AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Del Skrevet 19. januar 2017 Du vet du har vært på noe spesielt når andre kg brukere beskylder deg for å lage trolletråd. Før dere hyler ut om at noen troller, bør dere tenke på at ting kan ha skjedd selv om dere ikke har opplevd det. Anonymkode: bcf26...e61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Del Skrevet 22. januar 2017 Sant nok. Anonymkode: b7c12...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Del Skrevet 22. januar 2017 Det er lett å kjenne igjen et troll på et forum. Det er ikke så usynlig som du skulle tro! Har vært på KG i mange år og har aldri sett at noen blir beskyldt for å være troll uten at det henger på greip., Anonymkode: 54c5e...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Del Skrevet 22. januar 2017 ...Etter noen år på KG lærer man seg å se et troll Anonymkode: 54c5e...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Del Skrevet 22. januar 2017 Den siste tiden har vi hatt troll som Lager penistråder Puppetråder Høydetråder Fillesaker for å skape drama og bitching Et troll som skriver nedsettende om svarte mennesker og menn Og svarer trollete i trådene for å skape dårlig stemning Bare noen få eksempler. Men du kan jo linke tråden din så får vi sjå på det! Holder fortsatt en knapp på at beskyldningen stemmer. Anonymkode: 54c5e...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Del Skrevet 22. januar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å kjenne igjen et troll på et forum. Det er ikke så usynlig som du skulle tro! Har vært på KG i mange år og har aldri sett at noen blir beskyldt for å være troll uten at det henger på greip., Anonymkode: 54c5e...f3f Beskyldninger om trolling på dette forumet faller som regn i Bergen, så at disse alltid stemmer finner jeg ekstremt usannsynlig. Jeg har også vært på KG i mange år, og vet hvor lite som skal til for at noe ikke passer inn i enkeltes verdensbilde og dermed blir tatt for å være trolling. Anonymkode: 8b3e9...465 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg har blitt beskyldt flere ganger for trolling når jeg var dønn seriøs. Anonymkode: f6c62...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Del Skrevet 23. januar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: ...Etter noen år på KG lærer man seg å se et troll Anonymkode: 54c5e...f3f Tror du ikke vi ser at du har alle de tre samme svarene selv om du splitter det i tre forskjellige poster? Du har faktisk en AB kode slik at vi ser at det er samme person som skriver det samme på repeat. Du er vel en av dem som alltid kommer hylende om trolling kun fordi du ikke har opplevd eller hørt om det før, og dermed bedømmer det til å være så usansynlig at det kun kan være trolling i din verden. På den måten gjør det faktisk deg til det største trollet av alle. Anonymkode: e0cdb...338 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #9 Del Skrevet 23. januar 2017 På 19.1.2017 den 15.16, AnonymBruker skrev: Du vet du har vært på noe spesielt når andre kg brukere beskylder deg for å lage trolletråd. Før dere hyler ut om at noen troller, bør dere tenke på at ting kan ha skjedd selv om dere ikke har opplevd det. Anonymkode: bcf26...e61 Hehe.. nei.. noen har svært lav terskel for å kalle en tråd trolling. Det er litt hersketeknikk, blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Del Skrevet 23. januar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Beskyldninger om trolling på dette forumet faller som regn i Bergen, så at disse alltid stemmer finner jeg ekstremt usannsynlig. Jeg har også vært på KG i mange år, og vet hvor lite som skal til for at noe ikke passer inn i enkeltes verdensbilde og dermed blir tatt for å være trolling. Anonymkode: 8b3e9...465 Enig! Er visst enkelte som tror de blir bedre mennesker av å "avsløre et troll", så de gjør det like godt med alle for å være sikre. De kunne lett falt under kategorien "troll" selv. Paranoide freaks. La være å lese på KG om dere ikke takler å se mennesker som er ulik dere selv! Anonymkode: 57ea0...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #11 Del Skrevet 23. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du ikke vi ser at du har alle de tre samme svarene selv om du splitter det i tre forskjellige poster? Anonymkode: e0cdb...338 Hææ? Hva er det du egentlig forteller meg det for? Anonymkode: c847e...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 24. januar 2017 #12 Del Skrevet 24. januar 2017 En annen mulighet er jo at mange som skriver her faktisk er lettere mentalt tilbakestående folk med "lett autisme"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #13 Del Skrevet 24. januar 2017 På 23.1.2017 den 11.06, AnonymBruker skrev: Hææ? Hva er det du egentlig forteller meg det for? Anonymkode: c847e...69b Har du flere brukere? Anonymkode: 4e245...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffelost Skrevet 24. januar 2017 #14 Del Skrevet 24. januar 2017 På politikkforumet er det helt ekstremt. Der blir man beskyldt for trolling om man støtter annet enn FrP og Trump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå