AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Den lille bedriften jeg jobbet i ble fusjonert i høst, og vi flyttet til et stort bygg med auditorium-lignende kontorlandskap. Alle pultene står på rekke uten skillevegger, og vi sitter veldig tett. Jeg hater det! Lokalet har en konstant summelyd av samtaler og telefoner, alle ulydene til kollegaer, kjenner pusten til han bak meg i nakken, og en gang syns jeg at jeg hørte hjerteslagene til naboen som hadde syklet til jobb...Og er alltid redd jeg forstyrrer selv når jeg må ta telefoner, og engstelig for at folk følger med på PC'en min (selv om jeg ikke cruiser nettet når jeg er på jobb) Andre som har følt på dette? Og har dere blitt vant med åpent landskap etter hvert? Anonymkode: 65d4f...4ae
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den lille bedriften jeg jobbet i ble fusjonert i høst, og vi flyttet til et stort bygg med auditorium-lignende kontorlandskap. Alle pultene står på rekke uten skillevegger, og vi sitter veldig tett. Jeg hater det! Lokalet har en konstant summelyd av samtaler og telefoner, alle ulydene til kollegaer, kjenner pusten til han bak meg i nakken, og en gang syns jeg at jeg hørte hjerteslagene til naboen som hadde syklet til jobb...Og er alltid redd jeg forstyrrer selv når jeg må ta telefoner, og engstelig for at folk følger med på PC'en min (selv om jeg ikke cruiser nettet når jeg er på jobb) Andre som har følt på dette? Og har dere blitt vant med åpent landskap etter hvert? Anonymkode: 65d4f...4ae Jepp. Du er ikke alene. Jeg styrer unna arbeidsplasser som har kontorlandskap. Det hadde gått fint med skillevegger. Anonymkode: 0ffca...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå