AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Hei! Er helt i startgropen av mitt nye firma og har noen spm i forbindelse med dette. Jeg er ute etter en leverandør av nettbutikk og har sett på 24nettbutikk, noen erfaringer? Er dette ett godt valg? Tenkte å bruke fiken regnskapsprogram som også er integrert med 24nettbutikk vis connectmyapps. Skal gjøre det meste selv og ha litt hjelp av regnskapsfører. Når jeg importerer varer så skal jeg betale 25 % mva. Hvis jeg da selger produktet til ett annet land får jeg da fradrag for mva som jeg allerede har betalt? Legger dere på kalkylene dere før etter etter dere legger til mva på varene deres? Hvor mange prosenter gir dere til andre som skal selge produktet deres? La oss si jeg kjøper en genser inn for Kr 300, i tillegg til dette kommer frakt på Kr 100 og mva. Hva hadde dere solgt denne for i nettbutikken? Hvis dere skulle solgt disse til en butikk, hva slags rabatt hadde de fått på utsalgsprisen? Setter stor pris på alle svar! Anonymkode: 03803...8f0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Jeg lurer litt på det samme, men uten den delen om å selge til utlandet igjen . Følger tråden. Anonymkode: fbae1...ced
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 På 19. januar 2017 den 11.49, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på det samme, men uten den delen om å selge til utlandet igjen . Følger tråden. Anonymkode: fbae1...ced Får satse på at noen har noen gode tips :-D Anonymkode: 03803...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå