Gå til innhold

CBE/LO - FREIA og TV2

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia
7 minutter siden, Vitulina skrev:

Hahaha. Da kan han jo forklare hvorfor ikke et eneste sponset plagg fra agenturer blir merket? Hva med all snikreklamen og produktene som "tilfeldigvis" blir med på oppstilte bilder? Det teller seg til flere tusen ganger - de er i beste tilfelle noen gedigne løgnere. 

Need I say froosh?

Ahh, Froosh-gate💕

Som om det var sannsynlig at frua skulle ta i mot en sending med smoothie, elske den over alt på jord, så for å kjøre ens ærend for å handle inn smoothie fra samme produsent for å bruke i et blogginnlegg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bergensia skrev:

Ahh, Froosh-gate💕

Som om det var sannsynlig at frua skulle ta i mot en sending med smoothie, elske den over alt på jord, så for å kjøre ens ærend for å handle inn smoothie fra samme produsent for å bruke i et blogginnlegg😂

Om noen trenger dokumentasjonen på dette, er det bare å rope ut.
I mellomtiden kan vi vente på svar vedrørende 100% ekte europeisk hår.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, caskerette skrev:

Samma gamle leksa, hu har glømt att (å reklamemerke) veska

Gi meg fri i kveld. 

Hun glemmer stadig på snap å skrive reklame når hun snakker om firmaet som pusser opp hos dem, og i tillegg la dem overta snappingen fra hennes snapkonto! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, CecilieX skrev:

I artikkelen du lenker til er det ikke mye innrømmelse fra TV2. Da er det interessant å se at på GMN sin facebookside så har de nå endret teksten på innlegget der de introduserte at CBE skulle være gjest. Nå har de føyd til at bloggpausen var i regi av Freia.

http://imgur.com/sI37PA5

Hvorfor endre på dette hvis de mener at de hadde sitt på det tørre? Man blir vel som man omgås, tenker jeg, og ettermerking er vi jo velkjente med i bloggverden.

Kanskje fordi VI  sa fra ?.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Vitulina skrev:

Hvem er Markedssjef i Freia Norge, noen som vet?

Vet ikke, men jeg skreiv til dem på Facebook. Både til Freia, Freia Melkesjokolade, GMN. Kun GMN som har "rettet opp" i omtalelsen... 

Så må vi ikke glemme at Nidar sin Melkesjokolade kom ut som Best i test i blindtest hos TV2! 😊 Takk og lov for alternativer og ikke monopol! 

Endret av Viking-girl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Asti skrev:

Medeier av firmaet Treasure/bloggen cbe.no, Lars-Kristian Eriksen nekter for at merkingen hos dem er et problem - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1235215026561950/?comment_id=1236434419773344&reply_comment_id=1236529876430465&comment_tracking={"tn"%3A"R5"}

Vixen Blog Award gjelder for 2016, dvs. da bør juryen se på merkingen i løpet av 2016.  Og stikkprøver jeg har tatt vedr. manglende merking hos Caroline Berg Eriksen viser: 

- Twitter perioden 03.12. - 18.12.  - direktelenker:

- Facebook for perioden 03.12 - 18.12.  - direktelenker:

Bra jobba!! 👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Asti skrev:

Medeier av firmaet Treasure/bloggen cbe.no, Lars-Kristian Eriksen nekter for at merkingen hos dem er et problem - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1235215026561950/?comment_id=1236434419773344&reply_comment_id=1236529876430465&comment_tracking={"tn"%3A"R5"}

Vixen Blog Award gjelder for 2016, dvs. da bør juryen se på merkingen i løpet av 2016.  Og stikkprøver jeg har tatt vedr. manglende merking hos Caroline Berg Eriksen viser: 

- Twitter perioden 03.12. - 18.12.  - direktelenker:

- Facebook for perioden 03.12 - 18.12.  - direktelenker:

Er det noen som skjønner hvorfor Treasuresmedeieren Lars Kristian Eriksen føler for å kalle @mamsi for Kjøkkensjef i facebookdiskusjonen det er linket til over her? En veldig spesiell måte å delta i en seriøs diskusjon på hvis du spør meg. Kan han ikke svare seriøst på et seriøst spørsmål eller må han virkelig framstille seg selv som en tufs med grinesmiley'er og ufinheter gang på gang :rolleyes: Mamsi klarer å holde hodet kalt og holde seg til sak :tommelsmil:

4 timer siden, Cavatina skrev:

Om noen trenger dokumentasjonen på dette, er det bare å rope ut.
I mellomtiden kan vi vente på svar vedrørende 100% ekte europeisk hår.

Venter på svar jeg også :Nikke:

edit: glemte å si takk til @Asti for oversikten. Det er virkelig nok av feilmerkninger å ta av der :rolleyes:

Endret av Inocybe
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser (fikk opp som sponset innhold) at Freia har lagt ut reklamefilm på sin Facebook-side, der de også bruker bloggerens mindreårige barn. Ikke greit, synes jeg. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inocybe skrev:

Er det noen som skjønner hvorfor Treasuresmedeieren Lars Kristian Eriksen føler for å kalle @mamsi for Kjøkkensjef i facebookdiskusjonen det er linket til over her? En veldig spesiell måte å delta i en seriøs diskusjon på hvis du spør meg. Kan han ikke svare seriøst på et seriøst spørsmål eller må han virkelig framstille seg selv som en tufs med grinesmiley'er og ufinheter gang på gang :rolleyes: Mamsi klarer å holde hodet kalt og holde seg til sak :tommelsmil:

Venter på svar jeg også :Nikke:

edit: glemte å si takk til @Asti for oversikten. Det er virkelig nok av feilmerkninger å ta av der :rolleyes:

Det kalles kort og godt hersketeknikk, og han bruker minst to teknikker fra listen (latterliggjørelse og fordømmelse) når han i kjent stil føler seg truffet.  @mamsi treffer hver gang. Det er litt som å se tyrefekting, der Mamsi er toreadoren med den røde kluten.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også Freias reklame som sponset innlegg på Facebook, rapporterte det. Merkelig med ingen kommentar fra Freia rundt dette. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Man kan jo undre seg over en hel rekke snapper den senere tid med LKE og Freia melkesjokolade i fokus. Det er naivt å tro at alt fra den kanten som kommer ut i SoMe ikke er nøye iscenesatt og da tenker jeg på helt ned til siste detalj og på snap. Jeg tror faktisk de er ekstremt dyktige i det de driver med hvis ikke så hadde de aldri i verden klart å få inn så mange annonseinntekter som de gjør. Det er tydelig at de melker kua så lenge det går og spesielt da med tanke på melkesjokolade fra et par som har vært pro lavkarbo og en frontfigur som har stålkontroll når det gjelder kosthold. Hadde det enda vært yoghurtnøtter så hadde det vært et snev av at denne bestevenninnen faktisk er troverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
8 timer siden, clyde skrev:

Han er i gang med å diskutere med Mamsi på SoMe.gruppa på face akkurat nå. Ang. merking :fnise: "Best i klassen på merking" sier han. 

At de er best i klassen tror jeg faktisk på. For de to er jaggu i en egen klasse for seg!!! 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for spekulasjoner, krenkende utsagn, latterliggjøring, innhold fra sosiale medier og svar til dette.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cavatina skrev:

Det kalles kort og godt hersketeknikk, og han bruker minst to teknikker fra listen (latterliggjørelse og fordømmelse) når han i kjent stil føler seg truffet.  @mamsi treffer hver gang. Det er litt som å se tyrefekting, der Mamsi er toreadoren med den røde kluten.

Men hvorfor føler han trang til å bruke slike hersketeknikker? Er han ikke en voksen mann som man skulle tro har helt OK debatteringsevner? At han kanskje er sur er vel ikke grunn til å bli ufin mot andre.

Og så kjøkkensjef. Er det virkelig et skjellsord? Syns kjøkkensjef er en veldig redelig og respektabel jobb jeg. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Bergensia skrev:

Ahh, Froosh-gate💕

Når du sier det sånn.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær
16 minutter siden, Inocybe skrev:

Men hvorfor føler han trang til å bruke slike hersketeknikker? Er han ikke en voksen mann som man skulle tro har helt OK debatteringsevner? At han kanskje er sur er vel ikke grunn til å bli ufin mot andre.

Og så kjøkkensjef. Er det virkelig et skjellsord? Syns kjøkkensjef er en veldig redelig og respektabel jobb jeg. 

Enig. Jeg regner med "kjøkkensjef"-betegnelsen er ment å vise til første kommentaren hans om "spikersuppe". Noen god måte å debattere på er det i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Vet ikke, men jeg skreiv til dem på Facebook. Både til Freia, Freia Melkesjokolade, GMN. Kun GMN som har "rettet opp" i omtalelsen... 

Så må vi ikke glemme at Nidar sin Melkesjokolade kom ut som Best i test i blindtest hos TV2! 😊 Takk og lov for alternativer og ikke monopol! 

Sier du, ja! Jeg kan ikke spise sjokolade engang :sjokkbla:

Nå må jeg sjekke ut freia på face

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...