Gjest Zeitgeist Skrevet 9. januar 2015 #4201 Del Skrevet 9. januar 2015 Skal innrømme at jeg nesten har litt dårlig samvittighet som gjør dette, men så er de jo (skal være) tross alt profesjonelle (med firmaet og bloggen) og da synes jeg det er forferdelig at de gjør dette. Det er jo problematisk (synes jeg) bare det å skrive kommentarer under falsk navn i seg selv, men når de faktisk går i dialog med andre vanlige blogglesere i kommentarfeltet og i omtrent alle tilfellene gjør det for å "vinne" en diskusjon eller påpeke hvor mentalt tilbakestående en bloggleser er eller hvor latterlig argumenter de har, ja, da synes jeg faktisk det burde komme frem i lyset. Du skal faktisk ikke ha et snev av dårlig samvittighet. Det eneste du har gjort er å avdekke høyst kritikkverdige forhold. Akkurat som barnet i eventyret "Keiserens nye klær". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4202 Del Skrevet 9. januar 2015 En ting er sikkert. Frua kler på seg offerrollen uansett måte det blir presentert på i bloggen. Tror også hun benytter samme strategi som tidligere dersom media prøver å få en kommentar fra henne. Tar derimot ikke media kontakt så blir det Nord-Korea sensur i kommentarfeltet og later som ingenting. Men usikker server er nok noe som kan bli brukt som bortforklaring, ja. Hva med bloggen til LK? Er den med i firmaet deres og ligger den på samme server? Hvis ikke, så må de bortforklare de 25 kommentarene skrevet av LK under andre navn på en annen måte... med mindre den servern også var usikker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 9. januar 2015 #4203 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvis jeg hadde vært herr og fru CBE nå, da hadde jeg søkt dekning og vært for flau til å gå ut døra. Jeg mener, hvordan skal de forsvare dette på en troverdig måte? Hun kan umulig sanke sympati på dette, slik som på redigeringsflausa? "Jeg var så nedtrykt etter leserhets at jeg kalte en leser mentalt tilbakestående". Tror ikke det. De fremstår som to nek. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4204 Del Skrevet 9. januar 2015 Er dette kommentarer de har skrevet selv? WHAT? Ja, det er skrevet av "admin" (Caroline/LK) under andre navn. Da de fikk vite at vi vet, slettet de alle kommentarene på LKs blogg og gjorde så man ikke kan se forskjell på admin-kommentar og vanlig kommentar på fotballfruebloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 9. januar 2015 #4205 Del Skrevet 9. januar 2015 Hva med bloggen til LK? Er den med i firmaet deres og ligger den på samme server? Hvis ikke, så må de bortforklare de 25 kommentarene skrevet av LK under andre navn på en annen måte... med mindre den servern også var usikker da. Siden du kan det der, kunne du sjekket om det er de selv som har skrevet kommentaren til advokaten med spesialisering i opphavsrett? Linken ligger noen innlegg tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4206 Del Skrevet 9. januar 2015 den "jurist med spesialisering i opphavsrett"-kommentaren var i alle fall fra 18.des 2014. hvis det er bevist at den kommentaren også var falsk? http://carolinebergeriksen.no/2014/12/17/banana-cookies-for-store-og-sma/#comments Kanskje noen andre rakk å sjekke den? Jeg har enten ikke sjekket eller så har jeg ikke funnet noe der. (Men den var jo litt i samme gate som Lege Pia, Lege Morten og PT Åge, vil jeg si. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 9. januar 2015 #4207 Del Skrevet 9. januar 2015 den "jurist med spesialisering i opphavsrett"-kommentaren var i alle fall fra 18.des 2014. hvis det er bevist at den kommentaren også var falsk?http://carolinebergeriksen.no/2014/12/17/banana-cookies-for-store-og-sma/#comments Du ser den fine smileyen på slutten. Det er ikke slik en jurist ville fremlagt det. Garantert LKE sitt verk. Må si han imponerer med all den utdannelsen sin. Ikke rart han er en dårlig fotballspiller når han har studert rettsvitenskap, medisin, ernæring etc ved siden av! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 9. januar 2015 #4208 Del Skrevet 9. januar 2015 den "jurist med spesialisering i opphavsrett"-kommentaren var i alle fall fra 18.des 2014. hvis det er bevist at den kommentaren også var falsk? http://carolinebergeriksen.no/2014/12/17/banana-cookies-for-store-og-sma/#comments Den var ikke med i det som ble lagt ut nå, men jeg var innom og såg at den var lskrevet av noen med "adm.-.tilgang". "Henrik - "legen"" var fra 25. oktober -14... Så da var der iallefall 2 kommentarer som er ganske ny som en har kildekode på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4209 Del Skrevet 9. januar 2015 Siden du kan det der, kunne du sjekket om det er de selv som har skrevet kommentaren til advokaten med spesialisering i opphavsrett? Linken ligger noen innlegg tilbake. Jeg får ikke sjekket noe mer nå. For nå har de gjort noe i kildekoden så det ikke går an å skille mellom admin-kommentarer og vanlige kommentarer. Jeg klarer i hvert fall ikke det, men kanskje noen mer litt mer peiling kan? Disse screenshota som jeg har lagt ut tok jeg før jeg skrev det første innlegget i tråden her, før de forandra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 9. januar 2015 #4210 Del Skrevet 9. januar 2015 Det blir vel ikke noe ut av det her tenker jeg, de fjerner jo alt og bortforklarer det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4211 Del Skrevet 9. januar 2015 Den var ikke med i det som ble lagt ut nå, men jeg var innom og såg at den var lskrevet av noen med "adm.-.tilgang". "Henrik - "legen"" var fra 25. oktober -14... Så da var der iallefall 2 kommentarer som er ganske ny som en har kildekode på. Det var ett innlegg til jeg ikke tok med som var skrevet av admin under et annet navn. Det var også ganske nylig. Bla litt nedover i kommentarene her og les innlegget av "master-student innen Samfunnsernæring." Noen reagerte på hvordan han kunne bruke sitatfunksjonen, siden det bare er admin som kan det, og da har jo Lars-Kristian, sant eller ei, en forklaring på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 9. januar 2015 #4212 Del Skrevet 9. januar 2015 Det var ett innlegg til jeg ikke tok med som var skrevet av admin under et annet navn. Det var også ganske nylig. Bla litt nedover i kommentarene her og les innlegget av "master-student innen Samfunnsernæring." Noen reagerte på hvordan han kunne bruke sitatfunksjonen, siden det bare er admin som kan det, og da har jo Lars-Kristian, sant eller ei, en forklaring på det. Det kan være sant. Søkte på navnet, og kom over en med det navnet på facebook. Han studerer dette + han er facebook-venn med LKE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4213 Del Skrevet 9. januar 2015 Det kan være sant. Søkte på navnet, og kom over en med det navnet på facebook. Han studerer dette + han er facebook-venn med LKE. Det var nettopp det jeg også så, bare på twitter. Skal jeg legge ut kommentarene fra LKs blogg? Jeg lurer på om den har noe med "Treasures" å gjøre. Hvis den er i firmaet deres er det jo relevant, men hvis den er utenom...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 9. januar 2015 #4214 Del Skrevet 9. januar 2015 Det var nettopp det jeg også så, bare på twitter. Skal jeg legge ut kommentarene fra LKs blogg? Jeg lurer på om den har noe med "Treasures" å gjøre. Hvis den er i firmaet deres er det jo relevant, men hvis den er utenom...? LKE er med å driver CBE-bloggen. Dvs. atferden på bloggen hans har relevans, når en kan se et mønster. Etter min mening er det bare å legge ut kommentarene fra den bloggen, hvis du har tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4215 Del Skrevet 9. januar 2015 LKE er med å driver CBE-bloggen. Dvs. atferden på bloggen hans har relevans, når en kan se et mønster. Etter min mening er det bare å legge ut kommentarene fra den bloggen, hvis du har tid. Ja, har en times tid til å slå ihjel. Da legger jeg ut resten: Andreas (kilde) Anonymous (kilde) Hanne (kilde) Hans Petter (kilde) Hans Roger (kilde) Henrik (kilde) Jameson (kilde) Kristian (kilde) Lena (kilde) Marie Antonette (kilde) Martin (kilde) Mogens (kilde) Morten (kilde) Mustafa (kilde) Nevermind (kilde) Per Morten (kilde) Ratatat (kilde) Ratatat2 (kilde) Ratatat3 (kilde) Rebcca (kilde) Rebecca (kilde) Rebecca2 (kilde) Reidar (kilde) Roger (kilde) Thomas (kilde) Trultepetter (kilde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4216 Del Skrevet 9. januar 2015 Trykk på "full size" under bildet hvis skriften er liten eller det er dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 9. januar 2015 #4217 Del Skrevet 9. januar 2015 Det var ett innlegg til jeg ikke tok med som var skrevet av admin under et annet navn. Det var også ganske nylig. Bla litt nedover i kommentarene her og les innlegget av "master-student innen Samfunnsernæring." Noen reagerte på hvordan han kunne bruke sitatfunksjonen, siden det bare er admin som kan det, og da har jo Lars-Kristian, sant eller ei, en forklaring på det. Det som virkelig skremmer meg med dette innlegget er at de går regelrett i strupen på en i kommentarfeltet som har den helt legitime meningen at barn kan sette nøtter i halsen. Selv om hun viser til helsedirektoratet sine sider, så blir hun møtt med referanse på referanse til div engelske fagbøker. Som om de skal veie tyngre? Hvorfor kan de ikke bare svare sånn som vanlige småbarnsforeldre ville gjort, at de bløter de opp og det er ingen fare eller bare noe så enkelt som å heve seg over det og takke for tipset. I stedet skal de begynne å krangle med bloggleserne sine... LKE kan ikke komme fra en spesielt belest familie når hsn tror at det trumfer alle argumenter, bare det er på engelsk .. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. januar 2015 #4218 Del Skrevet 9. januar 2015 Den var ikke med i det som ble lagt ut nå, men jeg var innom og såg at den var lskrevet av noen med "adm.-.tilgang". "Henrik - "legen"" var fra 25. oktober -14... Så da var der iallefall 2 kommentarer som er ganske ny som en har kildekode på. Skrevet av noen med adm.-tilgang = paret selv, det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. januar 2015 #4219 Del Skrevet 9. januar 2015 Det er i hvertfall åpenbart at de siste ukers avsløringer har gått inn på henne på noe vis, for hun har en veldig spesiell svaremåte, frekk og nebbete, i kommentarfeltet sitt for tiden. Eller kanskje det har vært sånn bestandig bare at jeg ikke har vært oppmerksom på det. Hun virker ikke hyggelig lenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. januar 2015 #4220 Del Skrevet 9. januar 2015 Ja, har en times tid til å slå ihjel. Da legger jeg ut resten: Andreas (kilde) Anonymous (kilde) Hanne (kilde) Hans Petter (kilde) Hans Roger (kilde) Henrik (kilde) Jameson (kilde) Kristian (kilde) Lena (kilde) Marie Antonette (kilde) Martin (kilde) Mogens (kilde) Morten (kilde) Mustafa (kilde) Nevermind (kilde) Per Morten (kilde) Ratatat (kilde) Ratatat2 (kilde) Ratatat3 (kilde) Rebcca (kilde) Rebecca (kilde) Rebecca2 (kilde) Reidar (kilde) Roger (kilde) Thomas (kilde) Trultepetter (kilde) Oj, for en jobb du har gjort! Og med kildekoder og alt kan de ikke slette seg ut av det, vel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg