Gå til innhold

Cellulitter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har fått problemer med cellulitter på rumpa å lårene. Har nå i min desperasjon bestillt "vidunderkuren" Cellulex.

Har noen erfaring med dette produktet?

Hilsen Deprimert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm har ikke prøvd den, men tviler på at den hjelper noe særlig....det sies jo at ingen krmer virker i det lange løp...desverre :cry: fikk et råd av ei jeg kjenner som er hudpleier, om du skrubber huden i sirkulere bevegelser hver gang du dusjer. I vekselsvis varmt og kaldt vann+ at du etter på smører på noe som heter salisylvaselin(kjøpes på apoteket) så funker faktisk dette :). Har synlig mindre av den stygge appelsinhuden etter at jeg begynte med dette, så vist ikke kremen du har bestilit fungerer, så kan du jo alltids prøve dette du også:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest appelsin

Jeg har prøvd cellulex for bare noen måneder siden. Fikk veldig fin og myk hud men cellulittene var der fortsatt. Så jeg vil ikke anbefale den.

Jeg brukte noe for en del år siden som funket, men har ikke funnet den siden.......... typisk. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vekselsvis varmt og kaldt vann+ at du etter på smører på noe som heter salisylvaselin(kjøpes på apoteket) så funker faktisk dette :)

Er dette dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er redd det meste av slike "vidunderkurer" har størst effekt på lommeboka... men det skader jo ikke å prøve i en periode.

Støtter innlegget over her som sier skrubbing og vekselvis varmt/kaldt vann. Dessuten skal jo trening hjelpe. Begge deler gir jo økt blodgjennomstrømming, og det er visstnok dårlig drenasje som gir problemene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd det meste av slike "vidunderkurer" har størst effekt på lommeboka... men det skader jo ikke å prøve i en periode.

Støtter innlegget over her som sier skrubbing og vekselvis varmt/kaldt vann. Dessuten skal jo trening hjelpe. Begge deler gir jo økt blodgjennomstrømming, og det er visstnok dårlig drenasje som gir problemene

jupp:) og det funker faktisk meget bra med skrubbing:)

smart og kjøpe seg en hampvott og en god peelingkrem og skrubbe med. Har gitt kjempegod effekt på meg!

har prøvd mange av disse såkalte "vidunderkurene"

noen hjelper, men virkningen går vekk etter en uke eller to...liten vits liksom:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er "bevist" å ha noen som helst effekt på cellulitter er trening og atter trening. Selv fettsuging hjelper visst ikke, man kan faktisk få tydeligere cellulitter av det. Hvis du trener så du blir relativt fast i fisken, og passer på å holde huden myk, tror jeg det faktisk er det beste og billigste alternativet, selv om det er langt fra det enkleste... :roll:(Jepp, har den dritten jeg også, og det er tydeligere nå som jeg har lagt på meg et par kilo. Satans gener.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen som har prøvd en slik rensekur da ? Hvor man drikker bare rent vann, urtete, grønnsaks og fruktjuice (egenpresset) i ca en uke.

Har hørt at det skal hjelpe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Kremer kan fungere for en liten periode, men når man slutter kommer utingene tilbake...

Trening og ved overvekt kan slanking hjelpe. Ellers støtter jeg de som nevner skrubbing i dusjen. Blodsirkulasjon er en fin ting! :ler:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrubbing og massasje er det som hjelper....... Fettet samler seg i små knuter på lårene hos kvinner, og man må få løst opp disse for å bli kvitt det. Trening er også bra.

Celulitter suger :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrubb og god bodylotion og aller viktigs:TRENING!!!!!!!

De blir i hvertfall mindre synlige og man blir så glatt og myk så! Og det som er aller mest hyggelig, man blir i bedre form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...