Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5001 Del Skrevet 11. januar 2015 NEI. Ikke med mindre du eier google. Takk! Oi, da blir det vel enda vanskeligere å bevise hækkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 11. januar 2015 #5002 Del Skrevet 11. januar 2015 Så beleilig å bli hacket av kun sympatisører. Helt gull. Ja, og leger og jurister uden sosiale antenner! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. januar 2015 #5003 Del Skrevet 11. januar 2015 Sier de at de er blitt hacket? Er det forklaringen? OMG sier jeg bare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 11. januar 2015 #5004 Del Skrevet 11. januar 2015 Åååå, jeg klør i fingrene etter å kommentere i den tråden på "Smått og stort om sosiale medier", men vil helst ikke ha ekteparet i fanget... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 11. januar 2015 #5005 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Sier de at de er blitt hacket? Er det forklaringen? OMG sier jeg bare. Nei, Trine Grung sier det, de sier ingenting, men selger ryggsekker akkurat nå. Endret 11. januar 2015 av Nettopp 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. januar 2015 #5006 Del Skrevet 11. januar 2015 Må være gode og snille hackere dette da? Ha ha, ikke snakk om at hacking foregår på den måten her. Må være første gang i historien ihvertfall. Ja herregud. Jeg bare rister på hodet. For noen idioter. Virkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 11. januar 2015 #5007 Del Skrevet 11. januar 2015 http://www.camillapihl.no/2015/01/08/change-scenery/#comments Feigt svar fra camilla pihl ang denne saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 11. januar 2015 #5008 Del Skrevet 11. januar 2015 Åååå, jeg klør i fingrene etter å kommentere i den tråden på "Smått og stort om sosiale medier", men vil helst ikke ha ekteparet i fanget... Gjør det. Får du melding i etterkant viser det bare hvor smålig de er 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 11. januar 2015 #5009 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvis de har blitt hacket kan vi vel se frem til både anmeldelse og domfellelse? Gleder meg til å følge den rettssaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. januar 2015 #5010 Del Skrevet 11. januar 2015 Det her er så tåpelig at jeg har ikke ord. Om noen i det hele tatt skulle giddet å hacke dem, hvorfor I ALL VERDEN skulle de brukt den muligheten til å kommentere under admin og skrive "fantastisk og informativ artikkel Lars-Kristian" og "perfekt teknikk Caroline"???? Nemlig! Hvorfor skulle liksom-hackeren hacke seg inn for å skrive de kommentarene? De kunne jo vedkommende skrevet under alias åkkesom. En hacker har jo ingenting å tjene på å legge inn kommentarene som er lagt inn. Eller jo.. måtte være en svææææært tålmodig hacker som venter i flere år i håp på at noen sjalue kjerringer skal finne det ut. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 11. januar 2015 #5011 Del Skrevet 11. januar 2015 Åh jeg må le. Noe av det latterligste jeg har lest på lenge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 11. januar 2015 #5012 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå er jeg hverken ekspert på hacking eller andre trikse-fikse-ting på nettet. Men jeg har da fått med meg følgende: Hackere opptrer sjelden (aldri?) som fans/støttespillere på sidene de hacker. Hvorfor hacke seg inn på 1-2 blogger - kun for å støtte opp om meningene til bloggenes eier? Gjennom flere år? Denne hackeren vil jeg gjerne møte. Jeg tror han/hun er en veldig unik person. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 11. januar 2015 #5013 Del Skrevet 11. januar 2015 Kan noen linke til en bufret versjon på den tråden hvor Trine skriver? Jeg kan som sagt ikke kommentere ettersom jeg kjenner eksmannen hennes privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5014 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg sender min tyske venn Andy på saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 11. januar 2015 #5015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Kan noen linke til en bufret versjon på den tråden hvor Trine skriver? Jeg kan som sagt ikke kommentere ettersom jeg kjenner eksmannen hennes privat. https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/771292012954256/ Edit: misforsto spørsmålet ditt. Men her er lenka til FB-gruppa og diskusjonen for den som vil kommentere. Endret 11. januar 2015 av Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 11. januar 2015 #5016 Del Skrevet 11. januar 2015 Merker jeg blir forbanna av tanken på at de skal klare å ro seg ut av dette ved å skylde på hackere. Er det mulig??? Håper virkelig de blir tatt for dette.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 11. januar 2015 #5017 Del Skrevet 11. januar 2015 Selvutnevnt ekspert sosiale medier Trine Grung mener å ha opplysninger om at de er hacket. Nuvel... Diskusjonen ligger på "Stort og smått om sosiale medier i Norge" på Facebook, rundt whatahell-bloggen. Hacket av en og samme person over en 5-årsperiode, minimum? Som skriver helt likt som Caroline og LK? Såpass utrolig historie at jeg ville tipset verdenspressen var jeg dem. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5018 Del Skrevet 11. januar 2015 Nei, Trine Grung sier det, de sier ingenting, men selger ryggsekker akkurat nå. Som ikke er merket som reklame øverst i innlegget forøvrig. Vil hun ikke lære eller evner hun ikke å lære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 11. januar 2015 #5019 Del Skrevet 11. januar 2015 Merker jeg blir forbanna av tanken på at de skal klare å ro seg ut av dette ved å skylde på hackere. Er det mulig??? Håper virkelig de blir tatt for dette.. Dersom media velger å ta tak i det, så kommer de sikkert til å ta kontakt med datakyndige folk som kommer til å si noe sånt som at de eneste som har hacket FF-bloggen er ekteparet Eriksen selv. Foreløpig er det bare Grung som har vært ute og sugd til seg litt oppmerksomhet. Det eneste vi kan gjøre er å vente på et mottrekk fra Siljan-duetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. januar 2015 #5020 Del Skrevet 11. januar 2015 Men hylekoret fansen hennes støtter henne uansett, så ikke mye en kan gjøre. De er fullstendig oppslukt i hennes verden, så vet ikke hvilken nyhet de måtte høre før de blir omvendt. En ting er sikkert: handler ikke en eneste ting eller ferie fra der hun blir sponset. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg