Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så beleilig å bli hacket av kun sympatisører. Helt gull.

Ja, og leger og jurister uden sosiale antenner!

:ler:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg klør i fingrene etter å kommentere i den tråden på "Smått og stort om sosiale medier", men vil helst ikke ha ekteparet i fanget...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettopp

Sier de at de er blitt hacket? Er det forklaringen? OMG sier jeg bare.

Nei, Trine Grung sier det, de sier ingenting, men selger ryggsekker akkurat nå.

Endret av Nettopp
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være gode og snille hackere dette da? Ha ha, ikke snakk om at hacking foregår på den måten her. Må være første gang i historien ihvertfall.

Ja herregud. Jeg bare rister på hodet. For noen idioter. Virkelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, jeg klør i fingrene etter å kommentere i den tråden på "Smått og stort om sosiale medier", men vil helst ikke ha ekteparet i fanget...

Gjør det. Får du melding i etterkant viser det bare hvor smålig de er

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er så tåpelig at jeg har ikke ord. Om noen i det hele tatt skulle giddet å hacke dem, hvorfor I ALL VERDEN skulle de brukt den muligheten til å kommentere under admin og skrive "fantastisk og informativ artikkel Lars-Kristian" og "perfekt teknikk Caroline"????

Nemlig!

Hvorfor skulle liksom-hackeren hacke seg inn for å skrive de kommentarene? De kunne jo vedkommende skrevet under alias åkkesom.

En hacker har jo ingenting å tjene på å legge inn kommentarene som er lagt inn. Eller jo.. måtte være en svææææært tålmodig hacker som venter i flere år i håp på at noen sjalue kjerringer skal finne det ut.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hverken ekspert på hacking eller andre trikse-fikse-ting på nettet.

Men jeg har da fått med meg følgende: Hackere opptrer sjelden (aldri?) som fans/støttespillere på sidene de hacker.

Hvorfor hacke seg inn på 1-2 blogger - kun for å støtte opp om meningene til bloggenes eier? Gjennom flere år? Denne hackeren vil jeg gjerne møte. Jeg tror han/hun er en veldig unik person.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke til en bufret versjon på den tråden hvor Trine skriver? Jeg kan som sagt ikke kommentere ettersom jeg kjenner eksmannen hennes privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nettopp

Kan noen linke til en bufret versjon på den tråden hvor Trine skriver? Jeg kan som sagt ikke kommentere ettersom jeg kjenner eksmannen hennes privat.

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/771292012954256/

Edit: misforsto spørsmålet ditt. Men her er lenka til FB-gruppa og diskusjonen for den som vil kommentere.

Endret av Nettopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir forbanna av tanken på at de skal klare å ro seg ut av dette ved å skylde på hackere.

Er det mulig???
Håper virkelig de blir tatt for dette..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvutnevnt ekspert sosiale medier Trine Grung mener å ha opplysninger om at de er hacket. Nuvel...

Diskusjonen ligger på "Stort og smått om sosiale medier i Norge" på Facebook, rundt whatahell-bloggen.

Hacket av en og samme person over en 5-årsperiode, minimum? Som skriver helt likt som Caroline og LK?

Såpass utrolig historie at jeg ville tipset verdenspressen var jeg dem.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nei, Trine Grung sier det, de sier ingenting, men selger ryggsekker akkurat nå.

Som ikke er merket som reklame øverst i innlegget forøvrig.

Vil hun ikke lære eller evner hun ikke å lære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Merker jeg blir forbanna av tanken på at de skal klare å ro seg ut av dette ved å skylde på hackere.

Er det mulig???

Håper virkelig de blir tatt for dette..

Dersom media velger å ta tak i det, så kommer de sikkert til å ta kontakt med datakyndige folk som kommer til å si noe sånt som at de eneste som har hacket FF-bloggen er ekteparet Eriksen selv. Foreløpig er det bare Grung som har vært ute og sugd til seg litt oppmerksomhet. Det eneste vi kan gjøre er å vente på et mottrekk fra Siljan-duetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hylekoret fansen hennes støtter henne uansett, så ikke mye en kan gjøre. De er fullstendig oppslukt i hennes verden, så vet ikke hvilken nyhet de måtte høre før de blir omvendt.

En ting er sikkert: handler ikke en eneste ting eller ferie fra der hun blir sponset.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...