Gå til innhold

Hva synes dere om dette antrekket til kino-date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal på kino-date + på noe festligheter etterpå, det er ganske kaldt her + snø og jeg bør kanskje ikke gå med kort kjole/skjørt. Hva synes dere om dette antrekket? Kunne det passet til fest også? Det blir noe ala dette, bare med en annen topp under og andre sko (enkle, høyhælte boots). Jeg blir å være mest inne, så jeg kunne hatt kjole, men kanskje det blir best med noe casual...

http://fabyoubliss.com/wp-content/uploads/2013/10/Fab-You-Bliss-Fashion-Wendys-Lookbook.jpg

Anonymkode: b7b03...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser gjennomsnittlig og kjedelig ut. noe alle går med for tiden

Anonymkode: 07ce1...658

Skrevet

Ser greit ut. 

Anonymkode: 55709...5dc

• Liker 1
Skrevet

Fint, men bruk en sort bukse istedet for dongeri

Skrevet

Jeg synes antrekket er kjempefint akkurat som det er! Men det er mye på grunn av de flotte skoene, og jeg tror kanskje det vil bli litt kjedelig om disse skiftes ut med enkle, sorte boots.

Skrevet

Takk for svar! Jeg har flere valg når det kommer til topper og sko. Har en rød, litt glitrende topp med tynne stropper, en sort versjon bare med turtle neck, har en helt enkel hvit en, ++. Når det kommer til bukser har jeg ikke mange valg. Har kun en sort, men den har åpne knær. Ellers har jeg bare blå jeans.

Dette KAN jeg bruke, men blir det kanskje for kjedelig og ordinært? Har også en helt enkel sort kjole som går til knærne. Kunne hatt tynnstrømpebukse under for at det ikke skal se så kaldt ut, og en fin jakke. Har også en rød kjole...

Jeg liker det enkelt da, men vil jo gjerne se litt fin ut. :laugh:

1484835241209346.jpg

• Liker 1
Skrevet

Har du en mer nøytral topp en denne stripete?

Anonymkode: eeff9...b09

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du en mer nøytral topp en denne stripete?

Anonymkode: eeff9...b09

Ja har flere! En helt hvit, en helt sort, rød og blå. Og noe med litt glitter, men som ser ganske nøytrale ut. Kanskje hvitt? 

Skrevet

Du ser kjempeflott ut, og jeg er overbevist om at du vil være fin uansett hva du velger :-)

Antrekket vil nok bli kjempefint med en hvit topp og sko som egner seg litt bedre til utendørs bruk på denne tiden av året. Men jeg synes jo også det hørtes kjempefint og passelig pyntet ut med en sort kjole med en litt tykk strømpebukse under. Har du bilde av denne kjolen?

Skrevet

Takk, så hyggelig! :laugh: Det samme tenker jeg. Har et par grå boots som er ganske fine, så kanskje det og en hvit topp. Men den sorte kjolen er også ganske fin, bare jeg tar en slags jakke/cardigan over så det ikke blir kaldt.

Bildet er tatt fra en helt merkelig vinkel og blurret litt pga rot, så beklager det. :fnise: Dette er kjolen. Den går til knærne/litt under knærne.

148484468956256746.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med Silketråd, du kommer til å se smashing ut uansett hva du har på deg! :)

Når det er sagt, så synes jeg den kjolen virkelig ser date-verdig ut, altså. Gå for den! Og en jakke og strømpebukse da. 

Anonymkode: 260d0...d63

Skrevet

Tusen hjertelig :) 
Og takk så mye for tips!

Da går jeg for kjolen! Tror det blir best. Dette blir bra! :laugh:

Skrevet

Godt valg! Du er superflott i kjolen :-)

Lykke til og ha en flott date :-)

Skrevet

Gå for kjolen! Enkelt, elegant og lekkert. Det andre antrekket minner meg om tenåringer; kjedelig og vanlig.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg har flere valg når det kommer til topper og sko. Har en rød, litt glitrende topp med tynne stropper, en sort versjon bare med turtle neck, har en helt enkel hvit en, ++. Når det kommer til bukser har jeg ikke mange valg. Har kun en sort, men den har åpne knær. Ellers har jeg bare blå jeans.

Dette KAN jeg bruke, men blir det kanskje for kjedelig og ordinært? Har også en helt enkel sort kjole som går til knærne. Kunne hatt tynnstrømpebukse under for at det ikke skal se så kaldt ut, og en fin jakke. Har også en rød kjole...

Jeg liker det enkelt da, men vil jo gjerne se litt fin ut. :laugh:

1484835241209346.jpg

Veldig fint det der:-)

Skrevet

Se rimelig teit ut med pumps på kino. Sorry.  En helt vanlig strikka genser, sorte jeans og høyhælte boots duger godt nok. Sminke deg og fikse håret så blir det bra vettu. 

Anonymkode: 0de37...9f0

Skrevet

bildet var flott.
ang. antrekket ditt hadde jeg valgt en litt mer nøytral topp.
og jeg undres, men blir ikke de skoene veldig kalde, er tross alt vinter.

Skrevet

De skoene skal jeg ikke bruke, nei. :) Har boots!
Takk for tips! Blir nok å gå for kjolen da..

Skrevet

Nei nei nei til skoene. Ja til det andre.

Anonymkode: 5d224...521

Skrevet

Ut fra bildene tror jeg du blir flott uansett hva du velger. Kos deg på date :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...