Gjest Valhalla Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 Googlet meg selv og diverse kamerater nu, arrgghhh flauhet og ufordelaktig informasjon!
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 kjipt, det står nesten ingenting om meg. Det lille som er der er greit nok, mer om ting jeg har gjort enn meg som person. hvorfor står det ufordelaktige ting om dere?
LilleBille Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes sjelden jeg finner noe "negativt/ufordelaktig" om de jeg "googler".. - stort sett er det jobbrelatert - eller ifm. frivillig arbeid/hobby etc.
Gjest Chrizzy Skrevet 5. desember 2004 #5 Skrevet 5. desember 2004 Skriver dere bare navnet deres på Google å så kommer det opplysninger? Kom bare noen amerikanere med samme navn som meg når jeg søkte. Har et fredet etternavn så det er ikke mange som heter det, husker at moren min har fortalt at noen utvandret engang, må jo være slektninger av de som kom opp der, arti Men, det er kanskje ikke det dere mener med å Goggle seg selv???
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. desember 2004 #6 Skrevet 5. desember 2004 Psst! Google har spart meg for mye bry. Google er min venn.
Samantha Skrevet 5. desember 2004 #7 Skrevet 5. desember 2004 Å uffa meeeeg, så flau eg blir!! :oops: Det her har eg b.a. skrive på ei side: "Fritids syslar: Ete sjokoladebanan, ete vanlig banan, hoppe strikk, IRC, kose me puuuseeeen, ete sjokoladebanan, raspe ost osv osv!" Utdrag frå ei eller anna avis: Ikke alle er like opptatt av å høre om Jesus. Foran teltet på skiskytterarenaen sitter ##### fra Nordfjordeid og brifer for venninna ****** med autografen hun har fått på magen. - Den er fra han nakne i Luxus Leverpostei. Konserten i gårkveld var råbra, sier #### og skratter. Hun er litt rød i kinnene. - Jeg trodde jeg hadde fått en sjukdom i ansiktet, men jeg var bare blitt solbrent, ler hun videre. De to jentene fra Eid videregående skole campet i telt på russetreffet. Med en god sovepose kom de seg gjennom natta. - En kompis av oss hadde åtte lag med gensere. Han frøs heller ikke i natt. Men det var litt av et syn å se han kle av seg da sola begynte å varme i formiddag, sier #### og *****. (Eg er heldigvis ****, så det var ikkje eg som trudde eg hadde fått en sjukdom i ansiktet...) :oops: :oops: :oops: :oops:
Gjest Chrizzy Skrevet 5. desember 2004 #9 Skrevet 5. desember 2004 Putt navnet ditt inne i " " Om det var meg du svarte der så prøvde jeg det, men da kom de ingenting
Gjest Valhalla Skrevet 5. desember 2004 #10 Skrevet 5. desember 2004 Det viste blant annet tanker om en viss religion fra min side og en annens interesse for naturisme :-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #11 Skrevet 5. desember 2004 Mitt navn gir faktisk en "offenltig journal" fra der jeg jobber, som nevner siste forlengelse av viakraitet mitt.... Ellers lite spennende. Men jeg ble veldig usikker på hva det skulle bety når jeg av morro skyld søkte på min mors pikenavn. Det er 20 stykker som har dette navnet, alle er i slekt med min mor, ja, hennes brødre, foreldre, fettere/kusine og barn av en eller to av disse fetterene, sant en fetter eller to av meg. Men hva dukka opp? Jo, en som er nevnt med navn på en side som jeg ikke har grunn til å tro opererer med "uekte navn". Der er en med dette etternavnet. Som har NESTEN det samme fornavnet som min mors yngste bror, men ikke helt. Og der er bilde, det er helt klart ikke min onkel (dessuten sier fødselsdatoen at denne mannen er 10 år eldre enn min onkel) Så HVEM er han da???
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #12 Skrevet 5. desember 2004 (forklaringa ligger dog antakelig rett og slett i at det er en feilstaving av etternavnet hans, en uelatt bokstav (det skjer fra tid til annen med disse navna) som gjør at han egentlig heer noe annet. Det gir nemlig flere treff, så det er nok ikke en plutselig oppdaget slektning nei )
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #13 Skrevet 5. desember 2004 Å uffa meeeeg, så flau eg blir!! :oops: Det her har eg b.a. skrive på ei side: "Fritids syslar: Ete sjokoladebanan, ete vanlig banan, hoppe strikk, IRC, kose me puuuseeeen, ete sjokoladebanan, raspe ost osv osv!" Utdrag frå ei eller anna avis: Ikke alle er like opptatt av å høre om Jesus. Foran teltet på skiskytterarenaen sitter ##### fra Nordfjordeid og brifer for venninna ****** med autografen hun har fått på magen. - Den er fra han nakne i Luxus Leverpostei. Konserten i gårkveld var råbra, sier #### og skratter. Hun er litt rød i kinnene. - Jeg trodde jeg hadde fått en sjukdom i ansiktet, men jeg var bare blitt solbrent, ler hun videre. De to jentene fra Eid videregående skole campet i telt på russetreffet. Med en god sovepose kom de seg gjennom natta. - En kompis av oss hadde åtte lag med gensere. Han frøs heller ikke i natt. Men det var litt av et syn å se han kle av seg da sola begynte å varme i formiddag, sier #### og *****. (Eg er heldigvis ****, så det var ikkje eg som trudde eg hadde fått en sjukdom i ansiktet...) :oops: :oops: :oops: :oops: Navelsaker?
Gjest Starya Skrevet 6. desember 2004 #14 Skrevet 6. desember 2004 På bildesøk får jeg et vakkert trynebilde av meg selv, på vanlig søk får jeg opp mitt aller første debattinnlegg på dagbladet.no (7 år tilbake i tid), samme side som bildet, og et par steder jeg har vært med på underskriftskampanjer.
Superlammet Skrevet 6. desember 2004 #15 Skrevet 6. desember 2004 Guds død.. her var det jammen meg saker og ting fra en fryktelig fortid.... =P
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #16 Skrevet 6. desember 2004 Har dere holdt på så veldig at dere kommer opp på google? Jeg kommer bare opp med nettkatalogoppføringen min jeg... period
Fakse Skrevet 6. desember 2004 #17 Skrevet 6. desember 2004 Ingen spennende bilder, og bare møtereferater fra møter samt et par prosjekthjemmesider fra universitetet. Er det bevis for at jeg har et liv utenfor den digitale verden?
Gjest Ethereal Skrevet 6. desember 2004 #18 Skrevet 6. desember 2004 Universitetet, referanser til artikler jeg har skrevet eller er nevnt i, sider fra det universitetet der jeg var gjest, noen prosjekter...Ingenting som ikke har med jobb/fag å gjøre, i hvertfall.
Xantippe Skrevet 6. desember 2004 #19 Skrevet 6. desember 2004 Googling av navnet mitt på web gir bare hyggelige resultater der jeg framstår som både klok og flink. Verre er det når jeg googler meg selv på newsgrupper - ugh! Var ganske aktiv en periode - under fullt navn som kotymet var. Noen som vet om det går an å slette disse newsoppføringene?
Suzy Skrevet 6. desember 2004 #20 Skrevet 6. desember 2004 Dette var da helt greit - bare jobbrelaterte saker som jeg fint kan stå for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå