Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg er litt fristet til å sende magasiner og andre medier disse bevisene. Jeg regner med at saken blir nevnt i media, men hvis den ikke blir det, synes jeg uansett redaksjonene bør kjenne til alt hun nekter å svare på. Det må jo etter hvert bli vanskelig for henne å stille opp på portettintervjuer etc når det er mange temaer hun nekter å svare oppriktig om? Jeg har iallfall ingen interesse av å lese flere tilslørte løgner fra den dama. Tipper dette kommer veldig ubeleilig for henne, hun har jo uten tvil blitt mer kjent etter "Skal vi danse" og diverse tv-opptredener. Peter Peters uttalte jo at de ønsket å fortsette å bygge opp merkevaren CBE, det blir vanskelig uten drahjelp fra mediene.

Endret av Kate*
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde hun akkurat profilen sin privat på insta? Plutselig kunne ikke jeg se den via webstagram iallefall

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre stykk fra LKs blogg:

#13 - Roser seg selv - http://postimg.org/image/ypzby8azt/full/

#14 - Bekkevold fortjener "kule i pannen" - http://postimg.org/image/psj7em7xl/full/

#15 - Kjært barn har mange navn - http://postimg.org/image/ds3yhdgon/full/

Ojojoj! Dere som har sendt til ting media, send den med en "kule i panna" også!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko

Jeg mente at de som svarer blodfansen gjerne må legge ut lenke til bilder med bevis eller diskusjonen her :)

Ser at det er gjort to forsøk på å linke til diskusjonen her. Begge ble slettet etter noen minutter. Den siste akkurat nå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg undres på om CBE og LKE noen gang har tenkt over konsekvensene av sine ugjerninger. En ting er at det rammer dem, men det rammer også indirekte uskyldige tredjeparter - familie og venner.

Selv om disse tredjepartene er uskyldige (dog kan man kan undre seg over at voksne personer ikke har tatt tak i dette tidligere, eller kjenner de CBE og LKE virkelig dårlig?), så får de ufrivillig (og i enkeltes tilfeller helt uberettighet) et stigma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Dette sendte jeg nettopp til VG:

Lars Kristian Eriksen - kanskje mer kjent som ektemaken til Caroline "Fotballfrue" Berg Eriksen truet en tidligere samarbeidskollega med at vedkommende fortjente "ei kule i pannen". Dette er kommet frem i avsløringa om at såvel Caroline Berg Eriksen som Lars Kristian Eriksen har bedrevet utstrakt kommentering i kommentarfeltene i sine respektive blogger, dog under alias for å støtte oppunder egne utsagn, samt nedverdige motdebattanter.
Link til uttalelsen:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette sendte jeg nettopp til VG:

Lars Kristian Eriksen - kanskje mer kjent som ektemaken til Caroline "Fotballfrue" Berg Eriksen truet en tidligere samarbeidskollega med at vedkommende fortjente "ei kule i pannen". Dette er kommet frem i avsløringa om at såvel Caroline Berg Eriksen som Lars Kristian Eriksen har bedrevet utstrakt kommentering i kommentarfeltene i sine respektive blogger, dog under alias for å støtte oppunder egne utsagn, samt nedverdige motdebattanter.
Link til uttalelsen:

Send den til dagbladet også, tror det er de som har vist størst interesse hittil

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send den til dagbladet også, tror det er de som har vist størst interesse hittil

Kopi til nettavisen og seher.no er heller ikke dumt, jo bredere man går, jo bedre. Har selv tipset.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...