AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Del Skrevet 19. januar 2017 Hvor værsikkert er det da? Noen med erfaringer? Når jeg først skal til Kanariøyene vil jeg bo i en ordentlig by Anonymkode: f20f0...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Del Skrevet 19. januar 2017 Las Palmas er alltid kald med kald vind. Jeg var der få dager før jul, og jeg har vært der i April. Strandliv på Canterasstranden er for dem som ikke fryser lett. Ellers er det en fin by med mye av både historiske steder å seg, shopping muligheter og steder å sette seg ned. Men en typisk sydenferie med soling ville jeg ikke satset på i Las Palmas. Du kan jo bo i Las Palmas og ta bussen sørover til Playa del Ingles, eller enda lengre sør vest dersom du vil sole deg. Det koster € 6.80 til Arguineguin med bussen og tar ca 45 minutter. (Ekspressbussen fra busstasjonen.) Hva ønsker du å gjøre i Las Palmas? Anonymkode: 5a42c...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 20. januar 2017 #3 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg var innom der et par dager nå i begynnelsen av januar og det var oppe i 24 grader midt på dagen. Kunne også sitte ute på uterestaurant å spise om kvelden men da med en tynn vindtett jakke på. Da lå temperaturen på rundt 17 grader klokka 9 om kvelden. Nå bodde ikke vi der da ,men var kun på shopping og sightseeing runde så hvis det er soling, strand og bad som gjelder så vil jeg nok anbefale å bosette deg lenger nedover. Men om målet er byferie så er Las Palmas en fin og koselig by å vandre rundt i. Mange koselige spisesteder og hyggelig å shoppe der. Selv bodde vi på Bahia Feliz og selv om mange sier at det blåser der så hadde vi mange dager som var helt vindstille og med 27 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg er også glad i storbyferier, men jeg tenker motsatt av deg: Når jeg først skal til Gran Canaria, vil jeg bo på et sted der det er varmt Dersom du ønsker både varme og storbyferie, ville jeg ha delt opp ferien min. Leie hotell/leilighet i Las Palmas noen netter, og så ha strandferie i solsikre sør den siste tiden. Da vi var der bodde vi i Meloneras (helt i sør) og dro med leiebil til Las Palmas og andre destinasjoner annenhver dag. En dag avslapning, en dag sightseeing. Men vi reiste med barn, da, og da må man nesten sette av litt strand-tid. Anonymkode: 3e1d6...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 22. januar 2017 #5 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Las Palmas er fin og solsikker på sommeren. Og mars er det veldig ustabilt. Man kan være heldig å få fine dager, men kan også være uheldig med kjølig vær og regn. Spørs hva slags ferie du er ute etter. Badeferie eller byferie. Las Palmas er selvfølgelig mye mer spennende enn badebyene på sydkysten. Endret 22. januar 2017 av tirben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå