AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg går med hijab og har falt helt ut på mote fronten føler jeg. Deler av dette er også fordi jeg jobber som sykepleier og går rett inn i uniform når jeg kommer på jobb. Men i det siste har det blitt veldig kjedelig og ensidig. Så jeg trenger hjelp til å friske opp garderoben min. Kriteriene er at det er ikke korte topper med jeans og at det er dekkende på armene. Noen som vil hjelpe ? Anonymkode: 62231...e1e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Jeg vet ikke om du bruker skjørt eller bukse? Men! Dette går til begge deler:) det har vært in med lange cardigans nesten ned til ankelen (mye på hm), også de sorte (tror det finnes flere farger) tynne, lange jakkene. Jeg kjøpte en på cubus i fjor i høstkolleksjon. Sort, grått, mørkeblå og hvit er veldig fine farger å bruke, særlig hvis det er litt lett og fint stoff. Lykke til Anonymkode: 22307...6d6 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Bruker mest bukser på vinteren. Mer kjoler og skjørt på sommeren da det er lett og behagelig. Skal være på utkikk etter de cardiganene Anonymkode: 62231...e1e
Honey Dew Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går med hijab og har falt helt ut på mote fronten føler jeg. Deler av dette er også fordi jeg jobber som sykepleier og går rett inn i uniform når jeg kommer på jobb. Men i det siste har det blitt veldig kjedelig og ensidig. Så jeg trenger hjelp til å friske opp garderoben min. Kriteriene er at det er ikke korte topper med jeans og at det er dekkende på armene. Noen som vil hjelpe ? Anonymkode: 62231...e1e Kjøp deg klær med litt farger og kompementer dette med en mønstret hijab, som plukker opp hovedfargen i antrekket. Det var ikke det du spurte etter. Det var kun et lite tips 3
Leo Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Det jeg synes ser lekkert ut nå jeg ser damer med hijab er når hijaben matcher resten av antrekket i materiale og farger, så jeg ville ha lagt vekt på det og ellers kjøpt klær jeg liker. 3
Siri_H Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 Anbefaler instagram eller Pinterest for å finne inspirasjon til antrekk som komplimenterer hijaben. Eks: https://no.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=hijab fashion&etslf=5480&eq=hijab &term_meta[]=hijab|autocomplete|&term_meta[]=fashion|autocomplete| 3
Louiah Skrevet 19. januar 2017 #7 Skrevet 19. januar 2017 Jeg går med hijab, og går som oftest med kjole, skjørt og skjorte eller lange ullgensere. Går som oftest med sko som gjør litt ut av seg, et smykke eller en fin veske, så ofte er det "tilbehøret" som gjør antrekket mitt.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #8 Skrevet 19. januar 2017 Det er så mange sykt fine youtoubere som gjør hijabfashion! Ta deg en runde der! Anonymkode: 697d8...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #9 Skrevet 19. januar 2017 Ville gjort hijaben til en del av antrekket, altså valgt plagg som komplimenterer fargen og stoffet i hijaben. Gjerne mønstre og litt flagrende plagg. Det er veldig in med vide flagrebukser nå, det kan sikkert være kjempestilig til hijab. Mønstrete bluser i sterke farger. Noe som refererer litt til arabisk eller nord-afrikansk kultur (eller Midtøsten,kommer an på hvor du har røtter). Når man har røtter i en annen kultur så er man jo så heldig å kunne bruke masse elementer derfra for å lage en kul og personlig stil som skiller seg ut. Har en venninne fra India, hun bruker ikke hijab men har en stil hvor hun inkorporerer masse indiske elementer som mønstre, farger, smykker og så videre. Misunner henne litt den muligheten, blant alle de kjedelige anorakkene og sorte jeansene nordmenn kler seg i Anonymkode: 44a94...a44 1
Spiteful Skrevet 19. januar 2017 #10 Skrevet 19. januar 2017 (endret) Har hijabkledde jenter på skolen som bruker klær uten å matche; de bare hiver på seg noe. De jentene får gjerne blikk og folk på skolen unngår dem. Men har også jenter som bruker hijab som kler seg moderne og kjempe stilig; ingen gir de noen blikk, og de har mange venner, både gutter og jenter som er norske og utenlandske. Klesstilen har faktisk svært mye å si. Endret 20. januar 2017 av lillesky 1
lillesky Skrevet 20. januar 2017 #11 Skrevet 20. januar 2017 Tråden er ryddet for hetsende utsagn. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #12 Skrevet 21. januar 2017 http://www.withloveleena.com Anonymkode: 18001...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå