uforminsket styrke allikevel. Det er endel mennesker her som virkelig burde gå i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. januar 2015 #5071 Del Skrevet 11. januar 2015 Hun burde jo ha vunnet skal vi danse da, med 100 000 lesere daglig?? Eller 350 000 følgere på instagram....just saying. Hvor var fansen på Skal vi danse?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 11. januar 2015 #5072 Del Skrevet 11. januar 2015 ..og særlig at en høyesterettsdommer sitter på KG og svarer på slikt....tror ikke det! Tok du dette seriøst eller drepte du spøken med vilje? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5073 Del Skrevet 11. januar 2015 Haha ja, ikke sant. Hva ville en hacker med admintilgang gjort? Ikke skrevet " du har flott teknikk, hilsen PT åge" ihvertfall. Jeg måtte le her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 11. januar 2015 #5074 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg har så lyst til å se hud-bildet! Er det noen som har det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 11. januar 2015 #5075 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var du som snakket om Caroline, så jeg forstår ikke helt hva du prøver å få fram her? Mange mennesker med spiseforstyrrelser sliter med sykdommen i årevis, enkelte hele livet. I trådene om Caroline på KG trekkes det stadig fram at hun har slitt med dette - men hetsen og forfølgelsen fortsetter med uforminsket styrke allikevel. Det er endel mennesker her som virkelig burde gå i seg selv. Har det falt deg inn at det ikke nødvendigvis er de samme personene? Atså. De som hetser henne pga av utseendet osv (noe som er usmakelig oppførsel) ikke nødvendigvis er de samme som sier at fruen sliter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 11. januar 2015 #5076 Del Skrevet 11. januar 2015 Hun burde jo ha vunnet skal vi danse da, med 100 000 lesere daglig?? Eller 350 000 følgere på instagram....just saying. Hvor var fansen på Skal vi danse?? Det har hun jo allerede svart på selv, de sluttet å stemme fordi de var lei av at hun var så fraværende på bloggen. De savnet henne, rett og slett. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 11. januar 2015 #5077 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var du som snakket om Caroline, så jeg forstår ikke helt hva du prøver å få fram her? Mange mennesker med spiseforstyrrelser sliter med sykdommen i årevis, enkelte hele livet. I trådene om Caroline på KG trekkes det stadig fram at hun har slitt med dette - men hetsen og forfølgelsen fortsetter med uforminsket styrke allikevel. Det er endel mennesker her som virkelig burde gå i seg selv. Leser du kun det du vil? De som hetser får stå for det, men man kan ikke kneble resten av brukerne og overse kritikk og bidrag som er saklig fordi noen hetser. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5078 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var du som snakket om Caroline, så jeg forstår ikke helt hva du prøver å få fram her? Mange mennesker med spiseforstyrrelser sliter med sykdommen i årevis, enkelte hele livet. I trådene om Caroline på KG trekkes det stadig fram at hun har slitt med dette - men hetsen og forfølgelsen fortsetter med uforminsket styrke allikevel. Det er endel mennesker her som virkelig burde gå i seg selv. Det er ingen her som diskuterer Carolines dårlige selvtillit og spiseproblemer. Vi diskuterer en millionbedrift av to personer som bruker skitne metoder til å tjene penger. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5079 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var du som snakket om Caroline, så jeg forstår ikke helt hva du prøver å få fram her? Mange mennesker med spiseforstyrrelser sliter med sykdommen i årevis, enkelte hele livet. I trådene om Caroline på KG trekkes det stadig fram at hun har slitt med dette - men hetsen og forfølgelsen fortsetter med uforminsket styrke allikevel. Det er endel mennesker her som virkelig burde gå i seg selv. Hvor er hetsen? Hvor er forfølgelsen? Hvis du anser det som skrives her inne som hets og forfølgelse, så råder jeg deg til å ta en titt i historiebøkene slik at du faktisk lærer deg hva forfølgelse og hets betyr. Hun, samt ektemann, har i ettertid gått ut og hevdet at hun ikke hadde noen spiseforstyrrelse, kun et anstrengt forhold til mat. Og det er ingen her inne på de siste 30-40 sidene som har "hetset" eller "forfulgt" CBE grunnet en angivelig spiseforstyrrelse. Jeg forstår ikke hvorfor du prøver å avlede oppmerksomheten fra temaet som diskuteres nå - nemlig egenkomponerte kommentarer i kommentarfelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 11. januar 2015 #5080 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg har så lyst til å se hud-bildet! Er det noen som har det? https://twitter.com/bevisbilder/status/548954577064976384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg