Gå til innhold

Er Morten Abel i ferd med å gi seg eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden han har kommet med sånn "best of" skive tenkte jeg på. Kanskje det bare er for å tjene mer penger :tunge1: Typisk at artister gir ut ei samleplate for å takke for seg. Jeg synes Abel er en knakende god artist til popstjerne å være, derfor håper jeg han fortsetter noen år til. Har vært fan av han lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morten Abel er en utrolig dyktig musiker! Norges beste syns jeg!

Han har vel ikke tenkt å gi seg, men ta en pause for å gjøre andre ting! Han hadde visst vært på vanlig jobbintervju her om dagen!

Skrevet

Bryr meg ikke, har aldri likt mannen! Tror han er så j... pompøs..

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Ninakanin
Skrevet

sånn best of er sikkert bare fordi det nærmer seg jul og han har sikkert regninger som skal betales han også. Grei måte å få tjene litt penger :)

Tror ikke en mann som har drevet med musikk så lenge plutselig kaster inn håndkleet, nei.

Skrevet

Er jo maraton i å gi ut samlecd'er nå før jul, hehe, så han har vel kastet seg på den bølgen tipper jeg :D

Skrevet

støtter denne.. mer selvhøytidelig kar skal du lete lenge etter..

Gjest Anonymous
Skrevet

På måten du sier dette på virker det som at det er Abel som person du har noe i mot, og ikke musikken hans. Synes det blir litt teit at folk automatisk dømmer musikken til en person bare fordi denne personen opptrer litt spesielt. "Han er så jævlig pompøs, derfor synger han dårlig liksom". Jeg driter i hvordan mannen opptrer, at han ser homo ut etc. Mannen har en jævlig bra stemme, det er det som betyr noe for meg!

:)

Skrevet

Donnie Darko skrev:

støtter denne.. mer selvhøytidelig kar skal du lete lenge etter..

Jeg tror mange misforstår Morten Abel - han er nemlig ikke selvhøytidelig i det hele tatt - men han er utrolig sjenert.

Det er veldig mange blyge mennesker som blir beskyldt for å være hovne, selvhøytidelige, osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det sant? Skal han gi seg som musiker? Betyr det at jeg slipper å høre den endelige musikken hans på radio i framtida? Åh. Det hadde vært så bra. :)

(OK, han skal ha kred for MODS-perioden. De gjorde mye bra, men han burde gitt seg mens han enda hadde noe å fare med)

Skrevet

På måten du sier dette på virker det som at det er Abel som person du har noe i mot, og ikke musikken hans. Synes det blir litt teit at folk automatisk dømmer musikken til en person bare fordi denne personen opptrer litt spesielt. "Han er så jævlig pompøs, derfor synger han dårlig liksom". Jeg driter i hvordan mannen opptrer, at han ser homo ut etc. Mannen har en jævlig bra stemme, det er det som betyr noe for meg!

:)

Neida, jeg dømmer han ikke spesielt etter person, men jeg synes han ikke som tiltaler meg. Jeg liker han mindre pga hans person, men det er ikke grunnen til at jeg ikke liker musikken hans. Jeg liker verken musikken eller han som person, og da blir det vanskelig for meg å like han i det hele tatt! Og sjenert? Vel, merkelig hvordan han liksom skal være "sååå kul".. Antagelig derfor mange misliker Ari, fordi han virker så "glatt"(og han ville jeg ikke kalt sjenert!). Mye mulig Morten Abel er verdens flotteste person privat, men det virker som han heller spiller mer på image enn på musikken.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Er det sant? Skal han gi seg som musiker? Betyr det at jeg slipper å høre den endelige musikken hans på radio i framtida? Åh. Det hadde vært så bra.  :)  

(OK, han skal ha kred for MODS-perioden. De gjorde mye bra, men han burde gitt seg mens han enda hadde noe å fare med)

Slutt å hør på radio da hvis du ikke liker musikken de spiller. Du har da et valg!

Skrevet

Morten Abel har selv sagt i flere intervjuer at han vet at samleskiver selger, og at julen er en god tid for sånne.

Han skal ikke gi seg, men har selv sagt at han skal ta et par års pause.

Forøvrig lager han bra musikk, han er han kul men gjør den feilen å tjene penger... og det er visst vanskelig å tåle.

Musikksmak er imidlertid individuelt og enhver får lytte til det de synes er best.

Skrevet

Forøvrig lager han bra musikk, han er han kul men gjør den feilen å tjene penger... og det er visst vanskelig å tåle.

Var den myntet på meg? Har på følelsen av det...Snart blir det vel hevdet at jeg er misunnelig i tillegg tenker jeg :ler: ..

Skrevet

Jeg liker Abel, jeg. Synes det står litt respekt av folk som nekter å gli inn i mengden. Noen som husker Espen Linds ankomst til en eller annen musikkprisutdeling?

Skrevet
Jeg liker Abel' date=' jeg. Synes det står litt respekt av folk som nekter å gli inn i mengden. Noen som husker Espen Linds ankomst til en eller annen musikkprisutdeling?[/quote']

Nei, jeg likte egentlig aldri hans musikk heller :wink:

Skrevet

*host host* *støv i lungene* *hark*

Gjest Anonymous
Skrevet

Slutt å hør på radio da hvis du ikke liker musikken de spiller. Du har da et valg!

Ikke så lett å unngå det, når man sitter i kontorlandskap og du er den eneste som ikke vil ha på radio :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...