Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg endte faktisk med å deaktivere facebook, og slette instagram. Jeg har med vlje holdt meg unna blogg, twitter, snap og hva annet som er populært. Og ja, tinder, sukker osv. Det er jo forsyne meg et evig mas uten like. Drøssevis med "My Story", haugevis med oppdateringer og bilder. Så mye at det virker som om ingen virkelig ser hverandre lenger. Og slike kyniske sponsede opplegg som enkelte bloggere sier ja til å delta på. WoW.. Jeg melder meg ut av dette. Hvertfall for noen uker, kanskje måneder. Og det uten bli sponsa engang. Tror jeg holder meg til å syte litt her inne. Ta tiden tilbake på min måte.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Dersom du bruker mer tid på kg i stedet så blir det vel det samme? Anonymkode: 5d683...878
Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du bruker mer tid på kg i stedet så blir det vel det samme? Anonymkode: 5d683...878 Nei, det kan ikke sammenlignes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå