Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal innrømme at jeg nesten har litt dårlig samvittighet som gjør dette, men så er de jo (skal være) tross alt profesjonelle (med firmaet og bloggen) og da synes jeg det er forferdelig at de gjør dette. Det er jo problematisk (synes jeg) bare det å skrive kommentarer under falsk navn i seg selv, men når de faktisk går i dialog med andre vanlige blogglesere i kommentarfeltet og i omtrent alle tilfellene gjør det for å "vinne" en diskusjon eller påpeke hvor mentalt tilbakestående en bloggleser er eller hvor latterlig argumenter de har, ja, da synes jeg faktisk det burde komme frem i lyset.

Vet du? Skjønner den dårlige samvittigheta men det er på tide at Frua kommer seg ut av rollen som privatperson og offer hver gang det butter imot. Det har vært og er problematisk at hun skifter mellom rollen som søt venninne og privatperson og rollen som bedrift akkurat når det passer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser av datoene på kommentarene at dette er 1-2 år tilbake i tid, så dette slipper hun nok lett unna med et lite liksom-beklager innlegg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir noe ut av det, men tviler. Tror ikke deg er plass til mye agurknytt (som dette tross alt er) i disse terrortider. Kanskje Se & Hør hadde vært noe? 😉

Hmm, du sier noe der! Kanskje sjansen er større om mange tipser? Jeg håper nå illefall det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Ser av datoene på kommentarene at dette er 1-2 år tilbake i tid, så dette slipper hun nok lett unna med et lite liksom-beklager innlegg.

Det kommer nok kanskje til å bli fort glemt ja. Men det siste var fra november i 2014, og i tillegg til de andre (inkludert suntvett), så skal det mye til å bortforklare som et engangstilfelle eller noe som har skjedd i en vanskelig periode, da det strekker seg fra begynnelsen av 2012 til slutten av 2014. Men, det får gå som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt lenge siden ja.. Men hvordan skal hun beklage dette? Hvilken unnskyldning kan hun bruke nå? "Leserne mine er slemme så jeg må pynte på sannheten" er litt oppbrukt nå.

Blir nok noe ala "på den tiden så hadde vi ikke så sikker server som det vi har nå (les:nå kan ikke dere bevise om bildene er redigerte!😈), så det var sikker mange som prøvde å ødelegge for oss.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Skjønner den dårlige samvittigheta men det er på tide at Frua kommer seg ut av rollen som privatperson og offer hver gang det butter imot. Det har vært og er problematisk at hun skifter mellom rollen som søt venninne og privatperson og rollen som bedrift akkurat når det passer.

Så sant som det er skrevet!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt lenge siden ja.. Men hvordan skal hun beklage dette? Hvilken unnskyldning kan hun bruke nå? "Leserne mine er slemme så jeg må pynte på sannheten" er litt oppbrukt nå.

Blir nok noe ala "på den tiden så hadde vi ikke så sikker server som det vi har nå (les:nå kan ikke dere bevise om bildene er redigerte!), så det var sikker mange som prøvde å ødelegge for oss.

En ting er sikkert. Frua kler på seg offerrollen uansett måte det blir presentert på i bloggen. Tror også hun benytter samme strategi som tidligere dersom media prøver å få en kommentar fra henne.

Tar derimot ikke media kontakt så blir det Nord-Korea sensur i kommentarfeltet og later som ingenting.

Men usikker server er nok noe som kan bli brukt som bortforklaring, ja.

Edit: .. FFlibersene kommer uansett å støtte henne med at hun er tøff/sterk/modig som forteller dette og argumentere for at 30-40 kommentarer er en dråpe i havet i forhold til alle kommentarene hun har fått.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko

Det blir dokumentert at her har vært et mønster over tid.

Siste kommentaren (lenket til over) på CBE-bloggen var 4. november -14.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette kommentarer de har skrevet selv? WHAT?

Lurer også på om dere er sikre på at dette er ekte, er i så tilfelle helt sykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Og jeg gleder meg til det neste portrett-intervjuet av CBE. :hoho:

Det må jo bare være en hver spirende kjendis-journalists våte drøm.

Edit: Skrivefeil

Endret av Zeitgeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert. Frua kler på seg offerrollen uansett måte det blir presentert på i bloggen. Tror også hun benytter samme strategi som tidligere dersom media prøver å få en kommentar fra henne.

Tar derimot ikke media kontakt så blir det Nord-Korea sensur i kommentarfeltet og later som ingenting.

Men usikker server er nok noe som kan bli brukt som bortforklaring, ja.

Edit: .. FFlibersene kommer uansett å støtte henne med at hun er tøff/sterk/modig som forteller dette og argumentere for at 30-40 kommentarer er en dråpe i havet i forhold til alle kommentarene hun har fått.

Så enig!

Det er kanskje fra henne Kimmy-boy (Kim Jong Un) henter inspirasjonen sin fra? Nekter å tro at det er omvendt. Bra hun selv sier at hun ønsker å være en inspirasjon for andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...