Gjest Hold the door Skrevet 8. januar 2015 #4161 Del Skrevet 8. januar 2015 Er det ikke ulovlig å holde på i kommentarfeltet slik de gjør? Altså om de under andre navn påstår at de elsker produktene eller har klikket dem hjem? ( Fikk ikke lest alle kommentarene, men fikk det for meg at det var noe lignende de hadde kommentert under falskt navn ) Jeg har ikke sett at det er den type kommentarer de har skrevet. Det hadde nok vært ulovlig, ja. Det er mer av typen latterliggjøring av andre kommentarer, støtte til C og LK, eller en ekspert på et området som kommer inn og løser saken så LK/C "vant" diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 8. januar 2015 #4162 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har ikke sett at det er den type kommentarer de har skrevet. Det hadde nok vært ulovlig, ja. Det er mer av typen latterliggjøring av andre kommentarer, støtte til C og LK, eller en ekspert på et området som kommer inn og løser saken så LK/C "vant" diskusjonen. Ah, okei. Da misforstod jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 8. januar 2015 #4163 Del Skrevet 8. januar 2015 Husk å beskytte barna dine mot dem som kaller dem man er uenige med småfeite tragiske kjerringer også da Glutenblaster. :-) når du er så bekymret for idioti og kroppspress. Beste kommentaren jeg har sett på lange! *applaus* gluten blaster er dobbelt moralsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 8. januar 2015 #4164 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Her konkludererer Lars-Kristian Eriksen med at utestengelse og sletting av kommentarer hos en annen blogger minner sterkt om propaganda: http://suntvett.no/2014/02/useriose-aktorer-mat-er-min-medisin/(se nederst). Hva skal man da tenke om driften av bloggene han er involvert i? Edit - lagt til: Litt rart å se den bufrede versjonen - før han selv sletter kommentarene - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:gXJnYP1bW4oJ:suntvett.no/2014/02/useriose-aktorer-mat-er-min-medisin/+&cd=2&hl=no&ct=clnk&gl=no (ligger bare en kort tid) - og så gå inn på på linken over, og se at han har slettet kommentarene, samtidig som man leser konklusjonen. Endret 8. januar 2015 av annepannesjoko 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2015 #4165 Del Skrevet 8. januar 2015 Her konkludererer Lars-Kristian Eriksen med at utestengelse og sletting av kommentarer hos en annen blogger minner sterkt om propaganda: http://suntvett.no/2014/02/useriose-aktorer-mat-er-min-medisin/(se nederst). Hva skal man da tenke om driften av bloggene han er involvert i? Navnet på bloggen kunne vel ikke vært mer skivebom.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. januar 2015 #4166 Del Skrevet 8. januar 2015 Nå kommer det snart et innlegg om at bloggen nå legges på hylla en stund, og at det ikke har noe som helst å gjøre med nylige avsløringer å gjøre, tenker jeg. Den bloggen er jo et synkende skip. Lurer på om mye gikk til helvete etter at mannen hennes begynte å blande seg så mye inn der. Hun sa de sjelden krangler, men når de først gjør det, er det skikkelig krangel. Kan tenke meg mye kommer av hans manglende evne til å forstå at det ikke er han og kona mot hele verden. Selv gidder jeg sjelden å lese den. Leste noe der før, men nå får man jo mer info her. Men alltid lurt på den aktiviteten i kommentarfeltet kontra andre blogger. Mange ligger på en 12-30 kommentarer, pluss/minus. Mens hennes alltid er oppe i over 40. Linnéa Myhre sa jo en gang at det mest underholdende hun visste om var kommentarfeltet til Fotballfrue. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. januar 2015 #4167 Del Skrevet 8. januar 2015 annepannesjoko: når du skriver at innholdet i webcachen bare ligger en kort tid, betyr det at om folk ikke sikrer bevis ved å ta screenshot, så vil det bli borte av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 8. januar 2015 #4168 Del Skrevet 8. januar 2015 annepannesjoko: når du skriver at innholdet i webcachen bare ligger en kort tid, betyr det at om folk ikke sikrer bevis ved å ta screenshot, så vil det bli borte av seg selv? Ja, hvis folk ønsker å ta vare på innholdet, så bør de ta print screen av det. Ser at ene bufrede-siden jeg lenket til er fjernet, så det er usikkert hvor lenge de andre ligger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 8. januar 2015 #4169 Del Skrevet 8. januar 2015 Oi. Oioioi... Karma is a bitch. Beklager, men dette er så helt hinsides bak mål at skadefryden virkelig ikke er langt unna. Finnes det et fnugg av kredibilitet igjen hos dette paret? Jeg mener, når man legger sammen alle disse punktene de har feilet så til de grader på.. Har ikke ord. Man kan jo bare gjette seg til hva annet som er falskt, løyet om etc. Det finnes visst ingen grense for den kynismen disse to menneskene utviser. Dette er stor underholdning. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 8. januar 2015 #4170 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) tips dagbladet eller vgt! De er garantert interesserte. Send med før og etter bilder! Endret 8. januar 2015 av Martheegne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 8. januar 2015 #4171 Del Skrevet 8. januar 2015 Aina (kilde) Anne (kilde) Anne2 (kilde) Fredrik og Thea (kilde) Hanne (kilde) Hanne E (kilde) Henriette (kilde) Henrik (kilde) Malin (kilde) Maren og Henriette (kilde) Maria (kilde) Marte x 2 (kilde) Mona (kilde) Morten (kilde) Nina x 2 (kilde) Petra (kilde) Pia (kilde) Pia2 (kilde) PT Åge (kilde) Thea (kilde) Thea x 2 (kilde) Therese (kilde) Therese2 x 2 (kilde) Therese3 (kilde) Tone (kilde) Tove (kilde) Trine, Henriette og Marit (kilde) (Dette er ikke inkludert kommentarer fra suntvett-bloggen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. januar 2015 #4172 Del Skrevet 8. januar 2015 Aina (kilde) Anne (kilde) Anne2 (kilde) Fredrik og Thea (kilde) Hanne (kilde) Hanne E (kilde) Henriette (kilde) Henrik (kilde) Malin (kilde) Maren og Henriette (kilde) Maria (kilde) Marte x 2 (kilde) Mona (kilde) Morten (kilde) Nina x 2 (kilde) Petra (kilde) Pia (kilde) Pia2 (kilde) PT Åge (kilde) Thea (kilde) Thea x 2 (kilde) Therese (kilde) Therese2 x 2 (kilde) Therese3 (kilde) Tone (kilde) Tove (kilde) Trine, Henriette og Marit (kilde) (Dette er ikke inkludert kommentarer fra suntvett-bloggen) Flott arbeid! Og takk for at du tok deg tid til dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 8. januar 2015 #4173 Del Skrevet 8. januar 2015 Aina (kilde)Anne (kilde)Anne2 (kilde)Fredrik og Thea (kilde)Hanne (kilde)Hanne E (kilde)Henriette (kilde)Henrik (kilde)Malin (kilde)Maren og Henriette (kilde)Maria (kilde)Marte x 2 (kilde)Mona (kilde)Morten (kilde)Nina x 2 (kilde)Petra (kilde)Pia (kilde)Pia2 (kilde)PT Åge (kilde)Thea (kilde)Thea x 2 (kilde)Therese (kilde)Therese2 x 2 (kilde)Therese3 (kilde)Tone (kilde)Tove (kilde)Trine, Henriette og Marit (kilde) (Dette er ikke inkludert kommentarer fra suntvett-bloggen) Håper du har tatt printscreen av alt dette. Bevisene slettes nok snart, som i retusjeringssaken. Og send alt til dagbladet, de gjør kanskje noe med det på sikt (nå er selvfølgelig all presse opptatt med de grusomme hendelsene i Frankrike). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4174 Del Skrevet 9. januar 2015 Kilde til Henriette og kilde til Thea x 2 ble feil i forrige post, så her er de riktige (forhåpentligvis.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 9. januar 2015 #4175 Del Skrevet 9. januar 2015 Da har jeg tipset VG Uaktuelt å la klovneparet holde på sånt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 9. januar 2015 #4176 Del Skrevet 9. januar 2015 Da har jeg tipset VG Uaktuelt å la klovneparet holde på sånt. Er det ikke Dagblad som har tatt sakene om ff tidligere? Eller tar jeg feil? Tenkte de var mest nærliggende å bry seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 9. januar 2015 #4177 Del Skrevet 9. januar 2015 Er det ikke Dagblad som har tatt sakene om ff tidligere? Eller tar jeg feil? Tenkte de var mest nærliggende å bry seg. Husker at VG også skrev om dette sist. Men nå som jeg tenker meg om, det var vel de som var sist ute? Du har sikkert rett. Skal tipse de også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4178 Del Skrevet 9. januar 2015 Flott arbeid! Og takk for at du tok deg tid til dette Skal innrømme at jeg nesten har litt dårlig samvittighet som gjør dette, men så er de jo (skal være) tross alt profesjonelle (med firmaet og bloggen) og da synes jeg det er forferdelig at de gjør dette. Det er jo problematisk (synes jeg) bare det å skrive kommentarer under falsk navn i seg selv, men når de faktisk går i dialog med andre vanlige blogglesere i kommentarfeltet og i omtrent alle tilfellene gjør det for å "vinne" en diskusjon eller påpeke hvor mentalt tilbakestående en bloggleser er eller hvor latterlig argumenter de har, ja, da synes jeg faktisk det burde komme frem i lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 9. januar 2015 #4179 Del Skrevet 9. januar 2015 Da har jeg tipset VG Uaktuelt å la klovneparet holde på sånt. Da er Dagbladet også tipset! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 9. januar 2015 #4180 Del Skrevet 9. januar 2015 Da er Dagbladet også tipset! Håper det blir noe ut av det, men tviler. Tror ikke deg er plass til mye agurknytt (som dette tross alt er) i disse terrortider. Kanskje Se & Hør hadde vært noe? 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg