Stoltskeiv Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Når jeg har en dårlig dag så lar jeg meg selv ha en dårlig dag uten og presse meg til å gjøre dagen noe bedre. Jeg setter meg ofte med en film eller starter på en serie og spiser is .Det pleier som oftest og hjelpe. Hender jeg hører på musikk og kikker ut av vinduet og tenker masse. Hva gjør dere på en skikkelig dårlig dag? 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Har ofte dårlige dager. Gjør minst mulig og I hvertfall ikke noe som forverre det. Setter på noe jeg liker å se på gjerne litt artig. Leker og koser med katten. Hvis jeg er o form går jeg en tur eller så sitter jeg litt på terrassen for å få litt frisk luft og sollys.
melatonin Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Ser på feelgood film, gjør noe får å føle meg bedre som yoga, selvpleie eller så sover jeg bort dagen
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 Spiller dataspill og / eller hører på musikk... Anonymkode: 6b5fd...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå