Gå til innhold

Solo i kirken?? noen forslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag til solo i kirken???

veit ikke om vi skal ha en sanger eller en musiker,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treng du forslag på musikk eller musikarar?

Når det gjeld songar er jo "From this moment" ein slager då...

Skrevet

heisann, trenger forslag til musikk

Skrevet

Var i bryllup i fjor der brudgommen sang "Et liv for mig er et liv med dig" - en svensk sang. Den var aldeles nydelig!

Vet desverre ikke hva forfatter heter da... Men kan finne det ut.

Skrevet

Vi hadde "et liv for mig" i vårt bryllup, helt nydelig sang. Originalen er med svenske The real group, og noter og tekst ligger på hjemmesiden til gruppen. Vi hadde også "From this moment", var veldig usikker på den i forkant fordi jeg var redd den var litt oppbrukt, men den passet så godt og gjestene tørket tårer og var veldig begeistret.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Noen som har noen forslag til solo i kirken???

veit ikke om vi skal ha en sanger eller en musiker,

Hei

Det er jo kommet noen gode forslag her, men har ikke dere to en sang som betyr noe for dere. Vi skal ha from this moment, mange har brukt den men den betyr noe for oss. For å gjøre sermonien enda mer personlig har vi valgt å utføre en symbolhandling i kirken. Tenne et lys for min far som ikke er her blant oss.

Lykke til!

Skrevet

Vi skal ha hver vår sang til hverandre.

Jeg skal ha "Det vakraste" med Cecilia Vennresten og Mannen skal ha "ópna din dørr" men Tommy Nilsson

Det er to sanger som betyr mye for oss :wink:

Skrevet
Vi skal ha hver vår sang til hverandre.

Jeg skal ha "Det vakraste" med Cecilia Vennresten og Mannen skal ha "ópna din dørr" men Tommy Nilsson

Det er to sanger som betyr mye for oss :wink:

Åh, nydelig :-)

Skrevet

Takk :-) Jeg er så spent... Også heter hun Vennersten og ikke Vennresten :oops:

Skrevet

Vi hadde "Say a little prayer" og "I only want to be with you" i kirken... Det var veldig flott... ;)

Cr@sh

Skrevet

Eg har ikkje planar om å gifte meg på ei goood stund, men eg bestemte meg for 2 dagar sidan for at eg skal bruke "By your side" - Sade om det blir aktuelt.

:hjerte::plystre::hjerte:

Skrevet
Vi hadde "Say a little prayer" og "I only want to be with you" i kirken... Det var veldig flott... ;)

Cr@sh

oi oi den siste sangen du skriver om den betyr VELDIG mye for oss, kanskje vi kan bruke den......

Gjest blyg(ikke logget inn)
Skrevet

Hei, vi hadde "you raise me up" (av Secret Garden) sunget at solist i kirken, og det var nyydelig.. men nå er det "vår" sang. Teksten passer jo veldig godt i et bryllup også!

blyg :)

Skrevet

Vi hadde en som spilte Air som trompetsolo. Det var veldig stemningsfullt.

Skrevet

Var i bryllup i fjor. (kirkebryllup) Da sang vi Bryllaupssong, den er helt NYDELIG!

Ellers så går vi også og tenker på evt sang/solo i kirka. Koret som vi synger i kommer til å synge Fadervår og The Peace of God (den Nidarosdomens Guttekor sang til Märtha og Ari). Ellers har tanken vært luftet om at to av hans søskenbarn (søster og bror) skal synge The Rose og/eller noe av Steven Curtis Chapman. (Fra cd'en som heter All about love - der er det så mange vakre sanger!! Anbefales! :wink: )

Det blir nok en god del musikalske innslag i bryllupet vårt, både i kirka og under festen etterpå. (Vi er ganske aktive innen musikk begge to.)

Syns det er flott når brudeparet setter sitt personlige preg på vielsesseremonien, og hele opplegget i kirka. da blir alt så mye mer intimt og personlig.

:hjerte::hjerte::hjerte: Sukk!! :hjerte::hjerte::hjerte:

Skrevet

Hvis du vil ha noe mer klassisk, er "Pie Jesu" av Andrew Lloyd Webber utrolig nydelig - i hvertfall med den rette solisten.

Catzy

Skrevet

Nilla.. Har du teksten til Bryllaupssong? Og melodi?

Kjempekjekt om du gidder å legge den ut :P

Huldra :vinke:

Skrevet
Nilla.. Har du teksten til Bryllaupssong? Og melodi?

Kjempekjekt om du gidder å legge den ut :P  

Huldra :vinke:

Kan det være denne som står øverst på listen her?

Skrevet

oi oi den siste sangen du skriver om den betyr VELDIG mye for oss, kanskje vi kan bruke den......

Det er en helt NYDELIG sang... Og om den betyr noe spesielt for dere også - er jo det suverent! Det var nok svært få øyne som ikke var våte da vi hadde den i kirken!

:bryllup: *tenker tilbake*

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Har noen hørt om K-ci and JoJo - "All my life"

Den er fin....

Skal se om jeg finner teksten til den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...