AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg sliter veldig med angst. Typ "klarer ikke gå ut av leiligheten" angst. Må ta beroligende før jeg skal ta buss, gå til lege osv. Får angst av å være sammen med andre. Får angst av å dusje. Har så mye angst at jeg ikke klarer å gå tur. Får angst for det meste for å være helt ærlig. Nå er jeg desperat. Har prøvd alt, utenom hypnose. Nå har jeg blitt anbefalt å prøve det av legen min. Noen som har erfaring? Både god eller dårlig. Alle svar mottas med stor takknemlighet. Anonymkode: 38d09...8d9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Last ned don't panic av andrew Johnson og lytt til den daglig i minst tre uker. Hjalp meg mye! Ikke skikkelig hypnose, men jeg går helt inn i det og det er for å vri tankesett! Jeg synes og akupunktur hjelper! Ellers tenker jeg vanlig hypnose ABSOLUTT er verdt å prøve, kan umulig skade. Anonymkode: 95c1d...32a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Last ned don't panic av andrew Johnson og lytt til den daglig i minst tre uker. Hjalp meg mye! Ikke skikkelig hypnose, men jeg går helt inn i det og det er for å vri tankesett! Jeg synes og akupunktur hjelper! Ellers tenker jeg vanlig hypnose ABSOLUTT er verdt å prøve, kan umulig skade. Anonymkode: 95c1d...32a Tusen takk for tipset, skal laste ned med en gang ☺ og har bestilt time hos hypnotisør, så det blir spennende... ☺ Anonymkode: 38d09...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå