AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg har insett at jeg har altfor mye klær som ikke blir brukt. Blir flau over meg selv. Har lagt ut annonser på Finn. Håper jeg får solgt litt. Tenker led dette og prøve å ha shoppestopp i et halvt år fra i dag. Noen som blir med? 😊 Anonymkode: 8e73e...a8b
ajarRun Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Siste to ukene har jeg vært på postkontoret hver dag for å hente pakker xD I dag lå det tre pakkelapper i postkassen... Tror ikke jeg klarer å la være å kjøpe ting jeg har lyst på. Skal jeg liksom ikke eie de tingene jeg vil ha? Det virker jo veldig trist å ikke kunne bruke pengene mine til å fylle tomheten jeg føler på grunn av min (vår alles) meningsløse eksistens... Jeg må i så fall finne en annen hobby, og hva skulle det vært?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Har allerede hatt stopp et halvt år, men kan greit ta et halvt år til jeg 👍🏻 Anonymkode: 0f293...199
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har allerede hatt stopp et halvt år, men kan greit ta et halvt år til jeg 👍🏻 Anonymkode: 0f293...199 Hvordan gikk det? Noen tips? ✨ ts Anonymkode: 8e73e...a8b
Gjest GulSol Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Er gjerne med! Må bare kjøpe ny vinterjakke, nytt stellebord og et par singleter og bukser og en skål og et par leker til ungen og.. nei faen, jeg skal flytte i april og skal på ikeahaul. Lykke til da dere!!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 Du kan få litt inspirasjon her også! http://forum.kvinneguiden.no/topic/1074941-for-oss-som-har-mer-en-nok-klær-shoppestopp-2017/ Anonymkode: 1a229...e0d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #7 Skrevet 19. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det? Noen tips? ✨ ts Anonymkode: 8e73e...a8b Helt uproblematisk 😀 Har bare unngått butikker og slettet Mail fra like "fristene" når de har prøvd seg haha. Det er faktisk veldig enkelt å la være når man har det man trenger 👍🏻 Bare la vær! Anonymkode: 0f293...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå