AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Skal i bursdag til to jenter som fyller 10 år. Har selv ei jente på 4 år, så jeg har ikke helt oversikt over hva jenter i denne alderen liker. Kjenner de ikke så veldig godt, men vil ikke gi gavekort.. De er ganske "jentete" mye tyllskjørt og mora er veldig.. merkebevisst. Føler litt "press" der, men vil ikke gi for mer enn 200 kr stk Anonymkode: 7325f...b3b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Jeg ville gitt dem en bok! Kan alltid byttes. David Walliams, Absolutt ukyssa-serien, f eks? Tiåringer begynner å bli vanskelige å kjøpe klær til....men individuelt da. Anonymkode: b2190...e66
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Jeg pleier å kjøpe negllakk med glitter og kanskje en leppepomade med god smak (vet Kappahl hadde en boks med 3 stk som smakte cola, sprite osv en stund tilbake) . Jentene i 10 års alders elske sånne ting tror jeg. Dette er på salg akkurat nå og mange jenter ELSKER denne - da har du nok til overs for å kjøpe noen poser av fargestrikker i tillegg https://www.toysrus.no/serier/funloom/funloom-armbaandssett?id=899849&vid=144251#.WICf87YrIUE Anonymkode: 3db55...321
Ella1 Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 "Wow" er en butikk jenter på den alderen pleier å like, noe der i fra burde falle i smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå